E.i.r 2009

Klinkt als een beukfestijn! :-(

"Pain en Wartelle" klinkt trouwens als "Brood met Worteltjes" :-)

Altijd jammer als je op die manier kansen worden ontnomen. Ik maak me er ook wel eens onbedoeld schuldig aan, maar ik denk dat iedereen wel eens aan iemands 'kontje' heeft gezeten ;-)

Go Mestkever trouwens! Onze hoop in bange dagen :-)

Shitfly heeft trouwens ook weer goed zijn best gedaan! Die finaletijd was goed voor derde!

M

Laatst bewerkt:
Citaat:
Prochaine étape la première manche du championnat de Belgique qui se déroulera au même endroit ET sur la même piste.
Elle se déroulera les 7 et 8 mars. Pour les pilotes Français qui désirent y participer, vous pouvez prendre une licence d'un jour qui coute 7€.
Si par la suite vous désirez encore rouler en CB on déduit les 7 euros de la licence de l'année.
Le timing sera essais toute la journée du samedi et et 3 qualifs et 3 finales le dimanche. Catégories acceptées :
TT 2WD, TT 4WD et truck (à condition d'avoir au moins 5 inscrits)

hier is het laatste nog niet over gezegt!!

ze hebben(samenmet de walen) al een wedstrijd verpruts voor iedereen niet nog is!!!

Moet zoiets normaal gezien niet met de FBA besproken worden? Als we weer zo'n hoop zondagsrijders en trage baancommisarissen krijgen is de lol er snel af.

hier is het laatste nog niet over gezegt!! ze hebben(samenmet de walen) al een wedstrijd verpruts voor iedereen niet nog is!!![/QUOTE]

Niet iedereen kan frans lezen en verstaan en babel fish geeft echt rare vertalingen :-)
Citaat: Volgende etappe eerste de hecht van het kampioenschap van België dat aan dezelfde plaats zal plaatsvinden EN op dezelfde mogelijkheid. Zij zal op 7 en 8 maart plaatsvinden. Voor de Franse piloten die er willen deelnemen, kunt u een vergunning d' nemen; een dag die 7€ kost. Als vervolgens u nog in CB wilt rollen leidt men de 7 euro van de vergunning van l' af; jaar. Timing zal proeven de hele dag van de zaterdag en en 3 qualifs en 3 finales de zondag zijn. De aanvaarde categorieën: TT 2WD, TT 4WD en open goederenwagon (op voorwaarde d' minstens 5 ingeschrevenen hebben)

Was verder wel een leuke wedstrijd al ging het voor geen meter. Hoop dat ze met het bnk trouwens niet alleen in het frans omroepen!!!

Ik vond het echt tof! Het circuit was echt super!

Tja, ik heb inderdaad heel veel pech gehad in de qualificaties en de finales. (vooral de finales) En ik wil daarom ook Arjan en Bruno oprecht bedanken voor Wartelle uit mijn buurt te houden in de laatste finale :D
Kei goe gedaan manne!!!! :D

groeten
Simon

En ik wil daarom ook Arjan en Bruno oprecht bedanken voor Wartelle uit mijn buurt te houden in de laatste finale :D
Kei goe gedaan manne!!!!

Hij had het zelfs graag, de sadist! Ik heb 'm een paar ronden na mekaar (hardhandig doch sportief) de kant in gereden en in z'n nek gejumpt. En na de race kwam hij bedanken en een handje geven.

Zie, die vinden dat gewoon normaal....

Yep, heb ooit met een TC3 (ja, ja shut-up 'k wil 't nie horen) daar ook ergens gereden. 1ste finale ongeveer 321 keer eraf getikt, toen was ik 't flink beu. 2de finale oude body erop en binnen 1 ronde van de 10e naar de 1ste plaats gereden zonder dat iemand me er vrijwillig langs had gelaten. Ik verwachtte dat de pleuris wel zou uitbreken, zelfs Q'tje werd nerveus. Maar ze vonden 't maar normaal. Enige en laatste keer dat ik daar ben geweest.

ik lag toen onder de tafeljump foto's te nemen :D

veel heb ik er niet van gezien helaas ;-)

Foto's komen asap, als ik niet te lui ben.

haha wartelle is een oude bekende op gebied van rammen!

Ik weet ni hoe het zit met de regels voor licenties, maar ik dacht toch dat ge voor zo'n daglicentie ook aangesloten moest zijn bij een belgische club?

Vond anders op petit in engeland de finales ook niet zo tof om de eerste ronde door te komen... Ik denk dat we op het BNK de enigen zijn die een beetje normaal proberen te doen bij de start van een finale. Als je op een internationale race de eerste ronde wil doorkomen moet je gewoon wel rammen vrees ik... Of pole hebben en wegvlammen!

Back