E-REVO topic

hallo,

ik heb een probleem met de castle link...

als ik hem aansluit heeft hij verbinding maar als ik wil updaten (firmware en ook bij settings) zegt hij na dat de laadbalken geweest zijn:
" error communicating with device: did not recieve a respons from controler"

en dat ik hem opnieuw aan moet sluiten...
als ik hem opnieuw aansluit staat er:
"the following settings will he set to their default settings"
-power on warning beep is set to an individual value
-auto-lipo volt/cell cut is set to an individual value

maar het gekke is dat er bij het software tab wel staat dat de current version V1.24 beta is
en ook zij de tabs aangepast naar deze update

ik kan er verder niks over vinden ...

iemand een idee?
miss dat het aan de castle link licht...

EDIT: ik heb hem net weer in de ontvanger geplugd en nou doet de ESC helemaal NIX meer :S
geen lampjes geen piepjes geen cooling fan...
maar de stuurservo doet het wel...

dus... ESC vern#%kt??

ik heb al vaker gelezen dat de ESC het goed deed bij mensen dat ze hem daarna weg gezet hebben en dat hij dan spontaan kapot is

oja als hij op de traxxas link aan gesloten staat dan brand er wel een oranje lampje op de ESC

Gr Onno

Laatst bewerkt:
hallo,

ik heb een probleem met de castle link...

als ik hem aansluit heeft hij verbinding maar als ik wil updaten (firmware en ook bij settings) zegt hij na dat de laadbalken geweest zijn:
" error communicating with device: did not recieve a respons from controler"

en dat ik hem opnieuw aan moet sluiten...
als ik hem opnieuw aansluit staat er:

maar het gekke is dat er bij het software tab wel staat dat de current version V1.24 beta is
en ook zij de tabs aangepast naar deze update

ik kan er verder niks over vinden ...

iemand een idee?
miss dat het aan de castle link licht...

EDIT: ik heb hem net weer in de ontvanger geplugd en nou doet de ESC helemaal NIX meer :S
geen lampjes geen piepjes geen cooling fan...
maar de stuurservo doet het wel...

dus... ESC vern#%kt??

ik heb al vaker gelezen dat de ESC het goed deed bij mensen dat ze hem daarna weg gezet hebben en dat hij dan spontaan kapot is

oja als hij op de traxxas link aan gesloten staat dan brand er wel een oranje lampje op de ESC

Gr Onno
is dit met de nieuwe field link? want heb dit ook exact hetzelfde voor gehad met hetzelfde kutgevoel als jij nu hebt. esc is nog niet verneukt hoor, zorg dat je de handelingen in de handleiding goed volgt..
Het kan zijn dat je usb poort niet genoeg energie kan leveren (ergens gelezen op een engels forum), probeer het daarom op een andere computer of laptop, installeerde software herstart pc voor de zekerheid, volg dan de juiste stappen bij het aansluiten van de link aan usb herstart nog eens begin dan met de esc te linken aan de field link..

Die berichten kunnen geen kwaad... gewoon zien bij het opslagen dat ze juist staan...
Uw esc is schijndood omdat die update van de firmware mislukt is.. dus..
Update de firmware opnieuw naar de huidige (die er al op stond) 1.24 beta om opnieuw leven te blazen in de esc.
nog steeds problemen? nog een andere pc/laptop nemen. works for me...

ik ben nieuw hier. Ik zou graag een nitro auto kopen onder de 250 euro om off -road mee te kunnen gaan rijden

ik ben nieuw hier. Ik zou graag een nitro auto kopen onder de 250 euro om off -road mee te kunnen gaan rijden

Dan ben je aardig verdwaald :), dit is het topic over een de E-Revo, een waanzinnig leuke, snelle, grote ELECTRISCHE off road auto !

Maar welkom op het forum, je moet je vraag een nivo hoger stellen door zelf een nieuwe tread aan te maken.

Lees vooral ook de sticky's bovenaan door, staat al heel veel info in, en je vraag is al door honderden mensen eerder gesteld, ik zou zeggen ga er eens rustig voor zitten om eens wat topics door te nemen !

is dit met de nieuwe field link? want heb dit ook exact hetzelfde voor gehad met hetzelfde kutgevoel als jij nu hebt. esc is nog niet verneukt hoor, zorg dat je de handelingen in de handleiding goed volgt..
Het kan zijn dat je usb poort niet genoeg energie kan leveren (ergens gelezen op een engels forum), probeer het daarom op een andere computer of laptop, installeerde software herstart pc voor de zekerheid, volg dan de juiste stappen bij het aansluiten van de link aan usb herstart nog eens begin dan met de esc te linken aan de field link..

