Duikvaardag Lelystad | Seabottom Subsail

Discussie in 'Duikboten' gestart door Lex Verkuijl, 9 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joop.O.H.

    Joop.O.H.

    Lid geworden:
    22 jul 2004
    Berichten:
    829
    Locatie:
    Hengelo
    Hallo duikbootfanaten

    Hierbij wil ik allen en vooral Lex bedanken voor de gezellige en goed georganiseerde dag.

    Voor mij was het een leerzame dag omdat ik tijdens de vuurdoop van mijn boot toch enige mankementen naar boven zijn gekomen die ik inmiddels aan het oplossen ben en hoop volgende week bij onze vereneging weer proef te varen en hoop dat de problemen opgelost zijn,maar de tijd zal leren.

    Ook waren er enkele leden van onze club een wezig om belangstelling te tonen,hier voor mijn dank.

    Gr.Joop
     
  2. Lex Verkuijl

    Lex Verkuijl

    Lid geworden:
    30 okt 2004
    Berichten:
    4.619
    Locatie:
    Lelystad
    Beste duikbootvrienden,

    Allereerst wil ik alle deelnemers danken voor hun komst, de goede sfeer, de vele leuke gesprekken, voor nog meer goede duikboot-informatie, en het gezellig varen. Jullie hebben het ook voor mij tot een onvergetelijke dag gemaakt. Het succes van deze dag ligt niet bij mij, maar bij jullie vind ik! Tevens dank aan de Isis-leden. Zonder hun inzet was het nooit gelukt. Ze hebben mij veel werk uit handen genomen waardoor ik ook zelf nog tijd heb gehad om een accu leeg te varen!

    Ik vond het erg leuk om jullie nu ook zo in persoon te ontmoeten, de meesten kende ik alleen van het forum. Het is toch leuk om te weten wat voor gelijkgestemde zielen er achter de aliassen en atavar's zitten.

    En natuurlijk was de 'Golden Schnorkel with Crossed Torpedoes' een totale verrassing, zoiets kunnen alleen Jos en Roel maar verzinnen :lol: Erg leuk, en ook nog een forum-medaille ..... En dat terwijl ik alleen maar gezellig met wat mede-duikboters wou gaan varen, ik ga er van :oops: .

    En voor het vervolg; we gaan hier een jaarlijks evenement van maken! Een paar deelnemers hebben aangegeven dat één maal per twee jaar misschien beter is omdat men anders "evenementenmoe" zou kunnen worden. Aan andere reacties echter was te merken dat er behoefte is aan een groot (zo mag ik het nu wel noemen) duikboot-evenement in Nederland, en dan op jaarlijkse basis. En dat gaan we dan ook doen, mocht het te veel worden kun je altijd een jaar overslaan, toch? Er komt dus t.z.t. nog een draadje "Seabottom Subsail 2006", al dan niet in combinatie met het idee van Jos voor een Duikboot Vaargroep!
     
  3. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.739
    Hallo allemaal. Inmiddels ook mijn eigen aangemeld voor dit forum nadat ik gisteren naar Lelystad ben geweest. Allemaal dezelfde passie voor duikboten, en een sfeertje waar je U tegen zegt. Lex bedankt voor het evenement en ik ben de volgende keer weer van de partij ( waar dat ook mag wezen). Verder nog Ukater tegengekomen en dat was inmiddels 10 jaar geleden, ook nog een leuke discussie gehad met raf over stress op je werk. Jammer dat mijn accu het begaf ( 2x moest de duiker helpen :help: ) . De volgende keer gaat mijn molch langer varen. Maar nu heb ik ongelooflijk veel zin om aan mijn type VIX d2 te werken.

    Groetjes douglas

    Ps Zwemmen is leuk, duikboten zijn leuker. Maar als je duikboot niet meer boven komt word zwemmen ineens minder leuk.
     
  4. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Quote: "en een sfeertje waar je U tegen zegt..."

    Dan is het alleen de vraag: Welke U? U47, U206, U2540....?
    Ik stel voor dat we dit evenement als 'uiterst geslaagd' beschouwen, en het met de woorden Douglas afsluiten. Ik zal proberen nog een stukje proza hierover in Modelbouw Aktueel te laten verschijnen.
    Foto's kunnen uiteraard nog geplaatst worden in het fotoalbum.
    Op naar Seabottom Subsail 2006, en wellicht een nieuwe vereniging met modellen aan de 'verkeerde kant van het wateroppervlak'...

    3 claxons... klaar voor onder water!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina