E-revo of stampede voor 8 jarige?, gekozen voor Stampede

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt dan een heel eind rijden wat wij wonen in Aalst bij Zaltbommel, maar niet te min wees welkom. (wel wachten tot na zondag, pas na zijn verjaardag kan hij hem gaan kopen ;).

Mochten er meer rijders zijn in de buurt, waar rijden jullie? Zijn hier banen in de buurt??

In de buurt van Eethen zit een clubje rijders met grotere auto's waar precies weet ik niet maar ik dacht aan de weg tussen de voormalig dicotheek de Schuur en de molen. (weet zo niet hoe die straat heet) dat ik van Aalst een min of 15 rijden als 't pontje meezit.
succes met ke keuze maken, nog 3 dagen voor de aanschaf.
Ik zou van mening zijn een Stampede en als je kiddo genoeg gespaart heeft een vxl uitvoering en deze op trainingsmode gebruiken en op de "gewone batt. laten rijden evt als hij gewent is over te gaan op een lipo!

Greetz

In Vlijmen ligt een leuk baantje waar hij kan gaan rijden.

Als hij een vxl auto koopt hoop ik wel dat mama mee gaat rijden. Een auto die minimaal 60 km rijd kan je heel wat schade en gewonden rijden. De trainingstand is natuurlijk geweldig maar als hij snapt hoe een Nintendo werkt zal het niet lang duren voor hij weet hoe de trainingstand werkt en staad alles op 100% en das dus + 60 km!!!

wat vind ik dit toch allemaal zielig hoor. een hoopje testosteron die steeds denken alles beter te weten en denken beter te zijn dan wie ook.hier wordt voor de zoveelste keer achter eenvoudig advies gevraagd.hou dit topic dan eenvoudig.met eenvoudige uitleg hoe alles ineen zit en wat de opties zijn. zo heeft de jufrouw;) die raad vraagd er teminste iets aan.nee steeds opnieuw draait dit op deze manier uit.
ik weet het beter. nee toch niet, ik weet het veel beter, ela mannekes
ik ben hier wel de slimste hoor dus luister je beter naar mij.komaan zeg. hebben jullie niets anders te doen?precies een bende kippen in een ren.42 posts en waarschijnlijk is ze nu nog geen stap verder.

exuses aan de mensen die het wel goed menen hier!

Daar kijk ik toch iets anders tegen aan. Hij moet de wagen zelf betalen. Hij is bijna jarig en wil het liefst geld hebben. Dan moet hij zijn Himoto verkopen en zijn spaarpot kraken en kan hij zelf de wagen gaan kopen. Het is niet zo dat hij die even voor zijn verjaardag krijgt.
Als ik zeg dat hij zijn geld niet aan zijn hobby mag uitgeven dan is de lol er met deze auto snel af. Dan zit hij straks weer met zijn nintendo op de bank en komt ook met mooi weer niet meer buiten. Onze tuin is groot zat om flink in te rijden, als hij wil kan hij een baan aanleggen. Ondanks dat hij in jullie ogen misschien tot op het bot verwend wordt zijn er altijd meer dingen die spelen. En ik ben juist zo blij dat hij eindelijk iets gevonden heb waar hij helemaal blij van wordt!

Misschien woont er iemand bij je in de buurt, kun je hun stampede ofzo even lenen om te proefrijden. :)

Daar is het een forum voor!! Niet zo zeuren hoor mama kan vast wel voor zichzelf opkomen en de antwoorden er uithalen waar ze iets mee kan.

het gehalte testosteron is bij een verdediger meestal hoger dan bij een topic vuller:D relaxxxxxxxx

wat vind ik dit toch allemaal zielig hoor. een hoopje testosteron die steeds denken alles beter te weten en denken beter te zijn dan wie ook.hier wordt voor de zoveelste keer achter eenvoudig advies gevraagd.hou dit topic dan eenvoudig.met eenvoudige uitleg hoe alles ineen zit en wat de opties zijn. zo heeft de jufrouw;) die raad vraagd er teminste iets aan.nee steeds opnieuw draait dit op deze manier uit.
ik weet het beter. nee toch niet, ik weet het veel beter, ela mannekes
ik ben hier wel de slimste hoor dus luister je beter naar mij.komaan zeg. hebben jullie niets anders te doen?precies een bende kippen in een ren.42 posts en waarschijnlijk is ze nu nog geen stap verder.

exuses aan de mensen die het wel goed menen hier!

Had ik maar zo'n moeder :D (de huidige is ook best OK hoor ;):rolleyes:)

Als ik zou moeten kiezen voor een 8 jarige en dan een e-revo of stampede 4x4
dan zou ik kiezen voor eens stampede 4x4 , omdat die een stuk lichter is en toch (denk ik) een stuk minder snel kapot zou gaan , zoals eerder gezegd met een stampede 2 wheeldrive zou het ook moeten kunnen en is gemakkelijker met onderhoud ed. een slash zou ik ook niet onderschatten , de slash komt gemakkelijk door gras (tot een bepaalde hoogte ofc) en is ongeveer onverwoestbaar (ik heb gister na 2 en een half jaar eindelijk iets gebroken :p) met de slash kan je echt de gekste dingen uithalen , kijk maar op youtube ;)
en is ook goed waterdicht.

