Om het meten iets duidelijker te maken, zo ziet je accu er schematisch uit :
![]()
Dus dan heeft een cel een te laag voltage, hoe kun je deze dan weer omhoog krijgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Om het meten iets duidelijker te maken, zo ziet je accu er schematisch uit :
![]()
Ergens klopt hier iets niet.vandaag ook eens de revo getest met nieuwe lipo's
turnigy 3s 5000mah 30/40c
man dit was echt niet te houden, ik rij met de stock pion en met 54T spur,
de revo was echt niet te houden , op een zeer groot effen terein , ik kon gewoon niet volgas gaan,
ook met gelijdeijk gas bijgeven , ging hij op de laaste streep nog steeds omhoog ( whiely)
maar na 20 min , heb ik eens de temp gemeten,
91 graden, veel te veel dus,
als ik nu de 68T spur er terug zou opleggen,
zou dit een oplossing om de temp naar beneden te krijgen?
Begrijp me niet verkeerd, de E-Revo is zeker geen slechte wagen, maar ik ben gewoon van mening dat een truggy degelijker is.
Jij had pech met de electronica, die door derden wordt geleverd. Is universeel en niet typisch revo. Kan ook met de mugen etc. gebeuren.Ja inderdaad vooral op de tracks... Net als de AE RC8T (e) hoor je ook veel positieve dingen over
Over de ERBE kan ik mij nog niet uitspreken na mijn '5min' ervaring
Ben benieuwd deze week als ik hem terug krijg...
grtz
Ergens klopt hier iets niet.
Ik rijd ook vaak zat op 2x3S met de 54t en voorheen de stock pinion.
Temp is nog nooit over de 65 graden gekomen (motor temp). De enige keer dat ie wat warm werd, was tijdens het rijden op ijs met de douchekap erover. Ik kwam toen op 82 graden. Maar dit komt vooral doordat de auto alleen maar aan het slippen is en de douchekap de warmte binnen hield.
Nu rijd ik met 22-54 en ook daar blijft de temp netjes rond 65 graden.
Misschien wordt de jouwe juist te heet omdat hij te licht vertand is?
Persoonlijk zou ik dan niet voor 8T of Hyper ST gaan (al moet die laatst ook degelijk zijn). Mijn ultieme voorkeur zou gaan naar de MBX6T (bv), maar de RC8Te is ook super!
Een goede truggy is naar mijn idee een stuk sterker dan een E-Revo vanwege de opbouw van de wagen. Kijk eens in het RC8Te topic, daar staan wat filmpjes. Ook zal ik in de komende paar dagen een filmpje ''omhooggooien''.
Begrijp me niet verkeerd, de E-Revo is zeker geen slechte wagen, maar ik ben gewoon van mening dat een truggy degelijker is.
@Erevobe: Ik rijdt al een Jaartje met m'n ERBE op 6s op 18/54. nog maar 1x een temperatuur probleem gehad. (en dat was toen het 32 graden was buiten.)
Loopt je aandrijftrein wel mooi soepel?
ben het er niet mee eens om eerlijk te zijn. heb zelf een E-Muggy gehad en dus m'n ERBE. met beide eigenlijk alleen maar lopen springen. en alleen bij de buggy heb ik tot nu toe een draagarm kapot gehad bij het springen. (maargoed, dat was een val van 4.5 meter hoogte op 4 wielen geland terwijl het -10 graden was buiten.)
het zal elkaar in ieder geval niet merkbaar veel doen in stevigheid.
( PS Nard, al eens gereden met een ERBE?)
Je hebt een E-Muggy gehad en nu een ERBE en bij de buggy iets kapot gereden? Welke van de twee is de buggy? Muggy is toch die 50/50 MT/Truggy?