E.i.r 2009

Salut Ludo,

Il y aura un catering sur place jusque 20H le samedi, pour la nuit de vendredi à samedi, pas possible de dormir sur place.

@+ JP

zodus, voor diegenen die de taal van Molière niet machtig zijn:
Catering voorzien de dag door (wat precies is nog niet bekend)
slapies vrijdagnacht is NO-GO in de zaal.

Is er iemand van wie ik een setje Stagger Rib zou kunnen kopen? Ik verwacht een levering van 3 setjes deze of volgende week, maar moest dat niet op tijd zijn zou het leuk zijn ze van iemand te kunnen kopen.

Berichtje van de EIR-mensen:
Hallo

EIR 2009 is niet meer veraf.

Hierbij volgen enkele praktische inlichtingen

Het adres van het complex : Rue du chemin vert te Lodelinsart

Tafels en stoelen zijn ter plaatse beschikbaar. Voor verlengsnoeren en verdeelstekkers dient u zelf te zorgen.

De zaal zal open zijn van vrijdag 18u00 tot 21u00

Op zaterdag gaan de deuren open vanaf 7u15, inschrijvingsbevestiging vanaf 7u45 tot 8u30

Briefing om 8u45

Eerste trainingssessie start omstreeks 9u15

Piloten die zich niet gemeld hebben bij de inschrijvingsbevestiging zullen vervangen worden door aanwezige piloten van de reservelijst.

Mocht u niet aanwezig kunnen zijn binnen de hoger omschreven timing, dient u ons dit te melden via e-mail. Uw inschrijving blijft dan bewaard.

Er wordt ook een beperkte catering voorzien : ontbijt (koffiekoeken, koffie en warme chocolademelk) en lunch (hamburger, chips).

Vrienden en familie kunnen de wedstrijd live volgen via rc modélisme full off road. De organisatie zal doorlopend beeldmateriaal, commentaar en klassementen publiceren.

Voor alle informatie tijdens de wedstrijd kan u terecht bij onze Public relations-verantwoordelijke Mary. Zij spreekt Frans en Engels.

We wensen u veel fun en plezier op deze EIR-editie.

Het BRCC-bestuur

Laatst bewerkt:
als ge een straat hebt dan zul de het wel vinden zeker .
as er nen helehoop auto s staan en wat caravans en enkele mobilhomes
dan denk ik dat ge der zijt.:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:-):-):-):-):-)

nieuwtje: verrassings-reeks op zaterdagavond:

uit alle aanwezige reeksen zullen lukraak 11 piloten geloot worden.
Deze zullen in een extra reeks tegen elkaar rijden gedurende 7 minuten.
De winnaar daarvan wint een eeepc
Daarnaast worden er ook nog andere prijzen, gesponsord door Little Scale Hobby RC, verloot onder deze rijders ... maaaaar ...

Voor de wedstrijd worden er ook 11 marshals uitgeloot. Valt een piloot uit tijdens de 7 minuten durende speciale reeks, dan neemt de marshal met hetzelfde nummer diens plaats in in de loterij.
't Komt er dus niet aleen op aan om mee te rijden maar ook om uit te rijden in deze zéér speciale reeks.

bron

Zaterdag:
Eerste trainingssessie start omstreeks 9u15

Wil dat zeggen dat er voor dit uur niet mag getraind worden?
Daar hangt van af of ik al van vrijdag zou komen in feite, want ik zou pas rond 19u30 daar geraken... Als er zaterdagmorgen als de deuren opengaan mag getraind worden, ga ik dan pas komen, den laat ik het gehaast in de files vrijdag achterwege.
Kan je dat te weten komen Low E? Thanx!

'k zal vragen, maar mannekes, dienen mens gaat mij een dikke zaag beginnen vinden zene.
"gulle" moet dringend maar nekeer "ulle" Frans bijschaven dat ge zelf kunt communiceren.

antwoord:
Oui aucun problème, mais ils doivent confirmer leurs inscriptions avant toute chose, après ils peuvent rouler jusqu'au briefing pilotes. Ceci dit, il y a 2 manches d'essais chronomètrées avant les première qualifs.

Bedankt Low E !

Et apprendre le francais, on est en train de: rassuur toi, ca vient moustache. Mais pas facil ze dit! On va s'entrainer tout le weekend a Charlerdinges, donc racroche toi a tes chaussettes deja.

oui, oui, je vais prendre nen onderbroek met nen dikke elastiek que je sais me vasthouden a mon onderbroek! ;)

Back