E fly-in Nijmegen, 28aug + battmann, wie komt er?

ron van sommeren

Forum veteraan
Cumulus elektro fly-in, Winssen bij Nijmegen, In combinatie met een meeting voor zelfbouwers van elektromotoren. zondag 28 augustus. Wie komt?
Meer informatie:
http://home.hetnet.nl/~ronvans/

Ook weer erbij:
www.batt-mann.de
www.modellbau-steinhardt.de

Toegevoegd 22 juli:
Als je meedoet graag je e-mail adres, gewone adres en telefoonnummer naar mij sturen. Dan zijn die gegevens al ingevuld op het inschrijvingsformulier. Bij de feitelijke inschrijving hoef je dan alleen nog maar kanaalnummer(s) in te vullen en handtekening te plaatsen voor 'voldoende WA verzekerd'. Zo verloopt de inschrijving vlot: ron.van.sommeren_gekke_krul_hetnet.nl

Philipp Gardemin, redacteur van www.aufwind-magazin.de , komt met een 3m60 grote (schaal 1:3) Piper Super Cub. Het toestel is voorzien van een grote TM685 buitenloper (www.torcman.de)

Bouwartikelen:
http://www.aufwind-magazin.de/redaktion/piper304/index.html
http://www.aufwind-magazin.de/redaktion/piper604/index.html
Video:
http://www.aufwind-magazin.de/download/Piper_360cm_Erstflug.wmv (3MByte)

De drie-motorige Ju-82 die op de E fly-in site staat, is gestript, wordt voorzien van grotere motoren en 'Wellenblech'. Volgend jaar misschien erbij.

09.jpg
05.jpg
03.jpg

Tadango,

Er wordt op gerekend dat je met je Eagle komt, Theo Coenen zou ook met de Kestrel komen en ik ben er ook met mijn Eagle, kunnen we eens een trio'tje flappers laten zien, dus svp doe je best om te komen?

Hoogstwaarschijnlijk ben ik ook aanwezig met mijn 3D Diablotin ;
spanwijdte : 1.55 m
motor : AXI4130/16
accu's : 6s3p Lithium Mangaan
vlieggewicht : 3.3kg
trekkracht : ca. 4.5 ... 5 kg

Wegens problemen met mijn zender zal het model helaas alleen "statisch" aanwezig zijn.

Hierbij een oproep aan andere bezitters met een relatief groot 3D model om ook naar de fly-inn te komen en een demo te geven om te laten zien wat vandaag de dag mogelijk is met een elektro kist.

@Frank,
ben zeer benieuwd naar het vliegbeeld van de andere vogels.

Ik wil ook wel graag, vorig jaar baalde ik ook al dat het niet door ging. Maar nu zit ik met het probleem dat ik het waarschijnlijk niet red. 22 Augustus krijg ik de sleutel van m'n nieuwe huis en dan wordt het opknappen en verhuizen. 29 Augustus mag ik weer naar school, dus wordt allemaal erg krap. Hoop dat ik het red.

verplicht ;) jaja, regel jij vervoer en hotel :)

Ik zal mijn best wel doen, het moet een heel spectakel worden met veel mooi spul en erg veel leerzame dingen.

Eagle is nu voorzien van brushless :) flapt zich een ongeluk. Dat moet wel goed gaan. Moet straks ook 10+ min kunnen vliegen.

Tadango zei:
verplicht ;) jaja, regel jij vervoer en hotel :) ...
Overnachten/camperen op veld is mogelijk. Philipp Gardemin komt zaterdag al en ik verwacht wel meer overnachters. Handig voor ons want dan kunnen we zaterdag al de tent e.d. plaatsen.

Kees Groot zei:
Alleen kijken, mag dat ook??
Tuurlijk, er zijn altijd veel kijkers.

@Frank
Ik dacht dat ik een nachtbraker was ;) Maar blijkbaar is er altijd baas boven baas, jij post berichten om 3.48am 8O

Als iemand voor de eerste keer meedoet graag e-mail adres, gewone adres en telefoonnummer naar mij sturen. Dan zijn die gegevens al ingevuld op het inschrijvingsformulier. Bij de feitelijke inschrijving hoef je dan alleen nog maar kanaalnummer(s) in te vullen en handtekening te plaatsen voor 'voldoende WA verzekerd'. Zo verloopt de inschrijving vlot: ron.van.sommeren@hetnet.nl

Hallo Ron

Ik wens je aanstaande zondag heel veel succes, de weersvooruitzichten zijn in ieder geval prima.

Ik ben inmiddels weer terug in Spanje anders zou ik zeer zeker gekomen zijn.

Groetjes,

Harry van Melick

Misschien een beetje :offtopic: , maar kan ik met iemand mee terugrijden naar (bij voorkeur) Groningen?

Ergens een station is ook goed.

Ik kom zondagochtend uit Veenendaal, en Bakker is in Engeland op de Nationals . . . :evil:

jan.

he ron als je nu twee keer voldoende verzekerd bent moet je dan ook twee keer je hand tekening zeten :lol: :lol:
heb namelijk me eigen verzekering en de knvvl verzekering.
:lol:
trouwens heb je daar ook een vakje voor. om aan te geven of je knvvl lid bent of doen julie daar niet aan.

Flappy is weer helemaal fit en komt zondag ook naar Nijmegen, ik mag gelukkig ook mee.

Back