E-REVO topic

Jou naam is dus Andre? :p
Zal even kijken of ik evt toch kan komen dit weekeind. (even met Remco overleggen.)
dan wourd het iig met de Revo gereden, en zouden er al 3 deelnemers in unlimited zijn. :) )
Beetje jammer dat het 270km rijden is... :(
Tsje, jij woont echt overal ver vandaan. Voor mij is het "maar" 180 km. Ik blijf dan ook overnachten, zodat ik twee dagen kan rijden. Er is vast nog wel een slaapplaats te vinden. Kamperen naast de baan schijnt overigens ook heel goed te gaan.
Terug on topic, zou het heel leuk vinden als jullie mee zouden doen. Ik heb jullie in Den Haag zien rijden, en was best wel onder de indruk geraakt moet ik zeggen. Volgens mij wordt dat dan wel een leuke race :p

Ik heb jullie in Den Haag zien rijden, en was best wel onder de indruk geraakt moet ik zeggen. Volgens mij wordt dat dan wel een leuke race :p

Dankje.. maar met de bult onderstuur die ik had met m'n Revo had ik al moeite genoeg om hem op de baan te houden. niks om onder indruk van te zijn. :(

Ik zal Remco iig even vragen wat hij wil. mischien heeft hij wel een tentje oid, zodat we ook kunnen blijven slapen. (heb geen zin om voor een Hotel te moeten betalen, dat word me iets te duur.)
en ja, ik woon op de hoogte van Apeldoorn, maar dan vrij dicht bij de duitse grens. geen van de no-nitro wedstrijden is in de buurt. :(

Hey mannen, heb mijn E revo nu een paar weken en vind het helemaal te gek, maar nog een vraag, er zitten in de doos nog een set extra (lange )rockers?? denk ik( die driehoekige dingen voor aan de schokbrekers). Zijn die voor in het extreem ruwe terein? ik rij veel in de duinen en op bouwtereinen dus dat is denk ik wel extreem toch? ik maak er geen reusachtige sprongen mee! moeten dan ook de veren vervangen worden?

Mvg Axel

Dat zijn de LT (long-travel) rockers. Verlengen de veerweg van 90 naar 120 mm. De bijgeleverde zware veren hierbij gebruiken. Worden niet veel toegepast volgens mij, maar gewoon proberen. Misschien bevalt het.

Dat zijn de LT (long-travel) rockers. Verlengen de veerweg van 90 naar 120 mm. De bijgeleverde zware veren hierbij gebruiken. Worden niet veel toegepast volgens mij, maar gewoon proberen. Misschien bevalt het.
Heb jij het wel eens gebruikt?
het lijkt me dat dat voor zwaar terein is toch :?:

Ik heb het nooit gebruikt. Is meer voor als je wil gaan crawlen volgens mij. Ik denk niet dat het de wegligging ten goede komt.

Hey mannen, heb mijn E revo nu een paar weken en vind het helemaal te gek, maar nog een vraag, er zitten in de doos nog een set extra (lange )rockers?? denk ik( die driehoekige dingen voor aan de schokbrekers). Zijn die voor in het extreem ruwe terein? ik rij veel in de duinen en op bouwtereinen dus dat is denk ik wel extreem toch? ik maak er geen reusachtige sprongen mee! moeten dan ook de veren vervangen worden?

Mvg Axel

ik heb enkel de zwaardere veren ingestoken, scheelt een pak, ik had mijn revo redelijk dicht bij de grond gezet om nu en dan eens op straat te rijden, bij het remmen, raakte mijn voorste steeds de grond, met deze veren is dit opgelost,

wat die lange rockers just doen of wat de bedoeling ervan is weet ik niet,

maar als het iemand wel weet, zou ik ook wel graag weten :)

Tsje, jij woont echt overal ver vandaan. Voor mij is het "maar" 180 km. Ik blijf dan ook overnachten, zodat ik twee dagen kan rijden. Er is vast nog wel een slaapplaats te vinden. Kamperen naast de baan schijnt overigens ook heel goed te gaan.
Terug on topic, zou het heel leuk vinden als jullie mee zouden doen. Ik heb jullie in Den Haag zien rijden, en was best wel onder de indruk geraakt moet ik zeggen. Volgens mij wordt dat dan wel een leuke race :p

had er ook wel graag bij geweest, maar het is vaderdag, gaan eten en zuipen, is hier een traditie,

het is toch de 13de he

had er ook wel graag bij geweest, maar het is vaderdag, gaan eten en zuipen, is hier een traditie,

het is toch de 13de he
Gelukkig vaderdag bij ons pas een week later. Trouwens, ik denk dat er in Mol ook wel wat te "zuipen" valt

Laatst bewerkt:
Overnachting met ontbijt is ca. 40 euro

Jammer.. heb remco gesproken, en hij heeft maandag een tentamen. dus hij gaat er niet heen. en nu heb ik zelf ook niet veel zijn om 280km alleen te rijden, dus deze no-nitro wedstrijd gaat het ook niet worden vrees ik.

Hopla net erbe besteld en zou morgen moeten binnen komen

Nu paar vraagjes

-Zal meestal op strand rijden in zowel zacht als hard zand ,welke bandjes zouden hiervoor het best passen.

-Voor het jumpen en dergelijke zijn er bepaalde verstekende maatregelen die nodig zijn?

-Zijn er bepaalde dingen waar je op moet letten de eerste keer je rijd

Alvast bedankt

ik heb enkel de zwaardere veren ingestoken, scheelt een pak, ik had mijn revo redelijk dicht bij de grond gezet om nu en dan eens op straat te rijden, bij het remmen, raakte mijn voorste steeds de grond, met deze veren is dit opgelost,

wat die lange rockers just doen of wat de bedoeling ervan is weet ik niet,

maar als het iemand wel weet, zou ik ook wel graag weten :)

Nou blijkbaar weet de rest het ook niet, ik ga het wel een keer testen!
Het lijkt me toch dat als je een langere veerweg hebt je op het terein beter kunt zal presteren, of je er sneller van wordt is natuurlij weer een andere vraag.:confused:

Jammer.. heb remco gesproken, en hij heeft maandag een tentamen. dus hij gaat er niet heen. en nu heb ik zelf ook niet veel zijn om 280km alleen te rijden, dus deze no-nitro wedstrijd gaat het ook niet worden vrees ik.

Yep idd jammer dat het tentamen net a.s. maandag moet zijn. Hopelijk kunnen we bij een volgende no-nitro wedstrijd evt. wel van de partij zijn!
Is er ergens een schema waar dat te zien is? :cool:

Spijtig maar begrijpelijk :)
Tot een volgende keer!

Nou blijkbaar weet de rest het ook niet, ik ga het wel een keer testen!
Het lijkt me toch dat als je een langere veerweg hebt je op het terein beter kunt zal presteren, of je er sneller van wordt is natuurlij weer een andere vraag.:confused:

eigenlijk denk ik niet dat het veel verschil gaat uitmaken! ik denk dat je auto beenhard zal staan, met de gevolgen vandien, meer brokken maken,

denk ik he!!

maar als je het eens probeerd ben ik nieuwsgierig naar het resultaat

Back