E-firstorm 10t flux eindelijk binnen

• Topicstarter Topicstarter nick 35
  • Startdatum Startdatum
Ik zie dat je uit Lelystad komt ik heb zelf een Traxxas Rustler Vxl met een 8000Mah Lipo maar waar rij jij altijd met je firestorm.

goedendag

na lang wachten ongeveer een week of 6 heb ik hem eindelijk in mijn bezit
de hpi E-firestorm 10t flux
heb hem vamidag gekregen alleen moet ik tot morgen wachten voor ik er mee kan rijden heb niet het juiste stekertje voor aan de accu .
ik ga hem in eerst instantie rijden met een 7,2 volt 3300 en later denk ik er aan om er 1 cel bij te plaatsen voor de 8,4 volt .
(lipo lijkt mij het einde maar eerst even zo rijden) .
maar ziet er echt geweldig uit ben echt benieuwt .
ik heb nu een cross tiger van conrad word een wereld van verschil denk ik.
jamer dat het foto form er uit ligt maar de foto's volgen zeker

grt nick

Ik zal morgen wel even een foto maken heb geen digicam.
Ik heb er een Maxamps 3s 8000mah 11.1V in liggen kan daar ongeveer een uur mee rijden in race mode.

Zou lang heb ik hem nog niet heb er pas 1 x mee gereden dus vervelen gaat het nog niet.

Ik snap echt niet dat er nog geen filmpjes van zijn op youtube, alleen die standaard van HPI zelf...Dus iemand maak een filmpje en zet hem op youtube, ik ben zooo benieuwd...Ik heb iedere dag zitten kijken of er al nieuwe op stonden maar helemaal niks:(

en dan later er maar een cel bij solderen
grt nick

Dit is dus neit echt verstandig.... Accupacks zijn gematched en horen dus bij elkaar, je kan niet zomaar even een nieuwe cel erbij zetten, dan gaat het hele pack kapot!!!!!

Het is maar dat je het weet;)

Greetz,
Joram

Hoi mensen,
Net begonnen met electro en dus ook nieuw hier!wel veel topic gezien&gelezen maar nooit een bericht geplaatst.
Gelijk maar goed begonnen met dus de E-firestorm flux:p
tot nu toe bevalt hij me prima alleen de servo&zender vind ik echt
bagger,dat was bekend.die gaan ook nog wel vervangen worden.
nou had ik ff een vraagje over mijn accu,ik heb een 7,2v 3600mah
als ik daarmee rijd dan word die wel heel erg warm,warmer dan handwarm
Kan dit kwaad voor de accu?wat kan ik hier tegen doen zwaardere accu
plaatsen?
alvast bedankt

Accu's mogen niet te warm worden, als je hem niet meer kan aanraken heb je een probleem. Je accu krijgt flink op z'n donder..... Gaat ten koste van levensduur en kan zelfs in extreme gevallen ontploffen;)

Greetz,
Joram

bij pk is hij nu 320 :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi mensen,
Net begonnen met electro en dus ook nieuw hier!wel veel topic gezien&gelezen maar nooit een bericht geplaatst.
Gelijk maar goed begonnen met dus de E-firestorm flux:p
tot nu toe bevalt hij me prima alleen de servo&zender vind ik echt
bagger,dat was bekend.die gaan ook nog wel vervangen worden.
nou had ik ff een vraagje over mijn accu,ik heb een 7,2v 3600mah
als ik daarmee rijd dan word die wel heel erg warm,warmer dan handwarm
Kan dit kwaad voor de accu?wat kan ik hier tegen doen zwaardere accu
plaatsen?
alvast bedankt

Maakt niks uit, kan ie tegen.. :) Ik verkoop trouwens 4500mAh accupacks 7,2V, lekker lange rijtijd, kijk maar bij te koop onder Elektronika, als je geintresseerd bent PM je me maar ;)

Spammer dat je bent Patrick:p.

Echt heet worden kunnen accu's niet tegen hoor!!!!! Helemaal met de gepushde / gematchde accu's zoals GP, Intellect, Team Orion etc... Als die te heet worden meot je oppassen..

Greetz,
Joram

Maakt niks uit, kan ie tegen.. :) Ik verkoop trouwens 4500mAh accupacks 7,2V, lekker lange rijtijd, kijk maar bij te koop onder Elektronika, als je geintresseerd bent PM je me maar ;)
Jaa had het gezien!maar weet nu wat een nimhaccupack doet en wil toch over op de lipo's.
vraagje waarom bij de hpi e firestorm 10t flux nooit 3cellen lipo's??
bvd

Spammer dat je bent Patrick:p.

Echt heet worden kunnen accu's niet tegen hoor!!!!! Helemaal met de gepushde / gematchde accu's zoals GP, Intellect, Team Orion etc... Als die te heet worden meot je oppassen..

Greetz,
Joram

Bij mij worden ze altijd best warm, en er is 0 verschil tussen een nieuwe en een oude..?

Back