Dutch Tamiya Challenge 2011!

Nee inderdaad weinig inschrijvers, als dit zo blijft ga ik dus niet helemaal naar Deventer toe, nog maar even een paar dagen aankijken dus.

Zou toch voor alle deelnemers zichtbaar moeten zijn, ik moet er een pokke end voor rijden en wil niet voor een paar deelnemers die kant op, op mail wordt ook niet gereageerd, vreemd allemaal.

Is idd vreemd dat je geen reactie krijgt op je mail.
Had ook al een vraag gesteld ivm de FDR voor Deventer maar ook daar nog geen reactie op gehad:confused::confused:

mvg Roy

Over het inschrijven is veel onduidelijk. Als je maar ingeschreven staat op een van de 2 moet het altijd goed komen. Dat er nog weinig inschrijvingen zijn is niet vreemd, ook voorgaande wedstrijden kwamen de meesten pas op het aller laatste moment. Dus als we allemaal een afwachtende houding hebben, krijgen we straks de situatie zoals al een paar jaar in Duitsland: inschrijven doen ze pas op de wedstrijddag.

Dat de organisatie niet reageert vind ik jammer, maar helaas niet vreemd. Als we zelf maar lol hebben!!

Misschien dat de mensen zich op de site van Deventer of via Myrc hebben ingeschreven?
mvg Roy

Jammer dat er geen totaaloverzicht van de inschrijvingen gegeven wordt.
Vanaf hoe"veel" inschrijvingen gaat een wedstrijd door? Ik zie nu wel 3 inschrijvingen voor de F1 en GT.
In dit geval ga ik 300 km rijden dus al zou de wedstrijd niet doorgaan dan is het wel fijn als de baan toch beschikbaar is voor degenen die er wel zijn.

Hier op het forum blijkbaar ook niemand van die club die reageert, erruuug vreemd allemaal. Normale wijs zie je ook op Mylaps wie zich heeft ingeschreven.
Maar afmelden zal dan ook wel niet nodig zijn aangezien ze ja toch geen mail lezen en hierop reageren:rolleyes:

Wat Marten zegt.
Het gebeurt ook wel dat de laatste week pas de inschrijvingen komen.
Laten we het hopen:cool:

mvg Roy

De wedstrijd gaat 99,9% zeker door. (altijd een kleine slag om de arm, voor natuurramp ofzo ;) ) Het is ook een clubwedstrijd en deze rijders staan bekend om de late inschrijving.

Dat het kader niet reageert? Vakantie? ETS? Zeg het maar, ik kan alleen maar gissen.

Over de FDR denk ik dat je uit moet gaan van dezelfde als in den Haag. Deventer heeft een vrij korte baan. Was het op den Haag niet 4,5?

Totaaloverzicht? Beide lijstjes kijken ;)
Even samengevoegd en "dubbelen' weggehaald, ziet het er zo uit:

1 48470 RCHW_STOCK Wilms Reinder NL
2 47732 RCHW_STOCK Lagerwey Bram NL
6 46849 RCHW_STOCK Van Verseveld Martin (opa) NL

3 46973 DTC_F1 Schaake Denise NL
4 46970 DTC_F1 Schaake Anouk NL
5 46969 DTC_F1 Schaake Marten NL
7 46838 DTC_F1 Rietman Eddy NL
8 46786 DTC_F1 Prins angelo NL
11 45059 DTC_F1 Pie Roy NL
Leo Groeneveld F-1

9 45236 DTC_Mini Grobbe Koos NL

Michael Lepelaar Euro GT
Roy Pie Euro GT
Chris van der Hagen Euro GT

Laatst bewerkt:
Nope ik rij in de F1 en in de euro GT
Had al een verzoek ingedient om mij bij de fighterbuggy weg te halen daar dit fout is gegaan bij de inschrijving.
Ik weet ook niet hoe het komt dat ik bij de gewone stock ingedeeld sta?

mvg Roy

Totaaloverzicht? Beide lijstjes kijken ;)
Even samengevoegd en "dubbelen' weggehaald, ziet het er zo uit:

1 48470 RCHW_STOCK Wilms Reinder NL
2 47732 RCHW_STOCK Lagerwey Bram NL
6 46849 RCHW_STOCK Van Verseveld Martin (opa) NL
10 45060 DTC_SStock Pie Roy NL

3 46973 DTC_F1 Schaake Denise NL
4 46970 DTC_F1 Schaake Anouk NL
5 46969 DTC_F1 Schaake Marten NL
7 46838 DTC_F1 Rietman Eddy NL
8 46786 DTC_F1 Prins angelo NL
11 45059 DTC_F1 Pie Roy NL
Leo Groeneveld F-1

9 45236 DTC_Mini Grobbe Koos NL

Michael Lepelaar Euro GT
Roy Pie Euro GT
Chris van der Hagen Euro GT

Roy rijdt dus in alle klasse's, behalve de Mini?

