Dutch Tamiya Challenge 2011!

full

Ik wil mijn body oranje maken (voor een goede zichtbaarheid) of indien er aan een Ligier stickerset te komen voor niet te veel dan wordt het een Ligier.

Dus vandaar de vraag, is er nog aan een stickerset van Ligier te komen?

(de auto ligt al vanaf dinsdag bij de douane :()

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze bedoel je? FW-11/JS-41 Decals [8338] - $25.20 : D-Drive Sports, English Web Shop
Mocht je daar niet mee weg komen wil ik wel mijn set verkopen.
Ik wacht op de decals van JVS.

mvg Roy

Ik wil mijn body oranje maken (voor een goede zichtbaarheid) of indien er aan een Ligier stickerset te komen voor niet te veel dan wordt het een Ligier.

Dus vandaar de vraag, is er nog aan een stickerset van Ligier te komen?

(de auto ligt al vanaf dinsdag bij de douane :()

Ja, die bedoel ik. Goede site trouwens, die bewaar ik.

Vind alleen de decals wel aan de prijzige kant helaas.
(moet nog van alles kopen)

Wat vind jij een geschikte prijs?
Het is niet alleen de prijs daar maar je zit ook nog met verzenden.
Ik kan de set leveren met de beschrijving er bij hoe en wat waar zit.
Laat maar weten wat je er voor over hebt.

mvg Roy

Ja, die bedoel ik. Goede site trouwens, die bewaar ik.

Vind alleen de decals wel aan de prijzige kant helaas.
(moet nog van alles kopen)

Iemand enig idee waar je voor een normale prijs nog F103 body's van Tamiya (C-type, nr. 84070) kunt krijgen, zijn op internet lastig te vinden of erg duur.

High nose is eventueel ook een optie.

Groet,
Marcel

Die bodies zullen wel een uitdaging worden.

Een alternatief zoals deze mag denk ik niet?

Erg mooie body trouwens, zoals een F1 eruit hoort te zien :).

Uit reglement DTC:
"
1. Bodies

Alleen originele Tamiya bodies zijn toegestaan. Een body dient uitgenipt te worden zoals in de bouwbeschrijving staat voorgeschreven. De body dient geverfd te zijn. De ramen moeten doorzichtig zijn, tenzij er gebruik is gemaakt van de met de kit meegeleverde raamstickers. Voorzien van de originele spoilers. Voor uitzonderingen zie het reglement per klasse.

Bodies
Alle Tamiya F1 of Indycar bodies mogen gebruikt worden.
"

Nu zal dit in de (nabije) toekomst wellicht problemen gaan geven voor mij en de andere F103 gebruikers.
Hoe wordt hiermee omgegaan? Het zou noodzaak kunnen worden/zijn om alternatieven toe te laten of ben je dan genoodzaakt een F104 te gaan rijden (ook mooi alleen wat duurder in aanschaf).

Wellicht kunnen we dit even overleggen met de organisatoren. Wellicht even een vraag voor Michael L, die komt weleens op dit forum. Zou een beetje jammer zijn als het alleen vanwege het gebreken aan body's lastig wordt.

Marcel

Op dit moment worden er nieuwe F103 modellen uitgebracht, ik verwacht zelf dus geen problemen. Overigens is bovenstaande regel meer om te voorkomen dat er exotische bodies worden gebruikt.
Verder is het nauwelijks te zien of het een origineel of ander merk is. Ik weet echt niet of de body welke ik 15 jaar geleden aangeschaft wel een origineel is, maar hij is zelfs door de strenge keuring van onze zuiderburen gekomen ;)

Hey Marten,

Vertel?
Welke types voor de F103 worden er uitgebracht?

mvg Roy

Op dit moment worden er nieuwe F103 modellen uitgebracht, ik verwacht zelf dus geen problemen. Overigens is bovenstaande regel meer om te voorkomen dat er exotische bodies worden gebruikt.
Verder is het nauwelijks te zien of het een origineel of ander merk is. Ik weet echt niet of de body welke ik 15 jaar geleden aangeschaft wel een origineel is, maar hij is zelfs door de strenge keuring van onze zuiderburen gekomen ;)

Die ken ik al;)
Ik dacht dat ermisschien nog andere waren uitgekomen:confused:
Je kan misschien als hij uitkomt de losse kap MP4/5B of de MP4/6 voor de F104W gebruiken?

mvg Roy

Laten we het hopen:p
Anders zijn we genoodzaakt op via fleebay de "dure" oude bodies te kopen.
Ik zelf heb hier nog 2 nieuwe highnose bodies liggen(Benetton B195 en de Ligier JS41) maar heb liever de Tyrell 023,Mclaren MP4/5B of 6

mvg Roy

Je was me net voor Roy.... ;-)

Wat een lelijke auto. De body`s van de F104W lijken er ook op, maar of ze passen?

Correctie Eddy, je moet zeggen: Ik vind het een lelijke auto :p

Mijn eerste F1 was de JPS lotus begin '80 en begin '90 zijn we weer begonnen met de F1, waar ik nog goede herinneringen heb aan de FW14 en de MP4/5
Ik vind dat dus mooie F1 modellen.

Laatst bewerkt:
Back