E-REVO topic

Ha, deze conversatie loopt inderdaad wel een beetje vreemd.

@michael-broek:
Ik heb zo'n gevoel dat bricks heel wat anders met het fietsenhok opmerking bedoeld heeft, dan waar jij op doelt.

Ik deed vroeger tenminste andere dingen in het fietsenhok (daar was vaak iemand van het andere geslacht bij) dan mensen in elkaar slaan.

Volgens mij was daarom bricks z'n opmerking een beetje ironisch bedoeld met betrekking tot jouw "afspreken" verhaal. Daar heeft hij echt geen kwaads mee bedoelt.

KdK, me likes. Vind zwart toch nagenoeg altijd de mooiste kleur voor onderdelen op een wagen :) Waren ze ook duurder dan rood ?

KdK, me likes. Vind zwart toch nagenoeg altijd de mooiste kleur voor onderdelen op een wagen :) Waren ze ook duurder dan rood ?

Nope! En ze hebben wel zwarte push rods alleen zijn ze dan van staal???? Snap niet dat ze die ook niet in zwart uitvoeren...

Ik deed vroeger tenminste andere dingen in het fietsenhok (daar was vaak iemand van het andere geslacht bij) dan mensen in elkaar slaan.

Mischien had Bricks nu ook wel hetzelfde idee? :lol: tja, we zullen het nooit weten.

Ik heb zelf iig vrijwel alleen op een baan gereden met m'n Revo. alleen kan me de hele rompslomp er omheen niet zoveel boeien. en halve graad meer of minder camber. ach, leuk rijden doet het in beide gevallen wel.

tegen de tijd dat ik m'n wagen gewoon niet fijn vind rijden verander ik de setup. maar niet met een stopwatch er naast, kijken of ik er nog een tiende uit kan rijden. (zoals ik al zei, ik rijdt liever.. en als ik dan langzamer rijdt, heb ik wel langer gereden, dus win ik nog, haha. :D )

Bashen en Racen is erg leuk. speedruns,.. tja, voor een keer wel, maar ik verveel me er ook erg snel mee. (3x heen en weer, en ik meot toch echt de dichtstbijzijnde schans weer over.

[mod]Heren, als er gedreigd gaat worden hebben we heel simpele maatregelen. Hoef ik niet uit te leggen geloof ik. Lees de berichten eens met een beetje humor, kan geen kwaad. Wat was de aanleiding? Hoe hard een autootje wel niet kan, tsjonge, tsjonge. Mijn Savage heeft een run van ruim 120km/h op de klok staan, zonder om te vallen. Hoe, heel simpel, in de kofferbak van mijn 1:1.

Ik ruim het topic even op en haal alle nutteloze berichten weg. Trek er een beetje lering uit aub.

Martin[/mod]

EDIT : even weg gehaald N.A.V. de post van burp die ik niet gelezen had en dit dus niet meer nodig is.

@ Nard Jij hebt lichtelijk speedruns gedaan HAHAHAHA je halve YT channel staat er vol mee:) ( ik hoop dat jij wel tegen een grapje kan anders moet ik het opnemen tegen een man van 178 CM :):) )

Laatst bewerkt:
Mijn 91,2km/u speedrun (waarbij je op de terugweg zo heerlijk de niet getape-te bandjes kunt horen):

Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]Heren, als er gedreigd gaat worden hebben we heel simpele maatregelen. Hoef ik niet uit te leggen geloof ik. Lees de berichten eens met een beetje humor, kan geen kwaad. Wat was de aanleiding? Hoe hard een autootje wel niet kan, tsjonge, tsjonge. Mijn Savage heeft een run van ruim 120km/h op de klok staan, zonder om te vallen. Hoe, heel simpel, in de kofferbak van mijn 1:1.

Ik ruim het topic even op en haal alle nutteloze berichten weg. Trek er een beetje lering uit aub.

Martin[/mod]
DANK

Mijn 91,2km/u speedrun (waarbij je op de terugweg zo heerlijk de niet getape-te bandjes kunt horen):

Niet getapede banden hoeft je niet per-se te horen. Banden die uit balans zijn hoor je. :) die van mij zien niet getaped, maar hoor je niet. (terwijl ze wel aardig uitzetten. ):D

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Nard Jij hebt lichtelijk speedruns gedaan HAHAHAHA je halve YT channel staat er vol mee:) ( ik hoop dat jij wel tegen een grapje kan anders moet ik het opnemen tegen een man van 178 CM :):) )
Nah, valt toch wel mee :D ?

Maar bedoelde meer dat ik de runs doe om te laten zien hoe hard een standaard wagen gaat. Heb nooit het doel gehad om er het maximale uit te halen en me daar mee bezig te houden. Gewoon 3S erin, vering lager zetten, kap erop en gassen :lol:

Banden die uit balans zijn hoor je. :) die van mij zien niet getaped, maar hoor je niet.
Dat klopt, maar deze waren wel netjes geballanceerd...
Beetje op een "niet al te proffesionele" manier gedaan, maar zou moeten werken.
Ooit nog eens investeren in een goed setup board voor truggies en een goede ballanceerder.
Die dingen zijn alleen zo ontzettend duur...

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je die wel eens van een club lid gebruiken. Ik heb er wel eens eentje gezien op MVW.
Ook een balancerder.

Ja die balanceboards...

Toch een mooie vlakke plaat een hudy camber meter (zo'n uitgefreesde plaat met 1, 2 en 3 graden je ziet hem onder de auto liggen) een paar alu wielen (laten maken):

set.JPG

en twee paar geodriehoeken en een metalen lineaal doen het ook hoor. Geen Hudy kwaliteit maar redelijk nauwkeurig!

Rijdt dat nou een beetje, met die alu wielen? :lol:

Misschien een keer met z'n allen op ijs en dan kijken wie daarmee het beste overweg kan.......

CD's met een dikke nylon ringen schijnen ook goed als setup wielen te werken. Heb er persoonlijk geen ervaring mee.
Toe in gaat gewoon met een linealtje, zorgen dat links en rechts gelijk is. Camber pak ik een zweihaak uit mijn timmerkistje van de MTS, en zet die tegen de wielen aan. Links en rechts gelijk en klaar.

Ga zo mijn eerste ritje maken als ik van SCHOOL thuis ben.
Zit 8 jaar niet meer op school maargoed.
Het zal mij benieuwen hoe hij rijd.
Na nitro en een baja ben ik door de merv verkocht aan brushless geraakt.
Volgens mij een stap die vele maken.
Zal strax een foto posten voor het geval iemand niet geloof dat ik er 1 heb,komt nog wel eens voor net als dat mijn merv de 90 haalt gelooft ook niemand.

Michael, kom op... niet alles te serieus nemen. Met een beetje humor komt alles goed :D

Tuurlijk geloven we je wel, maar bewijs is altijd leuk. Foto's, daar houden we van :p
Filmpjes zijn nog beter. Vandaar dat ik mijn speedrun gefilmd heb. Vanaf de 0 stand op de gps, tot het eind resultaat. Kan ook niemand je meer tegenspreken... ;)

Eerste ritje is altijd gaaf. Weet nog goed hoe die bij mij van z'n plek ging op 6S...
Let wel goed op je slipper. Als die verkeerd staat kan het snel voorbij zijn met de pret.
Niet te vast draaien dus. Net genoeg tot het veertje gecomprimeerd is en dan ietsjes losser. Er moet nog een beetje ruimte tussen het veertje zitten. zo rij ik al een half jaar zonder problemen.

Laatst bewerkt:
Back