De volgende wedstrijd is bij ERCE in Eindhoven. Daar zullen ongetwijfeld een groot aantal locale mini's aan de start verschijnen. In de reglementen zie ik dat voor de stock klasse expliciet staat vermeld dat er met Tamiya stekkers gereden moet worden. Bij de mini staat dat niet. Betekent dat de stekker vrij is? Zou wel prettig zijn om vooraf duidelijk te hebben omdat 90% van de ERCE rijders met andere stekkers op zijn mini rijdt.

Heeft een Tamiya F1 de voorvleugel echt nodig?

Ik vind de Brabham ??? een hele leuke wagen. Deze is ooit ook door Tamiya uitgebracht maar heb geen idee of dat ook goed op de weg lag. Kom ik hem ooit tegen zou ik hem graag kopen mits geen honderden euro's. De echte auto moest het hebben van het grondeffect, toen dat verboden werd kwam er een vleugel.

Ja, om 2 redenen: bij de meeste F1 bodies zou je geen grip meer hebben in snelle bochten en ten 2de is het ook een bumper die de eerste klappen opvangt.
De Brabham die jij bedoeld heeft een lange body langs de zijkanten, dus met de grip zou het wel goed komen, maar voor de bescherming zou ik er niet aan beginnen. Het is overigens een model uit 1982 (waar ze een lelijke bumper op hebben gezet) Dit chassis is bijna 10 jaar voor de F101 uitgebracht, kun je niet vergelijken met de huidige generatie auto's. Zelf heb ik overigens de JPS Lotus 79 gehad uit diezelfde periode.

Beste lezers/rijders, even een korte reactie op een aantal zaken die hier de laatste dagen de revue gepasseerd zijn in dit topic, ik heb deze even zojuist onder de aandacht gebracht bij 1 van de organisatoren.

"Op mailberichten wordt altijd, en zo spoedig mogelijk gereageerd", is mij toegezegd, persoonlijk kan ik dit bevestigen, oftewel ik krijg altijd reactie. Mocht het toch ergens mis lopen, kaart dit aan op een wedstrijddag bij 1 van de organisatoren, de oplossing is misschien wel kinderlijk eenvoudig.

Er is wat verwarring ontstaan doordat de desbetreffende club ook een inschrijflink heeft geopend, geen paniek beide inschrijflijsten zullen we overgedragen aan de desbetreffende club waar wij te gast zijn, en samengevoegd worden Is trouwens al een keer eerder voorgekomen naar mijn inziens, inclusief een officiële reactie daarop.

Inschrijvingen gaarne via Rapid-Hobby-Import of rcwebmagzine.nl
Is beide hetzelfde inschrijf formulier.

PS de inschrijvingen via MyRCM zullen we gewoon toevoegen.

Grt,
Michael

@ErikJan, “GEEN” Tamiya stekker in de mini klasse, is “GEEN” probleem, vandaar dat het wellicht ook niet expliciet in het (mini) reglement vermeld staat.

Ik hoop dat hiermee weer enkele vragen van jullie, beantwoord zijn!!!!

Laatst bewerkt:
Er is wat verwarring ontstaan doordat de desbetreffende club ook een inschrijflink heeft geopend, geen paniek beide inschrijflijsten zullen we overgedragen aan de desbetreffende club waar wij te gast zijn, en samengevoegd worden Is trouwens al een keer eerder voorgekomen naar mijn inziens, inclusief een officiële reactie daarop.

Dan hoop ik wel dat ze voor het eind van de week met een totaal lijst van inschrijvers komen. Zoniet ga ik er vanuit dat de huidige lijst de lijst is, en voor die paar mensen kom ik niet naar Deventer toe, das me net te veel van t goeie.

Back