E-flite Extra 300 32e arf

393236_313982331964664_100000586996488_1187909_162641666_n.jpg

Lekker bezig geweest vanavond:) Ailerons zitten erin, en op me zender de instelling FLPR aangezet, dat wil zeggen dat allebei de servos een aparte kanaal hebben. Met de elevator ging het niet lekker de houten plaat waar de servo op vastgezet word zat los, en heb ik meteen maar gelijmd ga ik daar morgen mee verder.. Het is jammer dat deze servo's eigenlijk iets te groot zijn, ik moet elke keer wat hout wegsnijden op de servo te laten passen. Rudder servo zit er ook in alleen nog die staalkabels aansluiten, dat zal wel een gepriel worden!:(

Lekker bezig geweest vanavond:) Ailerons zitten erin, en op me zender de instelling FLPR aangezet, dat wil zeggen dat allebei de servos een aparte kanaal hebben.

Toch de manual van je zender gevonden?:mrgreen:

Als het niet lukt met het closed loop van je richtingsroer, wil ik je daar wel een keertje bij helpen op de club hoor....

Ziet er goed uit!

Als je wilt kunnen we hem aan mijn zender binden voor de maiden, eventueel kun je er zelfs mee lessen als we ergens een trainerkabel kunnen vinden....

Hopen op een goed weekend maar:)

Nog steeds een raar scherp geluid als ik het gas opengooi.. Ik weet niet of het nou aan de regelaar ligt of aan de prop die slipt op de as.. iig de spinner vast gelijmt met op de motor as en morgen kijken of het weg is, anders word het een nieuwe regelaar! Iemand idee wat het kan zijn?

Heb nog even zitten zoeken, maar de prop14x7 is ideaal volgens rc groups.. Zou jet over gaan met andere regelaar? Er zit nu een turnigy plush 60 in, ik zou de plush 80 kunnen proberen.. Beetje zonde alleen als dat ook niet helpt :P

Heb nog even zitten zoeken, maar de prop14x7 is ideaal volgens rc groups.. Zou jet over gaan met andere regelaar? Er zit nu een turnigy plush 60 in, ik zou de plush 80 kunnen proberen.. Beetje zonde alleen als dat ook niet helpt :P

Als ik een andere regelaar zou nemen, dan zou ik bewust geen Turnigy nemen, het komt soms voor dat bepaalde regelaars niet goed samenwerken met bepaalde motoren. Door een compleet ander merk regelaar te nemen, wordt die kans veel kleiner....

Back