Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Omdat wat jou voor hard is hoeft niet hard voor mij te zijn.
Mijn mervje loopt al dik 90.
En heb zijn broer gekocht voor meer power en snelheid![]()
Ik denk dat ik er weinig mee door de straat zal rijden.Zou ik stock niet weten maar ik schat in een 50 tot 60 km per uur en misschien is dat wel aan de veilige kant. 6S is 90 km per uur maar dat durf ik niet hier voor in de straat. Bij een crash rij je veel kapot en voor de geparkeerde auto's is het ook nie best. Toch 3 kg dat door de lucht vliegt.
ik zou wel eens bewijs willen zien dat je die merv op 90 kan krijgen.
Niet dat t niet mogelijk is, maar niet iedereen kan m op die snelheid krijgen zonder bewijs. Al helemaal niet met de stock bandjes,die vinden dat ook niet heel leuk
De grote broer gaat net zo hard, dus meer snelheid krijg je niet.
Meer power wel, maar dat is een gevoel, alleen omdat hij een paar maten groter is lijkt hij meer power te hebben.
Als je alleen offroad gaat rijden ga je die 90 al helemaal nooit halen, wat pir3lly zei: hij heeft onroad met zware vertanding gereden en haalde 91.
Als je met diezelfde vertanding offroad gaat rijden zal je niet lang plezier hebben van je ERBE.
Tsja, speedrecord in de revo staat op meer dan 100mph, oftewel dik 160km/u
Maar dan mag je nog wel even door sparen voordat je die spullen erin hebt zitten.
Meer power en snelheid zit er wel in hoor, Maar vooral meer controle. Ik begrijp dat iemand het leuk vind om een beetje te knutselen. En ik begrijp ook dat het leuk is om hard te rijden. Alleen dat vervéélt zo snel. Als ik 10 keer volgas ergens op een grote vlakte heb gereden, heb ik het wel gezien. Dat kan eigenlijk elke boerenl.l wel.
Je gooit er nog weer voor 200 euro duurdere accu's in, en je gaat weer3 km harder. En nog eens een extra dure moter van 300 euro, en jawel hoor, je gaat weer 2km harder.
Maar om je rondetijden met een seconde te verbeteren, daar komt veel meer bij kijken. Ook pielen en afstellen aan je auto, maar ook veel meer vaardigheid en beheersing. En dat is iets wat veel meer en veel langer voldoening geeft. En je kunt je eigen vaardigheid meten aan die van andere
Zó denk ik erover
Ik ben het voor een groot deel eens met Nard, Wat zegt nou topspeed?
Roepen hoe hard een auto gaat (en dan nog wel eentje die wij allemaal hebben, en wel aardig kennen), roept bij mij al gauw associaties op.
Associaties met een stel jochies op een rij, die proberen wie het verste kan pissen.
En uiteindelijk wint toch de olifant, want die heeft de langste.
Dik 90 ... dat zei de buurman zeker? Eigenlijk zou gewoon niemand een top snelheid mogen posten zonder radar gun / GPS meting. Het zegt namelijk niets.
Ik heb 84km/u gehaald (foto / [URL="[/URL]) met stock banden en stock gearing op een 3S LiPo.
Hij heeft een EzRun 60A met een 6000kv motor en foam banden. Theoretisch gezien zou het wel mogelijk zijn al vind ik die motor veeeeeel te klein voor de MERV en een 6000kv op 3S = 66.600rpm = binnenkort kapot en extreeeeem warm.