Tonke

zegt de man met meer dan 1200 berichten hier. zo een saai leven dan?

Daar is het een forum voor!! Niet zo zeuren hoor mama kan vast wel voor zichzelf opkomen en de antwoorden er uithalen waar ze iets mee kan.

het gehalte testosteron is bij een verdediger meestal hoger dan bij een topic vuller:D relaxxxxxxxx

Kunnen we dit allemaal even laten rusten weer :ontopic: gaan?

Aalst is een beetje ver weg, anders had ik je wel even mijn Stampede 2WD geleend, met een simpel brushless setje erin. Een 4WD zal wel makkelijker rijden maar zoals al eerder gezegd heeft ook meer punten waar iets kapot kan gaan (hoewel dat in de regel best meevalt met goed onderhoud en schoonmaak na het rijden is daar het belangrijkst in).

Misschien is het wel een idee om eens te kijken bij MAC Vlijmen wat er opties zijn? Dat is net iets meer dan een half uur rijden van Aalst vandaan.

Bij ons rijden geen stampede's of e-revo's. Het is vooral 2wd en 4wd buggy en slash (4x4) gebakjes wat er rond rijdt. En nu is het sowieso nog erg rustig rondom het circuit.

De Stampede 4x4 heeft een gelijkaardig chassis als een Slash 4x4.

Ik heb de slash 4x4 gehad en voor een beginner is dit een model dat zeer goed rijdt.
Ik reedt er veel te hard mee (3s lipo) en dan gaan dingen sneller stuk en is de fun eraf. Maar dat is niet de bedoeling bij jullie denk ik..

Maar ook zoals Nard zei is de electronica (VXL) van Traxxas goed van kwaliteit. Alhoewel ik 1 keer kortsluiting kreeg zonder enige fout van mij uit. Maar had er 1 terug uit garantie na een weekje (goede hobbywinkel:rolleyes:)

Het verschil tussen de slash en pede ligt hem denk ik gewoon in de rijhoogte.

Ik raadt wel 4x4 aan voor een beginner! Ik ben men zusje aan het leren rijden en 4x4 gaat vele beter dan 2wd.

Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen ;)
Oja , Aalst , ligt het in de buurt van Bredene toevallig ?

Ik denk dat ik ook even een account ga aanmaken waarbij ik me voordoe als iemand anders. Adolf Hitler, Anne Frank, Stalin, Mussolini, Beatrix.
Is allemaal geen probleem blijkbaar. Psycho Emiel moet daar om lachen zelfs , lees ik..

Ik denk dat ik ook even een account ga aanmaken waarbij ik me voordoe als iemand anders. Adolf Hitler, Anne Frank, Stalin, Mussolini, Beatrix.
Is allemaal geen probleem blijkbaar. Psycho Emiel moet daar om lachen zelfs , lees ik..

Of als KleinKind ? Reageer niet als je niets nuttig te vermelden hebt dat de moeder kan verder helpen ? Niet gemogen ofzo

Niet handig om je zo uit te drukken, lijkt mij.
De kans bestaat ook nog gewoon dat het om een echte mama gaat.
Dus ik zou zeggen, help elkaar of ga iets anders doen. Dit slaat nergens op. Maar jah, wie ben ik.....Of wie ben ik niet....

Kortom......geloof je het verhaal niet, reageer dan niet. ;)

is al bijna 2 maand lid en gedraagd zich als een moderator.....

als robert wil dat je moderator word dan stelt hij je daarvoor wel aan (god help us)
tot die tijd hoef je die functie nog niet te bekleden. amen.

Wat is jou probleem nou? Echt, serieus... *mompelt iets over mensen die lekker veel zeiken*

+1 Gniffelt even ;)

Zoek een leven;)

Volgens mij is Dudderie een klassiek voorbeeld van wat ze op het prachtige internet een 'troll' noemen Byte.

is al bijna 2 maand lid en gedraagd zich als een moderator.....

als robert wil dat je moderator word dan stelt hij je daarvoor wel aan (god help us)
tot die tijd hoef je die functie nog niet te bekleden. amen.

Blijkbaar mag je hier dus alleen maar een mening hebben als je een "vriend van de modelbouwforumjugend" bent en meer dan 1200 posts hebt?

janee sorry.. dat wist ik niet. Stond niet echt duidelijk in de regels..
Ook fijn dat psycho er zo mee kan lachen, nee DAT haalt de angel er lekker uit zullen we zeggen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet handig om je zo uit te drukken, lijkt mij.
De kans bestaat ook nog gewoon dat het om een echte mama gaat.
Dus ik zou zeggen, help elkaar of ga iets anders doen. Dit slaat nergens op. Maar jah, wie ben ik.....Of wie ben ik niet....

Kortom......geloof je het verhaal niet, reageer dan niet. ;)

Ik zie het probleem niet? Naar mijn mening ga ik niet over de schreef, beledig ik niemand en zeg ik geen dingen die niet kunnen. Ik begrijp totaal niet waarom er een hele horde zich geroepen voelt om even op mijn reactie te kakken, maargoed, vrij land enzo, dus ga gerust je gang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back