B
Biggimus
Guest
Sorry ik moet toch zeggen dat ik jou post voor een groot deel onzinnig vind Biggimus.
De meeste takken van de modelbouw worden niet als sport gezien maar gewoon als lol hobby en dat is volkomen terecht.
Of doel je er op dat er serieuze drift competitie is en mensen die weigeren te erkennen?
Ik weet wel zeker dat het zijn vruchten niet afwerpt om een apart forum te hebben ipv op het grootste RC community forum te zitten.
De mensen die jullie op het forum krijgen waren al specifiek opzoek ernaar en had je toch al in de zak.
Als je het hier zou doen krijg je veel publiek die er toevallig tegen aanlopen, zoals ik zei veel breder publiek.
Lijkt me vrij logisch
"en tot nu toe werpt dat nog steeds z'n vruchten af. want kennelijk vind het grote publiek het wel mooi om mooi gespoten RC auto's die vol details zitten close te zien twinnen. het is dus het zelfde als wat ze bij het echt Driften ook hebben ervaren"
Volgens mij reageer je met dit stukje trouwens niet op mij maar gaat dit nog steeds voort op het waar stonden de meeste mensen welles nietus tussen drifters en normale onroad racers van een meeting die ergens plaats heeft gevonden....
Ik zou niet weten waarom de kwaliteit van de info die je zou kunnen geven anders zou zijn als het hier gegeven zou worden als op een ander forum, heeft met de mensen te maken niet met het medium volgens mij.
dat mag je vinden
denk ook dat er nog wat rage tussen zit richting 1 bepaald persoon maar das teveel offtopic.
maar van alle takken van RC heb je eigen fora's kijk maar naar crawlen, offroaden, Scalen, Trucks, vintage noem maar op en waarom? omdat je op algemene fora's nooit de info vind die je zoekt en daarom heeft elke tak z'n eigen community en z'n eigen fora's.
das veel specifieker gericht op het geen waar je aan wilt beginnen of waar je mee bezig bent omdat je dan mensen tegen komt die er constant mee bezig zijn en constant nieuwe dingen aan het uitproberen zijn.
en er zijn nou eenmaal mensen die op algemene fora's zitten die erg makkelijk denken over andere onderdelen dan waar zij zelf mee bezig zijn en meestal laat me dat koud tot op een zekere hoogte en daarbij als je al 4 to 5 accounts heb voor allerlei verschillende fora's dan zijn de algemene fora's de eerste die je laat schieten.