E Sky Honey Bee V2 stijgt niet op!

Mijn HB v2 steeg ook niet op na upgrade van stock rotor naar aluminium en toen ging deze niet meer omhoog had alle forums gezocht en velen hadden dit probleem uiteindelijk zonder iets te vervangen toch de oorzaak gevonden net onder de rotorbladen zat nog een plastic ring zoals een rondel. Deze weg genomen en de 2 bladen opelkzar gelegd warm gemaakt met een haardroger en tadaaaaa de heli vliegt na iets meer dan de helft totale open nu Nigeria wat verder balanceren want de heli draait in wijde bochten tegen wijzerzin... en zeggen dat ik de heli bijna in de vuilbak had gegooid blijven zoeken dat is net het pplezier aan modelbouw heb ook een big lama Esky die vliegt super goed zonder wind weliswaar ook een kleintje mjx 647 dat marcheert goed zeg voor een beginner en bijna niet kapot tenkrijgen zoals bijna alle mjx modellen juist de lader en batterijen laten het snel afgeven succes!

De originele rotors zijn niet sterk genoeg om een lipo van 78 gram mee nemen. Met de extreme 850 mah gaat het beter. Deze weegt 63 gram. Tracking v de blades is heel belangrijk en moet goed zijn. Dus toen de tracking goed stond en helft rotte open ging het omhoog. Maar als ik dan full trottle ging begonnen de bladen te flapperen. Nochtans goed vast gezet. Kon gewoon het extra gewicht niet op zo een agressieve wijze meevoeren. Ik bestel alvast de bladen hier in een eerder topic vermeld e. Test deze is uit

Back