Dutch Tamiya Challenge

• Topicstarter Topicstarter Dutch Tamiya Challange
  • Startdatum Startdatum
hi,
mannen kan iemand me de bestel nrs door geven van de motors die toegestaan zijn in de Super GT 23T of heeft iemand er nog een paar over?
gaarne nrs RZ -TZ
thanks

Volgens mij zijn dit ze.'
Tamiya (#53696) - Tamiya Super Stock Motor TZ
Tamiya (#53697) - Tamiya Super Stock RZ Motor

Zijn die motoren niet te krijgen op de wedstrijddag zelf ?

Ik kan dat je nu bevestigen ;)

2. Motoren Super GT klasse
De enige toegestane motoren voor de Super GT klasse zijn:

53696 – Tamiya Superstock Motor TZ 23Turns
53697 – Tamiya Superstock Motor RZ 23Turns

Deze motor is tegen DTC-tarief voor slechts €39,95,- (normaal €49,95,-) te verkrijgen bij de wedstrijdleiding of bij Ted’s Rc Shop via Ted's RC Shop. Aan deze motor mogen alle gebruikelijke onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd.

RC WebMagazine - DTC 2009: Algemeen reglement

Alsjeblieft ;)

ok duidelijk!

thanks zal ze aanschaffen wat is het verschil tussen rz en tz ?

is het wel zo dat ik er volgende seizoen er ook mee kan rijden?
of stapt de Tamiya cup niet over op brushless?wil niet 2 motors kopen voor 2-3 wedstrijden.

Michel

ok duidelijk!

thanks zal ze aanschaffen wat is het verschil tussen rz en tz ?

is het wel zo dat ik er volgende seizoen er ook mee kan rijden?
of stapt de Tamiya cup niet over op brushless?wil niet 2 motors kopen voor 2-3 wedstrijden.

Michel

R staat voor Revs en T voor Torque, de ene voor snelle circuits, de andere voor kleine baantjes.

groet,

Eric

Ik heb en vraag.
Aangezien het regelement niet geheel omschrijft hoe de uitslag van de kwallie word bepaald en hoe de startopstelling bij de 2 finale is, ga ik er van uit dat dit volgens de oude nomac regels zijn en niet volgens de huidige regels.
Dus snelste kwallie telt en je start bijde finales op de plek die je gekwalificeerd bent.
Klopt dit?

volgens mij tellen de twee beste kwali's. En de finale opstelling is beide keren het zelfde ja, dus volgens kwalificatie uitslag.

Dutch Tamiya Challenge 2009: 31 mei race 2

Beste rijders,

Volgende week is het zover. Op het schitterende circuit van ERCE in Eindhoven zal dan de 2e race verreden worden om de Dutch Tamiya Challenge. De inschrijving is inmiddels geopend en we hopen dat jullie in grote getalen aanwezig zullen zijn.

Kijk voor inschrijven en alle andere informatie op: [URL="http://www.rcwebmagazine.nlHopelijk"]www.rcwebmagazine.nl

[/URL]Hopelijk zien we elkaar snel tijdens de Dutch Tamiya Challenge!

Beste coureurs,

Over een week is de derde ronde om het Dutch Tamiya Challenge op het circuit van RACO2000 te Utrecht.

Na jarenlang gezeur van de gemeente over geluidsoverlast, voldoet het circuit nu eindelijk aan alle geluidsnormen en kan er gelukkig weer volop geraced worden.

Het circuit van de RACO is een groot en ruim opgezet buitencircuit, met volop ruimte voor de 1/10 Tamiya auto’s. Heb je nog niet veel ervaring dan is dit circuit een uitgelezen mogelijkheid om het racen op een circuit eens te proberen.

Op 5 juli aanstaande hopen wij weer veel rijders aan de start te zien. Op zaterdag is er de mogelijkheid om te trainen. Maak daar gebruik van!!

Meer informatie:

Circuit RACO 2000 (voor alle informatie over het circuit):
www.raco2000.nl

De site van de inschrijvingen lag er even uit, maar is nu weer online. Kijk voor het inschrijven voor race 3 op:
www.rcrally.nl/rcrallycup/inschrijfformulier.php

Alle andere informatie omtrent de Dutch Tamiya Challenge:
www.rcwebmagazine.nl

Tot aanstaande zondag!

Marcel van der Ende
Dutch Tamiya Challenge

Laatst bewerkt door een moderator:
Back