Hallo Spuitgasten en sputteraars 
Ik ga binnenkort beginnen met het spuiten van mij eerste kappie. Ik heb geen airbrush mogelijkheden dus heb ik besloten de spuitbussen ter hand te nemen
. Ik ga de klus serieus aanpakken en neem er dus ook de tijd voor. Het lijkt mij beter meerdere dunne lagen te spuiten, dat betekend dus veel droogtijd, maar veelal wel een mooi resultaat. Ook verwacht ik dat het masken en dan vooral het netjes 8-O uitsnijden een tijdrovende klus zal worden. Goede voorbereiding kan geen kwaad, daarom een paar vraagjes:
1) Hoeveel minuten moet je ongeveer wachten tussen de (dunne) lagen
?
2)Ik gebruik de Tamiya PS spuitverf en dacht zelf dat 3 a 4 dunne lagen wel een OK resultaat geven, klopt deze gedachte ?
3) Bij verschillende draadjes in de spuitcabine zie ik regelmatig dat liquidmask wordt gebruikt. Kan je dat ook bij nederlandse (internet) winkels kopen ?
Als iemand nog tips/ervaringen heeft over/met spuiten met spuitbussen dan hoor ik dat graag
. Alvast bedankt.
Mvg, Haastnooit

Ik ga binnenkort beginnen met het spuiten van mij eerste kappie. Ik heb geen airbrush mogelijkheden dus heb ik besloten de spuitbussen ter hand te nemen

1) Hoeveel minuten moet je ongeveer wachten tussen de (dunne) lagen

2)Ik gebruik de Tamiya PS spuitverf en dacht zelf dat 3 a 4 dunne lagen wel een OK resultaat geven, klopt deze gedachte ?
3) Bij verschillende draadjes in de spuitcabine zie ik regelmatig dat liquidmask wordt gebruikt. Kan je dat ook bij nederlandse (internet) winkels kopen ?
Als iemand nog tips/ervaringen heeft over/met spuiten met spuitbussen dan hoor ik dat graag

Mvg, Haastnooit