Duikbootvaren; wie - wat - waar

Hallo subverslaafden!

Van mij alsvast een voorzetje voor het melden waar je gaat varen. De volgende vaardagen ga ik bijwonen:

4 Juni bij de Open Dag van Vaargroep Flevoland in Biddinghuizen. Dit is wat kort dag, maar ik vermeld het toch maar even.

19 Juni bij de vaardagen van De Nieuwe Koerst in Den Helder.

hoi lex
is het niet vrijdag 17 zaterdag 18 zondag 19 juni in quelderduin denhelder bij de helderse modelbootclub Nieuwe Koers dat is waar ik ook naar toe gaat
groeten fred

Jammer lex want zaterdag avond is er ook een barbeque. En meestal is dat heel gezelig.

Groetjes Douglas

Volgens mij zijn er tijdens de vlootdagen in Den Helder (15-16-17 juli) ook enkele subs e.a. modellen te bewonderen.
Zaterdag en zondag ben ik in Den Helder om, als starter, een goede indruk en veel info te krijgen maar weet niet waar ik dan moet zijn en welk tijdstip/dagdeel dan het beste is.
Kan iemand aangeven waar en wanneer er modellen aanwezig zijn?

B.v.d.

Pjotre zei:
Volgens mij zijn er tijdens de vlootdagen in Den Helder (15-16-17 juli) ook enkele subs e.a. modellen te bewonderen.
Zaterdag en zondag ben ik in Den Helder om, als starter, een goede indruk en veel info te krijgen maar weet niet waar ik dan moet zijn en welk tijdstip/dagdeel dan het beste is.
Kan iemand aangeven waar en wanneer er modellen aanwezig zijn?

B.v.d.
je moet zijn voor het gebouw van de onderzeedienst het kan niet missen er tegenover liggen de echte subs,ik denk dat je vroeg moet zijn de dag maakt niet uit.
groeten fred

hallo

zondag in hengelhoef zullen er wel wat duikboten tezien zijn

een stuk of drie vier van mij
die kriekboot van theodoruxje (ik geloof dat ik een oplossing heb voor de lekkages dank zij jos)
dan een typ 21 en een akula en mischien nog wat geeltjes en ander duikboot spul

aanvang 10.00 uur gedaan als alles plat gevaren zal zijn rond een uur of 17.00

groetjes raf
ps iedereen is op dit varen welkom

Hoi,
waar ligt Hengelhoef?
Is dat een modelduikboot treffen of gewoon een paar mensen bij elkaar.
Is er camping en dergelijk of is het maar een dag.
En wat voor model is een "Geeltje"?

Anton

Hallo Jos,
bij de 2e link van users.pandora...... krijg ik alleen onderstaande te zien,

fž—ÓôØüJåÇëÄö^8›x]þ¼÷Z;‘C¥îPìÕáá?1žŸßŸû8öK—O¶KMMýÎYóÍšG˜Î?&é;Ë?ci?Äž¶jmÎ'LäÕý^îü›’œ?6é°w„ÌoŒ‘3tu¹$ñ9V³ç»ZÖ°`C ¢~×,êWÆÚ‘×êsþëc:Ù
­chIªCÌô»Í)Z›Ï6*tÏc³’knÚÓ®Ÿëu„݃j6!M^3Œ®Á¨¡¾æeþ^!3—?D{¥É›kMÛÎ^'‘ƒÑˆG…?Ó÷ùwƒBáĬ4c±£ùçºûo:“w°d ƒºu£Â#·ÞPØ×g,BOåžë±ù<Àßœƒ

en ik ben niet aan het vloeken hoor.

Anton

Anton,

Het moet een probleem met de instellingen op jou computer zijn. Ik krijg prachtige filmpjes te zien.

Groetjes:

Mathijs

hallo

het is zondag in hengelhoef een nationaale wedstrijd klasse f4

er wordt een parkoer gevaren maar het hoeft niet
als je frequentie vrij is kan je op een ander gedeelte van de vijver lekker lang varen

er zullen een paar duikboten zijn die een groot stuk van de dag ergens in de vijver aan het varen zijn
afgewerkte ne on afgewerkte modellen
uitleg zoveel je wil en vooral lekker weertje om met je hobby bezig te zijn

volg deze link voor foto's van verleden jaar het duikboot weekeinde
http://users.pandora.be/moonen.hilda/

groetjes raf

Hallo, duikbootvaarders.

Anton, Hengelhoef is gelegen in Belgie: Houthalen => Park midden Limburg. Hengelhoef is een campeerplaats van de Ooststappengroep.
Grote camping, schoon zuiver vaarwater in een redelijke grote plas en voor diegene die het echt willen een Subtropisch zwembad.

Maar dit is nu reclame maken voor iemand anders.

Iedereen altijd welkom natuurlijk.

Greetings

hallo
de autostrade E314 en dan afrit 30
daarna gewoon de pijlen volgen indianen zijn er wel niet meer maar de pijlen nog wel

groetjes raf

@mdejong
de laatste link van Raf kan ik wel openen en ik heb niets verandert aan mijn pc.
Het is niet altijd de computer hoor.
Ik vindt dat wat ver weg Hengelhoef om even een dag te komen.
Prettige dag gewenst allemaal

Anton

hallo

we hebben een verschrikkelijk warm weekeinde achter de rug gehad
er waren 40 deelnemers en er werd met meerdere schepen gevaren door andere personen dus we zaten aan een boot of 50 die gevaren heeft

joris had pech en heeft een tandwiel van zijn duikservo gesloopt
en zo een servo is dus wel belangrijk voor een duikboot dus hij kon om veiligheids redenen niet meer varen

de U2524 had kuren en winde niet duiken
ik dacht dat het aan de veiligheid lag maar het was de zender die om een of andere reden verkeerd geprogrameerd was (mc12 )

de u47 was niet opgeladen en ik had wel mijn lader bij maar was de voeding vergeten

de kriek die ik wilde testen daar was een koppeling van los gekomen

de andere duikboten waren nog niet zover af dat ze konde varen en stonden op tafel open
zodat iedereen kon zien wat ingewanden er in zaten

al met al een geslaagde dag

foto's volgen nog

groetjes raf

@Raf,
dat valt me tegen dat je de accu's niet geladen had voor je eigen treffen.
In Lelystad had je geen accu's bij je.

dan hoop ik wel dat ik de batterijen niet vergeet
stom stom stom maar wel eventjes te ver om ze te gaan halen
dus volgend jaar een orka die wel werkt
(Lelystad)

de u47 was niet opgeladen en ik had wel mijn lader bij maar was de voeding vergeten(Hengelhoef)

maak je een vaste lijst van dingen die je moet doen voor als je ergens naar toe gaat met je boten.
Er is toch niks zo frustrerend dan dat je aan het water staat en je kunt niet varen.
Voor zo'n oude rot in het "Vak" mag dit niet gebeuren.
Hein

Hoi Raf,

Wat een pech! Dat houd dus in dat je helemaal niet of erg weinig hebt kunnen varen, en dat is altijd balen bij zo'n evenement!

Heb je ondertussen een grotere auto? Als ik lees dat je ook andere modellen bij je had om open te laten zien, en dan in gedachten neem hoe je in Lelystad met een volledig volgepropte auto aankwam ..... kan er dan toch nog meer bij? :wink:

Back