Durango DESC410R

Gaat meer om de plaatsing bij Durango. Gewicht zit zo veel mogelijk in het midden.
Met een stickpack zou de motor/spur verder naar voren moeten en regelaar ontvanger meer naar buiten of bijv. op de batterij zoals bij de losi 22 waardoor het gewicht meer naar de voor- en buitenkant van de auto of hoger komt te liggen.

precies, de plaatsing is beter en dat scheelt meer dan die denkbeeldige interne weerstand waar je geen bal van merkt

Het filmpje lijkt mij het resultaat van:

• een zeer goede rijder
  • met veel ervaring op deze baan
  • met een goede auto
  • met de perfecte afstelling
  • strenge selectie van de uit te zenden beelden
Maar ik vermoed/vrees dat deze auto de norm zal worden voor de komende jaren. En de leuke eenvoudige short-course klasse een stuk duurder zal maken.
Wat betreft de keuze voor saddle-packs; met 2 packs kan je al gewoon een wedstrijd dag doorkomen. En deze "extra" investering valt in het niet bij de prijs van de kale auto.
Zondag in Rosmalen zag ik de Durango mannen volgens mij ook met 2 sets de wedstrijd dag doorkomen

Het filmpje lijkt mij het resultaat van:

• een zeer goede rijder
  • met veel ervaring op deze baan
  • met een goede auto
  • met de perfecte afstelling
  • strenge selectie van de uit te zenden beelden
Maar ik vermoed/vrees dat deze auto de norm zal worden voor de komende jaren. En de leuke eenvoudige short-course klasse een stuk duurder zal maken.
Wat betreft de keuze voor saddle-packs; met 2 packs kan je al gewoon een wedstrijd dag doorkomen. En deze "extra" investering valt in het niet bij de prijs van de kale auto.
Zondag in Rosmalen zag ik de Durango mannen volgens mij ook met 2 sets de wedstrijd dag doorkomen

je hebt helemaal gelijk, zon filmpje is natuurlijk ter promotie en dan moet het product er goed uit komen.

wat betreft durango's keuze om alleen saddleplacks te gebruiken.

ook al zal het een top auto zijn met een hoge aanschaf prijs. die extra investering voor je saddle packs zijn zonde als je prima lipo's hebt.
ik zal deze auto daarom links laten liggen.

stel dit kreng kost je 400 euro, en je wilt er saddlepacks bij kopen, komt er nog eens 100 euro bij ( ongeveer )
dat is een extra investering van 20% tov de aanschafprijs van deze auto.

nu kan ik alleen voor mij zelf spreken, maar ik denk wel dat ik niet de enige ben met deze redenering.

leuke auto, hij zal het ongetwijfeld goed gaan doen op de circuits. maar er zullen zeer binnenkort zeker nog wel een aantal merken volgen met een zeer goede SC 4x4 voor een vriendelijkere prijs.

Je vergeet nog de 150 euro voor de juiste motor en 120 euro voor de juiste regelaar:wink:

Ik zal 'm nog wel even links moeten laten liggen, want ik heb er het budget niet voor

Dikke peop die durango!

Murky: We zullen het komende seizoen wel zien hoe die gaat. Volgens mij heeft onze duitse clubgenoot 'm besteld.

Prijs is idd iets meer dan 300 euries.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker een mooie auto. Maar iets in mij vind het toch ook wel jammer dat de SC op deze manier een verkapte buggy klasse word. Koop dan gewoon een buggy, en rij met de buggy klasse mee. Maar dit "verval" is al met de Slash 4*4 ingezet eigenlijk.

Je vergeet nog de 150 euro voor de juiste motor en 120 euro voor de juiste regelaar:wink:

Ik zal 'm nog wel even links moeten laten liggen, want ik heb er het budget niet voor

dat reken ik niet mee, deze investering heb je bij elke kit.

( waar blijft dat ding van losi dan ? en van asso ? )

komt niet en komt niet (ook al twijfel ik nog of ta er wellicht wel mee komt, maar voor het seizoen 2011 dat je er ook nog mee met lekker weer mee kan rijden zal er weinig nieuws komen)

De TLR mannen rijden momenteel met een prototype rond. Er zal wel een losi 4x4 vrachtwagen aankomen.

Niks voor mij, hij lijkt mij te breekbaar.
Maar ik wil em wel es van dichtbij bekijken, al lijkt ie te veel op de 1/10 4x4 buggy van hun.

geen regering? heerlijk, wat een kostenbesparing, en het leven gaat gewoon door daar

(ze kunnen geen eens een regering vormen)

Wij hebben nog meer dan genoeg regeringen! Een Vlaamse, een Waalse, een Brusselse, en dan nog een Belgische van lopende zaken!

En welke andere SC heeft er een middendiff? offroad toch ni slecht denk ik. Ikke in elk geval ook wille in mijn normale DEX, maar kzou echt ni weten waar ik 2 cm plaats vandaan kan toveren...

geen regering? heerlijk, wat een kostenbesparing, en het leven gaat gewoon door daar

sorry? dit getuigd nul verstand van economie

belgie heeft een staatsschuld van meer dan 100%

Dit houd in dat de staatsschuld hoger is dan de totale waarde van alle geproduceerde goederen en diensten in dat land. De staatsschuld bedraagt meer dan het bruto binnenlands product (bbp), om het in technische termen uit te drukken. Het gevolg hiervan is dat de rente fors zal stijgen.

dit resulteert in een sneeuwbal effect. want je moet gaan lenen tegen een hogere rente wat de shuldenlast weer alleen maar doet stijgen.

zoiets als : Griekenland, Ierland, waarschijnlijk ook Portugal en ook waarschijnlijk Belgie

zonder regering gebeurd er niets worden besluiten uitgesteld.

en nu maar weer ontopic

Jij was wel begonnen met die goedkope opmerking hé, totaal irrelevant en offtopic. Hoe ironisch om dan als held 'terug on topic' te gaan roepen.

Als hij nul verstand heeft van economie heb jij nul verstand van offroad voertuigen. :onweer:

Back