Ik heb vorige week een E Sky Honey Bee V2 als opvolger van mijn E sky Lama V4.
Met de Lama kan ik aardig uit de voeten, maar de Honey Bee wil niet eens opstijgen!
Wanneer ik throttle open zet (langzaam) begint de HB alle kanten op te gaan. Ik probeer dit (in een grote hal) vervolgens te corrigeren, maar omhoog wil hij niet. Wanneer ik nog meer throttle geef zie ik op de 4-1 controller dat er een rood lampje gaat branden totdat ik minder geef.
Is dit normaal, of is er iets mis met mijn Honey Bee?
Ik heb de accu overigens zo geplaatst dan de heli in balans is. Verder heb ik 2 accu's (800 mAh en 1000 mAh) en geprobeerd met en zonder een trainings zetje.
UPDATE: Het gemak waarmee, op [URL="
youtube filmpje [/URL](vanaf +/- 7:10 min), de heli stijgt gaat bij mij echt niet. En ik heb dezelfde training gear.
Ik zou graag jullie input krijgen wat ik hier mee moet doen!
Alvast bedankt
Met de Lama kan ik aardig uit de voeten, maar de Honey Bee wil niet eens opstijgen!
Wanneer ik throttle open zet (langzaam) begint de HB alle kanten op te gaan. Ik probeer dit (in een grote hal) vervolgens te corrigeren, maar omhoog wil hij niet. Wanneer ik nog meer throttle geef zie ik op de 4-1 controller dat er een rood lampje gaat branden totdat ik minder geef.
Is dit normaal, of is er iets mis met mijn Honey Bee?
Ik heb de accu overigens zo geplaatst dan de heli in balans is. Verder heb ik 2 accu's (800 mAh en 1000 mAh) en geprobeerd met en zonder een trainings zetje.
UPDATE: Het gemak waarmee, op [URL="
Ik zou graag jullie input krijgen wat ik hier mee moet doen!
Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator: