E-REVO topic

begrijp me niet verkeerd he,ik maak geen tegenstrijdige berichten( mss wat verkeerd gezegd :) )

beide zijn zeer goed!! maar ik zeg gewoon duidelijk , dat het 2 verschillende wagens zijn,

ik heb nu toevallig deze 2 modellen, en zoals nog al eens gezegd, ik zou niet kunnen kiezen,

en idd eerst de ene kopen , en dan wat later de andere, das presies wat ik ook doe :)

ik heb nu 2 goeie, maar ik kijk stiekem al weer naar een nieuw model uit,

nog een geluk dat mijn vrouw dit hier niet kan lezen :)

of ze zit me achterna haha

Haha nee hoor de keuze tussen de erevo en de vorza ligt zo dicht bij elkaar ...
En dat het verschillende wagens zijn weet ik maar al te goed hoor...

En iets aannemen waar ik niet achter sta, denk niet dat da bij mij zou pakken hoor :D
en ik weet dat het toch niet bij 1 wagen blijft mij kennende ;)

in je uitleg staat een tegenstrijdig feit :) eerst kan je niet verkeerd kiezen en erna zeg je dat je wel een verkeerde keuze kan maken :)
rondom huis en tuin zijn beide geschikt en daarvoor gaan ze gebruikt worden :p hèhè

dus geen verkeerde keuze, net als jij eerst de ene en dan de andere als hij binnenkomt :)
erna ook nog een onroad modelletje :)

Nee het is inderdaad niet de bedoeling wedstrijden te rijden...

Haha ja ken het gevoel, mijn vriendin leest gelukkig ook niet mee :p

Purmerend...
Hela Jeroen en iedereen die nr Purmerend gaat, vergeet niet te filmen en op Youtube te zetten mannen ?!
Ben weeeeer niet in de gelegenheid te komen, baal als een stekker dus een beetje leuke korte filmpjes zou mooi zijn,
later doei

In de sc10 ga ik denk ik een ezrun setje zetten moet nog ff kijken weet nog niet wat ik het beste kan doen? Tips?

In de RC8-e komt een MMM. Ja dat is een kit ik heb ook nog een RC8T kit liggen ook met een MMM.

Wil ook nog een SC8-e hebben met een MMM maar moet ff sparen :-)

In de sc10 ga ik denk ik een ezrun setje zetten moet nog ff kijken weet nog niet wat ik het beste kan doen? Tips?

In de RC8-e komt een MMM. Ja dat is een kit ik heb ook nog een RC8T kit liggen ook met een MMM.

Wil ook nog een SC8-e hebben met een MMM maar moet ff sparen :-)
Ja, dat Asso spul is gaaf.
Ik verwacht eigenlijk dat ze binnen nu en pakweg 1 jaar ook met een 1/10 SC 4wd komen (als ze slim zijn tenminste).
Misschien dat ik tegen die tijd mn slash 4x4 kan verkopen en voor de asso ga.
Mn slash 4x4 ga ik zowiezo verkopen maar dat zal wel eind dit jaar worden, eerst nog wat wedstrijdjes rijden.

ps. korte zoektocht op e-revo chassis break op google (eerste pagina):
DSC_08991.jpg

Ik spot Alu draagarmen.. ;) vind het niet gek dat het chassis dan breekt.
Iig doe ik al ruim een jaar aan springwerk met m'n Revo, en heb het chassis nog niet kapot gereden.
(ben net op het punt dat ik een 2e set wiellagers voor m'n revo versleten heb, om een indicatie van de rijtijd te geven. :) )

haha geweldig...

Straks ben ik de eigenaar van een E-Revo Brushless :)
Ga vlug het eten bereiden en dan belleke naar de shop da we hem gaan afhalen!!!

Nu er zitten standaard 2 nihm batterijen bij, ik heb nu de keuze als ik de 2 x 2s lipo 40C 5000mah bionics erbij neem of niet...

Wat zouden jullie doen?

Back