O
Observer
Guest
Nu is de regelaar in de F1 (nog) vrij als ik me niet vergis.
Mogelijke regels:
- minimum gewicht (of de F103 auto's moeten minimaal het gewichtsverschil tussen een F104 en F103 uit de doos bijplakken)
- breedte achterbanden aanpassen op die van de F104 (voor de grip maakt dit trouwens niets uit, die is onafhankelijk van het oppervlak, slijtage zal wel omhoog gaan verwacht ik)
- je kunt idd een paar shores toelaten, bijv. 40 voor en 30 en/of 36 achter en wellicht nog een combinatie voor nat weer
- misschien kiezen voor of rubber of foam banden
- dikte olie in demper voorschrijven
Mogelijke regels:
- minimum gewicht (of de F103 auto's moeten minimaal het gewichtsverschil tussen een F104 en F103 uit de doos bijplakken)
- breedte achterbanden aanpassen op die van de F104 (voor de grip maakt dit trouwens niets uit, die is onafhankelijk van het oppervlak, slijtage zal wel omhoog gaan verwacht ik)
- je kunt idd een paar shores toelaten, bijv. 40 voor en 30 en/of 36 achter en wellicht nog een combinatie voor nat weer
- misschien kiezen voor of rubber of foam banden
- dikte olie in demper voorschrijven