E.i.r 2009

normaal weet ik morgenavond ten laatste van mijne makker
of hij mij der nog mee bij gekregen heeft zonder op ne wachtlijst
te staan.

Bonsoir à tous,
Tout le team du BRCC désire vous remercier pour la confiance que vous mettez en nous. Nous ferons tout pour ne pas vous décevoir. Nous multiplions les réunions de travail sur Skype pour mettre en place le planning. Nous espérons pouvoir vous annoncer dans quelques jours une nouvelle détonante dans le mode du modélisme Belge, mais bon il faut encore attendre un peu
Par contre nous sommes vraiment tristes de devoir mettre en ligne une liste d’attente, nous voulons vraiment nous excuser auprès des pilotes qui n’ont pas pu être directement dans le tableau des inscrits.
Nous avons fixé une stratégie (90 pilotes maximum) et nous ne changerons pas les règles.
Ceci étant, nous demandons aux pilotes retenus de bien vouloir réaliser leurs paiements pour le 15 décembre. Les pilotes n’ayant pas payés pour le 31 décembre seront automatiquement retirés des listes au profit des pilotes qui seraient encore en liste d’attente à ce moment là.
Si vous ne pouvez pas venir, n’hésitez pas à nous le dire, tant qu’il y aura des pilotes en liste d’attente, nous vous rembourserons (si vous avez déjà payés Rolling Eyes )
Encore une fois merci
JP

berichtje gekopieerd van Zone 442.

Moraal van't verhaal: rap betalen!!

en voor de Nederlanders onder ons: als de wiedeweerga geld overmaken!!

berichtje gekopieerd van Zone 442.

Moraal van't verhaal: rap betalen!!

en voor de Nederlanders onder ons: als de wiedeweerga geld overmaken!!

Wij (pa en ik) hebben betaald, voor die andere "grote" groep Nederlanders kan ik niet spreken.

Als er volgend jaar weer een E.I.R. komt zou het erg helpen als er ook in het engels gecommuniceerd kan worden. Die mooie taal van jullie beheersen een aantal van ons niet.

ik denk dat ze slachtoffer geworden zijn van hun eigen succes.
Vorig jaar hadden ze ook eerst hun Franstalige site online en is vrij direct daarna ook de Engelse versie online gkomen.

Dit jaar werd er gekozen voor een andere format, waardoor er voor veel minder rijders plaats is. Van zodra het nieuws van de website bekend werd ... op Franstalige websites, zijn de geïnteresseerden massaal beginnen inschrijven.
Vorig jaar hielp ik mee om de berichtgeving door te spelen, te vertalen naar de Nederlandstalige fora ...
Dit jaar had ik die tijd zelfs niet.
Beetje jammer, maar dat hebben ze zelf ook wel door.
Tja, en het blijft natuurlijk een gegeven (én pijnlijk Belgisch communautair knelpunt) dat onze Waalse landgenoten het Vlaamsch niet zo machtig zijn door de band ... en dit in omgekeerde richting meestal wél functioneert.

dude, ik ken Nederlandse mensen die nog geneens doorhebben dat sinaasappelsap, uitgesproken als "sjudorans" eigenlijk van "jus d' orange" komt :lol:

Vous devez tenir ta tête de français des Néerlandais ;-)

(Lang leve Babelfish)

Overigens zou een cursus Nederlands voor de meeste Nederlanders al geen kwaad kunnen :-). Zeker hier op het forum verdienen een aantal mensen een spoedcursus. Duits gaat overigens een stuk beter, dat is gewoon Nederlands maar dan wat harder aussgesprochen!

M

Back