Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben ook benieuwd naar de kalender.
Plus het reglement voor de Swiftjes. Hoop dat er wat in is opgenomen om het snelheidsverschil kleiner te maken als tijdens de try-outs.
iedereen er een ez run regelaar en motor er in????????
het blijft toch moeilijk om ze dicht bij elkaar te krijgen in de stock zwift.
wiebe.
rcwebmagazine zei:Over de wedstrijd data zijn we nog in onderhandeling met de clubs, maar reken op vier wedstrijden, en HFCC (den Haag) RC Hotweels (Deventer) en Raco 200 (Utrecht) hebben hun medewerking toegezegd, aan de Dutcht Tamiya Challenge die in mei 2009 zal beginnen.
Ook kunnen we alvast de volgende wedstrijddata verklappen: 31 mei, 5 juli en 2 augustus
Mag ik ongeduldig dat ik ben vragen welke datum bij welk circuit hoort? Want op 31 mei is ook ets apeldoorn, die wil ik meerijden, maar nu ik tamiya rijd lijken mij deze wedstrijden ook wel interressant, zeker gezien het aantal mensen die nk's gaan rijden :wink:
Waarom is het alleen maar standaart klasse ?
Ik rijd nu met een 16 turns motor voor corally die streettouring.
Waarom daar geen klasse voor is veel leuker.
trouwens, met eenzelfde auto's en een lichte motor komt quasi alles op de piloot aan: de stuurmanskunsten en het onderhoud en afstelling van de wagen
zijn pro-en tegenargumenten voor te verzinnen ... maar dat wilde ik niet impliceren.En jij denkt serieus dat dat met een snelle motor niet zo is?
Oké, ja die snelheid op straat met een standaart of sport tuned motor valt heel erg tegen dus vandaar, maar ben al wel eens bij pk weest te rijden met een sport tuned.. ging toch aardig lastig voor de 1e keer![]()
Maar op circuit is het idd heel anders ook wel.
Maar ik heb ook de D versie gekocht en die nog gehopt met upperdeck en alu cardan as..en 55-25 vertanding.. Mag je daarmee ook rijden in de tt-01 klasse ?
Wél zie ik hier vaak dat piloten met materiaal "boven hun kunnen" rondrazen, met alle gevolgen van dien voor het materiaal, én het materiaal van mede-pistegenoten.
In de lagere motoren-klasses is dat minder een issue, daar komt het vaak neer op diegene die de zuiverste lijnen rijdt ...
Boodschap was, dacht ik, dat een lichtere klasse eigenlijk voldoet aan het Tamiya-cup-principe: IEDEREEN kan meeracen, binnen zijn eigen materiaal- en piloot-mogelijkheden