Die berichten kunnen geen kwaad... gewoon zien bij het opslagen dat ze juist staan...
Uw esc is schijndood omdat die update van de firmware mislukt is.. dus..
Update de firmware opnieuw naar de huidige (die er al op stond) 1.24 beta om opnieuw leven te blazen in de esc.
nog steeds problemen? nog een andere pc/laptop nemen. works for me...
hey,

gelukkig :D ik ga het meteen proberen als ik thuis ben
want het zou heel goed kunnen (usb-hub gebruikt)

Gr Onno

@zmic jij bent de redder van de sexueel voortgebrachte wereld!
mocht dat een beetje overdreven zijn... dan heb je in ieder geval mij enorm geholpen
it's alive!!!!

ik was al bang dat ik net weer een pech-monster had :)

Gr Onno

201qbn.jpg

mijn revootje in zijn nieuw jasje!voor de eerste maal zelf geprobeerd een volledige klare body te spuiten.

Een vraagje uit leiderdorp,

Heb zojuist 2 sets nieuwe padles binnen gekregen maar weer met zo,n gaatje aan de binnen zijde v/d velg. Moet deze ook dicht en weer twee gaatje a/d buitenzijden v/d band?
Alvast bedankt

Een vraagje uit leiderdorp,

Heb zojuist 2 sets nieuwe padles binnen gekregen maar weer met zo,n gaatje aan de binnen zijde v/d velg. Moet deze ook dicht en weer twee gaatje a/d buitenzijden v/d band?
Alvast bedankt

Maak gewoon 2 gaatjes aan de buitenkant erbij zodat het zand eruit gesmeten kan worden. Je kan je gaatjes aan de buitenzijde evt. dichten.

dat is nice... effe zelf een baantje maken... iemand dat toevallig al gedaan
in de buurt van heemstede? bij voorkeur in de buurt van MACH?
zoniet iemant enig idee waar dat gerealiseerd kan worden in heemstede?

uberhout iemand in heemstede die off-road(electro) rijd?

Gr Onno

{offtopic}

@ axl, Wij hebben in Leiderdorp een offroad baan gemaakt, er heeft al een e-revo gereden en dat gaat goed. Als je wil mag je komen kijken:p

radio-control-club-leiden-meetings-kom-en-rij-mee-26

gr koen
Wel alle Gloeiende ... daar fietste ik van de week langs en dacht wat staat die man daar eenzaam met zijn schep.... toen dacht ik daar moet ik eens wat gaan bashen... Ik zal er zeker ff gaan kijken is heel dicht bij...

Laatst bewerkt door een moderator:
Wel alle Gloeiende ... daar fietste ik van de week langs en dacht wat staat die man daar eenzaam met zijn schep.... toen dacht ik daar moet ik eens wat gaan bashen... Ik zal er zeker ff gaan kijken is heel dicht bij...

Ben er wezen rijden ERG leuk jammer dat er niemand anders was. ik hoop dat ik niet teveel gesloopt heb, heb alles zoveel mogenlijk teruggebracht in de staat waarin ik het aangetroffen heb. HULDE AAN DE BOUWERS :p ik zal er snel nog eens gaan kijken mischien kunnen we wat afspreken:?:

Ax als je verder op een zilver audi zag staan was ik de dude die je zag:P

Jazeker zag ik de zilveren audi, dacht nog dat er iemand een lijk aan het begraven was.......
Ik ga proberen om zo snel mogenlijk eens gedag te komen zeggen!

mvg Axl

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga morgen voor de eerste keer in de duinen gaan rijden met de ERBE moet ik ergens voorzorgen voor nemen?
Heb nu 4 x Proline sandpaddle's maar heb al op paar forums gelezen dat met 4 x sandpaddles hij gewoon verdwijnt in het opgegooid zand :p en het beter is om enkel achteraan sandpaddler's te steken,sommigen raden zelfs om even naar 2WD te veranderen :confused: .
Wat is jullie mening hierover?

Back