E-REVO topic

Na mijn Gorilla Maxx verkocht te hebben toch maar een E-revo besteld.
Woensdag besteld bij modelsport UK en vrijdag al in huis.
Eerst maar eens in de standaard set-up rijden en dan later ombouwen naar brushless.

Maar ik moet zeggen, geweldige auto, ziet er top uit!

Na mijn Gorilla Maxx verkocht te hebben toch maar een E-revo besteld.
Woensdag besteld bij modelsport UK en vrijdag al in huis.
Eerst maar eens in de standaard set-up rijden en dan later ombouwen naar brushless.

Maar ik moet zeggen, geweldige auto, ziet er top uit!

Ik heb mn e-maxx bij towerhobbies besteld maar er kwamen veel verzendkosten en douanekosten bij kijken.
Nu zou ik graag weten hoeveel jij hebt betaald om de e-revo te laten verzenden naar België vanuit de UK en of het mogelijk zou zijn om de brushless e-revo vanuit modelsport uk te laten overkomen zonder problemen te hebben met de douane omtrent de 2.4 GHZ zender?

Mvg, Thibault

Nou komt het:

Je mag voor auto's wel 2.4Ghz gebruiken, maar voor vliegen niet:confused:
Ze willen nu ook het voor auto's verbieden...:p Belgen he...:lol:

Dus of het 100% door de douane komt, geen idee...

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Nu zou ik graag weten hoeveel jij hebt betaald om de e-revo te laten verzenden naar België vanuit de UK en of het mogelijk zou zijn om de brushless e-revo vanuit modelsport uk te laten overkomen zonder problemen te hebben met de douane omtrent de 2.4 GHZ zender?

Mvg, Thibault

Wie zegt dat ie belg is . ;-)

Ik ben geen belg :-) dus hij is in mijn geval verzonden naar nederland

Bestellen vanuit de UK is simpel, alleen ff betalen met Pay Pal.
denk ook niet dat het een probleem moet zijn bij de douane omdat je het aan de buitenkant niet kan zien wat erin zit en zeker niet dat er ergens een 2.4ghz zender in zit.
Als je het geduld hebt om op de brushless edition te wachten zou ik het zeker doen, mooie set. Ik had het geduld niet en heb nog de spullen liggen om de auto brushless te maken.

Hou rekening met 30 euro aan verzendkosten en geen douane kosten. dus uiteindelijk is het goedkoper om hem in de UK te bestellen dan in de USA

Laatst bewerkt:
Ik wil eerst kijken wat die BL edition in Dortmund gaat kosten. :) (Ik en een kameraad gaan er allerbij een kopen, tegelijkertijd, inc 2 Lipos. dus ik denk dat je in een winkel nog wel een leuke korting kunt krijgen dan. :)
nu alleen 3 maanden lang (bijna) niets uit gaan geven, haha. :p

Gr.
TIm:bye:

Bestellen vanuit de UK is simpel, alleen ff betalen met Pay Pal.
denk ook niet dat het een probleem moet zijn bij de douane omdat je het aan de buitenkant niet kan zien wat erin zit en zeker niet dat er ergens een 2.4ghz zender in zit.
Als je het geduld hebt om op de brushless edition te wachten zou ik het zeker doen, mooie set. Ik had het geduld niet en heb nog de spullen liggen om de auto brushless te maken.

Hou rekening met 30 euro aan verzendkosten en geen douane kosten. dus uiteindelijk is het goedkoper om hem in de UK te bestellen dan in de USA

30 euries is niks vergeleken met alles wat ik betaald heb om een e-maxx vanuit Amerika naar hier te krijgen :O
Ik zat in totaal zelfs aan iets van een 200!!! euro: 100 verzenden en 100 aan de deur voor douane :S
Maar ik ga zeker nog wachten en hem dan bij uk modelsport bestellen omdat jullie zeggen dat het geen probleem zou zijn ivm de 2.4 ghz ;)

Het is dan wel geen echte E-revo, maar het word wel een electro revo.
ik ben nu nog aan het wachten op mijn motormount en op de spoiler en stabi's.

tot nu toe zitten alle tuningsparts er op die er te krijgen zijn (behalve de achter rem, aangezien dit door de motor word geremd)

de motormount word van rc-monster.

Foto-FYHPLAYS.jpg

Foto-YU4NW7UR.jpg

Mooie revo hoor :O
Hier in België ben ik al in verschillende modelbouwwinkels binnengesprongen om te vragen of ze de e-revo verkopen en telkens krijg ik het antwoord: Wat is een e-revo? -_-''
Bij mcmracing kende ze de e-revo wel maar de man zei dat traxxas in hun mond een scheldwoord is. Dat zei hij letterlijk: Traxxas is bij ons een scheldwoord :P
Dus ga ik een brushless e-revo bestellen als deze uit is bij uk modelsport en alle traxxas haters een poepie laten ruiken! :P

ik weet niet of verder nog wat speciaals op de BL edition zit. ik kan me voorstellen dat die 2.4ghz set die er bij zit bijvoorbeeld niet zo heel erg geweldig is.

m'n vader heeft stalen aandrijfassen uit amerika laten komen. heb zelf meteen een setje mee laten komen (de midden ass, niet die naar de wielen heen) dus een E-Revo gaat er hier nu zekers van komen! :P (een kameraad van mij wil er ook een halen, dus we kopen de auto tegelijkertijd, met dezelfde accu's. :) ) zal mooi zijn om samen mee te rijden lijkt me!

Kan iemand helpen ik heb een tweedehands carboon FP maar weet niet hoe ik die kleine rotorbladeren moet instellen en zo,Kan iemand me een mail sturen met hulp naar ganesha_47@hotmail.com

ben vandaag even in enschede langs gegaan bij de winkel, en heb eens gevraagt of ze al wisten wat de BL edition van de E-revo zou gaan kosten. ze meenden zelf dat het bij de 600 euro zou zitten (550~600 euro)
als dat zo is, lijkt het mij toch een behoorlijk goede "bang for your buck" te zijn. :)

Dat zou een zeer goede prijs zijn maar aangezien de meeste winkels de dollar gewoon omzetten in euro schat ik iets van een 680 à 700 euro.

Back