E-revo 1/8 problemen met aandrijfas

• Topicstarter Topicstarter e-revo-gek
  • Startdatum Startdatum
het vreemde is als ik ook gewoon rustig rij dan heb ik het nog

ik ben hpi baja gewend dat is stuk lomper enz
ik dacht zelf miss dat het aan het rijden op asfalt is te snel gas en te snel remmen ?

en heb ook al 1 keer gehad dat er steen tussen is gekomen en daar door kapot was gebroken

6 s betekent meer volt.
meer mah betekent langer rijden.

maar 6 s is voor een revo best veel en voor de standaard assen TE VEEL.
die vliegen dan om je oren.
vervangen voor stalen scheelt al wel iets maar geeft geen garantie.
ik heb mijn stalen center dogbone ook al kapot gehad

oke geleukig ben ik dus niet de enege die het probleem heeft :P
ik heb de stalen assen vandaag binnen gekregen heb ze er onder gezet.
en hij rijdt geleukig weer goed.

dan hou ik het op 4s wat ik nu heb .
hij is nu zeker ook snel genoeg voor mij haha

En dan kun je vanaf nu verder met je e-revo vragen in het juiste topic om het ook overzichtelijk te houden
@ darkfire : heb jij een e-revo of 1 gehad?

westcoast

hoezo in het juiste topic ik vraag het nu toch gewoon bij electro offroad

dus hoezo zit ik dan niet bij de juiste ?

Je kunt zo'n vragen beter in het E-Revo topic stellen. Dan worden alle vragen en oplossingen omtrent één en dezelfde wagen behandeld in één en hetzelfde topic waar door de informatie ook bij elkaar blijft en zich niet over het forum verspreid.

Zie ook dit topic: lees-dit-voordat-je-post

boven genoemde topic zei:
Als je een vraag hebt, specifiek betrekking hebbende op een truck of buggy, post het dan in het topic van dat specifieke voertuig!!!! En voordat je overal zomaar wat gaat plaatsen, maak dan gebruik van de zoek-knop en kijk of jouw vraag nog niet 20 keer eerder is gevraagd.

Hopelijk blijven je asjes, en natuurlijk de rest van de auto, heel bij je volgende runs. Enjoy!

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt iedereen voor de tips

ik zal voortaan beter opletten waar ik iets vraag over mijn rc auto,s

aangezien ik hier nieuw ben wist ik het alle maal niet precies

@nard cox

ik weet wel hoe ik moet rijden heb nu onder tussen 8 jaar ervaring met de rc wereld

allen is de electro nieuw voor mij dus vooral de accu,s enz

Oftwel, je weet niet hoe je moet rijden met een HV brushless setje.
Met je baja en nitro auto's maakt het niet uit of je ineens vol gast geeft. de motor heeft dan toch nog neits in te brengen. met een brushless setje moet je bij het wegrijden juist veel soepeler zijn. (niet ineens volgas er op, maar mooi vloeiend opbouwen.)

Als je onbenullig veel gas geeft, en je hebt stalen assen. zal het differentieel op den duur kapot gaan. (ok, kun je uit amerika halen voor weinig, maar is zoveel moeite om in te bouwen. ;) )

En vooral niet lopen rukken aan het gas zoals 99% van de nitro rijders doen als ze een electro auto rijden. dan sloop je je aandrijving zekers.

Back