E-revo of stampede voor 8 jarige?, gekozen voor Stampede

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, Ik moet er wel om lachen. Ik filter de relevante informatie er wel tussen uit. Waarvoor allen mijn dank.

Maar goed mochten er nog twijfels zijn, ik heb een foto van mijn zoontje in zijn fotoalbum geplaatst. Ik kon er geen een vinden van ons samen, tenminste geen recente. Zoals je daar ook kunt zien heb ik niet alleen een zoon maar ook 2 mooie dochters.
Ik heb zelf echt een hele andere hobby dan rc auto's.

Ik denk dat ik ook even een account ga aanmaken waarbij ik me voordoe als iemand anders. Adolf Hitler, Anne Frank, Stalin, Mussolini, Beatrix.
Is allemaal geen probleem blijkbaar. Psycho Emiel moet daar om lachen zelfs , lees ik..
Ik weet wel zeker dat die vrouw de moeder is.
Dat kan ik zien hoe ze schrijft, een kind van 8 kan nog geen grammatica, die kan zelfs het woord koken nog niet met -en schrijven: die schrijft dan kokun, hoe je het uitspreekt.

Ik weet wel zeker dat die vrouw de moeder is.
Dat kan ik zien hoe ze schrijft, een kind van 8 kan nog geen grammatica, die kan zelfs het woord koken nog niet met -en schrijven: die schrijft dan kokun, hoe je het uitspreekt.
En ik kon op me 7e men naam juist schrijven ;)

Maargoed, laat ons weten wat het wordt!

Al een voorkeur nu ??

Blijkbaar mag je hier dus alleen maar een mening hebben als je een "vriend van de modelbouwforumjugend" bent en meer dan 1200 posts hebt?

janee sorry.. dat wist ik niet. Stond niet echt duidelijk in de regels..
Ook fijn dat psycho er zo mee kan lachen, nee DAT haalt de angel er lekker uit zullen we zeggen...

Jij blijft jezelf belachelijk maken met je dramatiek over jouw mening mbt de 'regeltjes'. Logisch dat Emil gniffelt.

Alleen zul je vast door blijven trollen totdat een mod ophoud met lachen en er toch regels nageleefd zullen moeten worden.
En dan snap jij er natuurlijk niets van want jij was juist zo hard bezig met de regeltjes.

Misschien beter om volgende keer gewoon iets over modelbouw te posten.
Ik vind dit best leuk hoor maar het word zo onoverzichtelijk.

P.S.

Hitler en Anne Frank?!? Heb je drama gestudeerd of ben je gewoon een natuurtalent?

Beste Carno,
Ik ken jou niet verder, maar die lol ga ik je vandaag niet gunnen.

Zouden de anderen alsjeblieft wel willen stoppen met de beledigende pb's (niet jij Byte, die van jou was oke)?
Als je wat te zeggen hebt doe dat dan aub en publiek. Wel zo netjes. En zo lijkt het ook niet alsof ik "zomaar" tegen iemand uitval.

Ik geef toe, als tactiek om iemand gebanned te krijgen is het wel een slimme, maar in dit geval vind ik het een beetje achterbaks, vuil, en onbehoorlijk. Dat werkt misschien bij echte forum trollen, maar ik ben er toch wat minder gevoelig voor.

verder :ontopic: maar weer.

haha, heb hier op MBF al eens eerder een topic gelezen waarin een beginner om raad vroeg en toen gingen ze ook lopen katten XD.
Het is hier wel het "modelbouwforum" he! en niet het "ben jij wel de moeder of ben je toch de oma" forum.
Neemt niet weg dat ik mij met deze topics erg kan vermaken.

Oke, Ik moet er wel om lachen. Ik filter de relevante informatie er wel tussen uit. Waarvoor allen mijn dank.

Maar goed mochten er nog twijfels zijn, ik heb een foto van mijn zoontje in zijn fotoalbum geplaatst. Ik kon er geen een vinden van ons samen, tenminste geen recente. Zoals je daar ook kunt zien heb ik niet alleen een zoon maar ook 2 mooie dochters.
Ik heb zelf echt een hele andere hobby dan rc auto's.

Edit na fotos gezien.

Ik zou ook de revo niet nemen te zwaar voor een 8 jarige.
Verder zou ik de snelheid beperkt houden bij de auto naar keuze.
Kleine kinderen en hoge snelheid kan leiden tot ongelukken.
Denk aan vriendjes die kijken en geraakt kunnen worden of wat dan ook.

Laatst bewerkt:
Ik vind een E-revo of stampede helemaal niets voor een 8-jarige.
Waarom niet eerst iets kleiners wat wat minder hard loopt?
Bijvoorbeeld de Kyosho Inferno 1/18 4WD.

Enig nadeel is dat je wel een hoop AA penlites moet hebben omdat de auto niet op een NiMH of NiCD accu draait (optie voor de toekomst zijn wel lipo's).
Dat nadeel is gelijk ook weer een voordeel want bij sommige elektronica zaken is het mogelijk in grote sets (in de aanbieding) veel AA penlites tegelijk in te slaan.
Je hebt volgens de site PK racing 8 AA penlites voor de zender en ook 8 voor de auto nodig.

Reken dan dat de penlites voor de zender wel even meegaan en dat je vooral penlites voor de auto nodig hebt.
Verder loopt de auto zo rond de 30 km/h, een leuke snelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back