Dutch Tamiya Challenge 2011!

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Michael L, 18 feb 2011.

  1. Observer

    Observer Guest

    Wat kan ik al doen aan de setup?

    Kleine spur steken en vleugel vlak zetten denk ik.
     
  2. footy71

    footy71

    Lid geworden:
    30 dec 2004
    Berichten:
    649
    Het beste kun je de auto op het circuit afstellen, de grip is van allerlei factoren afhankelijk. Je kunt in ieder geval de 93-spur gebruiken, en die kun je er voor alle banen op laten zitten en werken met pinions van 22 tot 26 of 27.

    Marcel
     
  3. Marten

    Marten

    Lid geworden:
    1 nov 2004
    Berichten:
    1.114
    Locatie:
    Deventer
    Ook niet te veel aan de vleugels veranderen. De baan heeft een paar verraderlijke bochten, waar je ook snel doorheen wilt. Mijn ervaring is dat de setup niet veel verschilt met Deventer en Gouda. Ook moet je niet een te zwaar verzet gebruiken, dat overleeft de motor niet (ik heb mijn motor daar vorig jaar om zeep geholpen) Ga maar uit van een roll-out van ongeveer 50mm.
     
  4. Tazman

    Tazman

    Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Berichten:
    2.570
    Locatie:
    Lelystad
    Ik zag op de regelementen lijst bij onze zuiderburen dat we allen in de F1 klasse met de Cupmachine rijden?
    Was er geen sprake van dat we met de Silvercan motoren moesten rijden?

    mvg Roy
     
  5. footy71

    footy71

    Lid geworden:
    30 dec 2004
    Berichten:
    649
    Ik heb begrepen dat we met de Cupmachine rijden, en dat er extra motoren voor de Belgen meegenomen worden (en wellicht voor degenen waarvan de motor niet meer goed is, die kunnen dan eventueel een nieuwe motor aanschaffen).

    Marcel
     
  6. Observer

    Observer Guest

    Ok, dan heb ik wat voor te bereiden. Ik wil mijn "oude" achterbanden eerst oprijden in de kwalificaties en dan over op mijn nieuwe, dan zal ik ook iets aan de overbrenging moeten doen wellicht.
     
  7. drift-junkie

    drift-junkie

    Lid geworden:
    22 jan 2005
    Berichten:
    1.837
    Na enig speurwerk heb ik de web-site weer kunnen vinden, waar de inschrijf link ed op teruggevonden kan worden. Plaats de snelkoppeling link in je favorieten voor de “snelle klik”!!

    Web-site DTC rcwebmagazine RCwebmagzine.nl
     

Deel Deze Pagina