Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
jeanclaude zei:canopy is met smoke behandeld van Tamiya aan de binnenzijde en wit tape aan de buitenkant. op deze manier blijft de led van de 4in1 nog zichtbaar…
Ja, maar niet op voorraad :evil:. Godver zeg, wilde er gisteren eentje bestellen en toen waren ze nog op voorraad. Dus ik er eentje in m'n winkelwagentje geplaatst. Toen ben ik even verder gaan shoppen voor de Xtreme onderdelen en toen ik wilde uitchecken was ie uitverkocht! BAH! :cry: :evil:Henry zei:...En bij Miracle-Mart kosten ze nu nog maar 60 dollar , die lama V3. :-D
Robert zei:Het is de bedoeling dat dit xtreme topic verder gaat op ander forum namelijk www.rcpilotenforum.nl
Dit 1 en ander heeft te maken met wat ik vind een teveel aan censuur verbonden forum.
Daarin tegen is het nieuwe forum alleen voor rc vliegen bedoeld en daardoor ook overzichtelijker.
Ik hoop jullie daar dan ook weer tegen te komen.
RonW, waar slaat dit op? Als je gaat zeggen dat dit forum aan censuur verbonden is, dan kom je aan mij! Ik, en vele anderen steken bakken met tijd in dit forum, en dit vind ik niet leuk om te lezen! Daarnaast word hier veelvuldig het rcpilotenforum genoemd, Als hier werkelijk censuur zou heersen had ik dat al lang weggehaald...
Sorry, maar hier word ik pissig over...
Robert
Henry zei:Wat een omzin dat we naar de RCpilotenforum moeten gaan Ron!!
Als de mensen hier een vraag hebben , kom jij direct met een antwoord , met daarna weer de link naar de rcpilotenforum...... nou ik heb daar even gekeken, maar zie al wel dat er niet veel mensen naar je luisteren.
Dus die blijven net als ik gewoon hier hangen.
Dan, als jij zo graag wil dat er alleen gereageerd wordt op de rcpilotenforum, wat doe je hier dan ?
Vindt het namelijk maar raar...... dat dit topic alleen verder kan gaan op de rcpilotenforum..... zoals jij zegt natuurlijk.
Klinkt miss. agressief , niet zo bedoeld.
@ jeanclaude
Ziet er mooi uit die heli van je !!!!
Is is wat anders dan al die extreme lama's.
edit:
Die canopy , heb je gewoon gespoten toch ?
Cade zei:Om maar weer eens on-topic te gaan
Bij miracle-mart.com verkopen ze ook Xtreme koellichamen voor de motoren van de Lama V3 zoals afgebeeld hieronder.
![]()
Past er op beide motoren zo'n koellichaam of alleen op de achterste? Bij de voorste motor lijkt het me namelijk nogal bepakt.
Ik wil er sowieso eentje op de achterste motor zetten omdat dit er ook cool uitziet, maar als er ook ruimte bij de voorste motor voor is wil ik er daar uiteraard ook eentje plaatsen.
Ik heb nog geen Lama V3 maar zodra miracle-mart.com ze weer op voorraad heeft plaats ik meteen m'n bestelling en kan ik er meteen 1 of 2 koellichamen bij bestellen.
Henry zei:Want eerlijk is eerlijk, er zijn niet zoveel goede coaxial's op de markt , en de E-sky is toch echt wel 1 van de betere, of zoniet de beste.
En bij Miracle-Mart kosten ze nu nog maar 60 dollar , die lama V3. :-D
Inderdaad, alleen de 72Mhz uitvoering is op dit moment verkrijgbaar. Wow, dan heb ik echt mazzel gehad! Op 2 november heb ik namelijk mijn Lama V3 bij miracle-mart besteld, 35 Mhz uiteraard. Waarschijnlijk heb ik een van de laatste 35Mhz modellen te pakken gehad 8O. Ik verwacht 'm deze week binnen te krijgen als de douane met z'n snufferd uit m'n pakketje blijftsaber zei:35 Mhz is op dit moment niet te koop bij miracle mart
alleen 72Mhz. 35Mhz kun je niet kiezen.
Als een een V4 wilt kun je weer wel een 35Mhz krijgen :?:
Cade zei:Welke mensen zijn er geinteresseerd om deze accu's samen met mij te kopen? Ze zijn een stuk goedkoper dan de Xtreme lipo die voor 21,50 dollar verkocht word (en daar komen ook nog verzendkosten bij) en leveren vrijwel dezelfde prestaties. Daarnaast zijn die Xtreme lipo's weer eens uitverkocht dus dit is een goede vervanger voor weinig
Ik heb er alleen geen 6 nodig (2 is genoeg voor mij) dus ik vroeg me af wie nog meer 1 of 2 van die accu'tjes wil hebben?
Stuur een PM als je interesse hebt. Dan kan ik ze bestellen en handelen we het verder af.