E-REVO topic

Ik heb nog wel een nieuwe alu hevel voor JR liggen. Weet niet of dat dezelfde zijn?

Ga je met 1 servo werken? Zo ja, dan weet je waar de alu pro-line hevels te krijgen zijn voor conversie naar 1 servo (heb er nog 2 over) ;)

Laatst bewerkt:
die alu pro-line heveltjes werken erg goed, heb er sinds het begin eentje in m'n ERBE zitten (een jaar dus), nog nooit wat mee gehad. :)

Baan MVB in Bergschenhoek gisteravond even wezen bekijken met de ERBE. Deze op advies gedowntuned en even kijken. Was erg leuk om eens op een track te rijden. Wel gemerkt dat inderdaad de baan wat klein/smal is voor om het vermogen van de ERBE leuk aan de grond te krijgen. Afstelling voor deze track vereist nog wel wat studie avondjes...

Helaas bleek de auto niet zo lang mee te gaan als een setje LiPo's. Na een paar zware crashes waren m'n achterbumper en rechter voorverings hendel kantelpunt (alluminium) gebroken waardoor ik de strijd met het track op heb moeten geven, 1-0 voor het track.

Terug naar de sleuteltafel :cool:

Wat zijn jullie ervaringen op het track in Bergschenhoek?

Ik heb net mijn eerste Revo ontvangen.

Ik heb alleen klein vraagje , ik ga rijden 2x3s lipo moet ik dan meteen die andere spur er op zetten?

Mwoa.

Ziet er trouwens erg goed uit Da master22. hoop dat je er veel plezier mee gaat hebben! :)

Dat plezier gaat wel lukken :D moet wel even kijken voor een wheeliebar

Nog een klein vraagje ( Ben nog een Noob Met Lipo`s):
Is het beste om gewoon met een 1 Ampere te laden of gewoon volgens het boekje met 3.3 ampere ?

Mvg Tom

1C, gezien de capaciteit van de Lipo 3.3Ah (3300mAh) kun je ze iig gewoon met 3.3A opladen. zoals stroomstrijkijzer al aangaf. :)

De rand van de band op de velg is een beetje los (1-2 mm).
De band zit er nog wel stevig op maar de rand is een beetje los.
Kan ik gewoon doorrijden? :confused:

Back