E-REVO topic

En anders kan je met een schaartje er ook een klein hoekje uitknippen. met een punt tangetje een stukje van het loopvlak pakken, en met een scherp mesje/schaartje kort om het tangetje knippen. (gaatje niet groter maken dan 2 mm.)
Boren zal niet lukken, want het rubber draait om de boor heen.

oke dank je wel voor de info :D ga deze week de banden bestellen. En de transponder wacht ik nog even mee. Mischien dat vrienden er ook 1 willen dan krijgen we korting :D

2 gaatje recht tegenover elkaar in het midden van de band.als de band nog los is kan je het beste een ponstang gebruiken(voor riemen).en op youtube staat het vol met filmpjes die het uitleggen.

Die kan je ook prima gebruiken op banden die al verlijmt zijn.... Gaatje zal bij grote velgen niet helemaal in het midden komen , maar het werkt wel ;)

Ik heb de banden eerst getaped en op de velg gemonteerd. Daarna een oude priem warm gestookt met een brander en zo een gaatje in het rubber en de tape gesmolten.

T,ja dat is waar. Je moet ook alles met beleid doen he ;-)
Wanneer ik er net doorheen ben met een kleine priem pak ik een iets dikkere en dan ruim ik hem iets op. Nadeel van een snee erin maken lijkt me dat de band dan sneller kan scheuren. Verder als je alleen een gaatje in het rubber hebt en niet in de tape heeft het in mijn ogen nog geen nut.

hoe kun je op een veilige manier een motor en ESC testen of hij nog werkt? er hangen wel geen stekkers aan! heb gisteren geprobeerd met een lipo was bijna mijn ogen kwijt , er een steekvlam uit de lipo en natuurlijk de lipo aan de wip,

iemand een idee , hoe je dit op een VEILIGE manier kunt testen, dus alles zit nog standaard in de auto he,
gewoon om te zien of hij nog werkt

Zit er helemaal geen kabel meer aan de esc, of alleen geen stekker?
In het laatste geval kun je je eigen lipo nemen, daar een laadkabel aan zetten (kijk uit dat de uiteinden niet tegen elkaar aan komen!!!!!!!!!!!!) en aan de laadkabel twee klemmen die je op de draadjes van de esc klemt. Verstandiger is waarschijnlijk eerst de klemmen aan de draadjes van de esc zetten, zorgen dat er geen sluiting kan ontstaan en dan de lipo's eraan pluggen.

Zoiets dus (met een serieële laadkabel voor 2x2S, maar kan ook met een enkele en bijvoorbeeld een 4S accu).
Dit soort klemmen zitten meestal bij je lader (voor aansluiting op een 12V accu).
28bbk88.jpg

Laatst bewerkt:
hoe kun je op een veilige manier een motor en ESC testen of hij nog werkt? er hangen wel geen stekkers aan! heb gisteren geprobeerd met een lipo was bijna mijn ogen kwijt , er een steekvlam uit de lipo en natuurlijk de lipo aan de wip,

iemand een idee , hoe je dit op een VEILIGE manier kunt testen, dus alles zit nog standaard in de auto he,
gewoon om te zien of hij nog werkt
Lekker inbouwen?
Trouwens, als het zo erg was dat je een lipo verknalt, help ik je hopen dat ie het nog doet

Heb vanmiddag de laatste software (1.29) in de mamba monster geflashed echter ontdekte ik dat als je rustig gas geeft er ineens een versneling ontstaat. (hij loopt niet linier op) hebben jullie dat ook? ik kwam van versie 1.24 en alle versie's tussen 1.24 en 1.29 geven dit probleempje. na het terug flashen van 1.24 was het weer zoals het was.

ik heb hetzelfde probleem met de savage flux.rustig rijden gaat niet en ineens geeft hij gas.ik had hem niet opnieuw gecalibreerd en dacht dat het daar aan lag.

Back