Afgelopen zondag een geweldige dag gehad op Eindhoven met de DTC, de weersomstandigheden waren veel gunstiger dan voorspeld, en daar hebben we dan ook allemaal van genoten. Ik mocht zelfs met een beker huiswaarts keren, wat wil je nog meer..!!!
Zoals we de laatste jaren gewend zijn, was het weer een moeilijke race voor vele van ons, het circuit, met name de asfalt laag, geeft geen gunstige uitwerking op de wegligging van vrijwel ieder model, 2wd of 4wd niets blijft gespaard.
Desalniettemin is het nog steeds niet toegestaan om gripverhogende middelen, zowel kant en klaar uit de winkel, noch “alternatieve” huis/tuin en keukenmiddelen, of bandenwarmers te gebruiken bij de M-chassis, helaas heb ik dat wel geconstateerd. Of men hier baat bij had op dit moeilijke circuit, durf ik niet te zeggen, hoe dan ook, het straalt onsportief gedrag uit, ….niet meer doen dus…..:nooo:
De eerst volgende wedstrijd zal plaats vinden op de HFCC, een beetje vergelijkbaar circuit in grote, ook erg gezellig, maar dan met grip vergelijkbaar op de meeste andere circuits, tot ziens op de HFCC…!!!