E-REVO topic

Hoi ,
Ik heb een castlelinkje gekocht en wou wat testen maar

als ik mijn werk wil updaten krijg ik dees bericht,
Zie foto,

Laatst bewerkt door een moderator:
Update,

ik heb mijn link gedownside van v1.29 naar v1.19 en alles werkt ....
mmm mmm raar:confused: is er nog iemand die dat probleem heeft gehad ?

Schijnt inderdaad wel eens voor te komen.
In principe is alles na v1.24 een beta versie, dus op eigen risico.
1.24 kun je dus veilig gebruiken, maar ik vermoed als je nu weer update naar 1.29 dat ie het wel weer gaat doen. Zo niet, dan bij 1.24 blijven.

Een beetje kenner weet dat water op zich geen stroom geleidt ;-)
Daarvoor zijn vrije elektronen nodig die vrolijk van min naar plus kunnen rennen.

Schijnt inderdaad wel eens voor te komen.
In principe is alles na v1.24 een beta versie, dus op eigen risico.
1.24 kun je dus veilig gebruiken, maar ik vermoed als je nu weer update naar 1.29 dat ie het wel weer gaat doen. Zo niet, dan bij 1.24 blijven.

Ik had precies hetzelfde. ik heb gedaan wat de melding zei en het probleem was opgelost :).

Bij mij dus niet ... dus ikke effe gegoogeld ;)

oplossing die ik gevonden heb is de batterijen ook aansluiten
USB poort geeft soms te weinig stroom en daardoor die fout :confused:

alles werkt nu perfect zelfs v1.29

greetz

motorfan is de komende tijd niet echt nodig. Ik heb er trouwens nog nooit behoefte aan gehad ook. Motor komt bij mij niet boven de 60 graden

op 6s word die wel iets warmer. echt nodig is de fan dan nog steeds niet (heb gewoon 18/54 aangehouden qua vertanding. maar 't is wel mooi dat die er weer wat koeler door blijft.)

PS: ik had een beetje een ratelend geluid in m'n Revo bij het rijden. bleek dat ik m'n eerste setje lagers van m'n Castle Neu versleten heb. :)
Op 6s Lipo, en voor de rest nog maar 1x een draagarm kapot gereden.
Meteen nieuwe SKF lagers besteld, die zitten er nu in, en werkt weer 100% nu.

Ligt er een beetje aan hoeveel C ze zijn. Het MMM setje kan zo'n 150A trekken.
Als ze 40C zijn continue, dan kan het net (150A / 3.7 = 40C). Met minder zou ik er niet aan beginnen.

Je zult er wel een stuk korter mee rijden dan bijvoorbeeld een 5000mAh.
Bij 5000mAh wordt minimaal 30C aangeraden.
Hou er rekening mee dat je vier 5200mAh turnigy hardcase lipo's hebt voor zo'n 90 euro inclusief verzending uit duitsland (hobbyking).

Laatst bewerkt:
Oke dus ik kan beter gewoon 5000 mah nemen.
de gene zei dit over de lipo,s

Maximale burs zal ongeveer op de 35/40C zitten, maar idd 25C continue. Dat betekend dat de lipo 3700mAh x 25C = 92,5A kan leveren. In praktijk is dat meer dan genoeg als je niet modified rijd.

Ik geloof dat over het algemeen 150A continue wordt aanbevolen. Daar zit je met die lipo's dus ver onder. Zou ik niet aan beginnen.

Laatst bewerkt:
Back