E-REVO topic

Eigenlijk belachelijk van HPI/TRAXXAS... Je betaald een enorm bedrag en dan krijg je die kabel er niet eens bij...

Greetz,
Joram

Eigenlijk belachelijk van HPI/TRAXXAS... Je betaald een enorm bedrag en dan krijg je die kabel er niet eens bij...

Greetz,
Joram
Geen ingang te vinden op de regelaar staat overigens wel een tekening in het boekje.
Zeker omdat het een RTR uitvoering is

Er is ook geen ingang!

Je moet je kabel van regelaar>ontvanger in de bijbehorende usbkabel doen;)

Mamba max had wel een usb poort, maar daar kwam zand in en zorgde voor problemen, (eigen ervaring mee)dus dit is een stuk beter!

Greetz,
Joram

Hmmmm, iemand in de buurt van Haarlem met zo'n kabeltje:(
Kan ik meteen één en ander aan vragen stellen:-D
Accu's passen nog steeds niet (11.1V 5000 mah) 5mm te hoog of te dik hoe je het ook mag noemen:mrgreen:

Gewoon 1 zelf kopen, voor het geld hoef je het niet te doen....

Accu's zouden moeten passen eigenlijk...:p

Greetz,
Joram

Ik verwacht morgen woensdag avond mijn regelaar met link binnen te krijgen. Rijsenhout is niet ver van Haarlem vandaan

Ik verwacht morgen woensdag avond mijn regelaar met link binnen te krijgen. Rijsenhout is niet ver van Haarlem vandaan
Fijn om te weten!
Ik wacht even mijn omruil accupacks af.(7.4 v i.p.v. 11.1v)
Als ik deze nieuwe lipo's binnen heb maak ik even een afspraak voor de afstelling van regelaar e.d.

Thanks!

vanaf volgende week is de brushless revo en de summit te koop mocht je erop wachten (:

Ik zag de Summit bij RC-pitstop voor 539 en hij zegt dat hij met een paar weken binnen moet zijn....

die ga ik maar bestellen denk ik voor naast de E-Revo

Dat is gewoon de normale Summit, dus geen brushless uitvoering.

Wel een net ding, hint: bij mij kost die 480..

@ Gerben de Vries, er is ook geen brushless Summit voor zover ik weet.

@ alexx, een Summit naast je ERBE lijkt mij onzinning vanwege het feit dat die twee wagens als druppels op elkaar lijken. Natuurlijk is het jou geld, maar ik zou me iets kopen wat meer divers zou zijn.

Klopt helemaal, het is ook slaaptijd voor mij.

Ik heb een post Mex101 verkeerd begrepen.

Excuses..

Haha, kan gebeuren. Ik weet dat Squirrel de MMM 2200kv combo in zijn Summit heeft gebouwd. Ik vind de Summit een leuke wagen, maar allemaal die extra's (2 gear ratio, diff locking etc) kan imho alleen maar kapot gaan en zijn imho alleen nuttig bij crawlen. Ga je dat dus niet doen go ERBE.

ps. Ook hier bedtijd.

Back