E-sky Lama xtreme (update 1 oktober 2007)

in het verslag staat dat je de bodykit wel goed vind omdat het de heli een stuk sterker maakt. Ik kan alleen die niet vinden.... snap ook niet wat je bedoelt.... bedoel je de extreme canopy?

alvast bedankt voor antwoord
sem

Laatst bewerkt door een moderator:
bodykit

Met de bodykit bedoel ik de witte vervangende kunstof onderdelen zoals; onderstel staartframe, start enzevoort,,,.
Dit maakt de heli een stuk crash bestendiger.

met de xtreme rotorbladen vliegt de heli ook nog eens veel beter en met veel meer controle.
Wel zijn mijn 2 setje koolborstels van de xtreme motoren ook weer bijna aan vervanging toe.

Ik vlieg de laatste tijd bijna niet meer.
Dit is mijn andere hobby waar ik nu veel mee bezig ben.
Auto is al flink aangepast.

IMG_1445.jpg

IMG_1439.jpg

IMG_1438.jpg

IMG_1436.jpg

Als je meer wilt weten over deze auto kijk dan even op de volgende link:
RCBigscaleForum.nl :: Bekijk onderwerp - RW's monsterbeetle pro (update 13 april 2008 pagina 2)

hoi ronW mischien komen er nog een paar fotos aan maar ik weet niet hoe je ze moet uploaden dus is het dan goed als ik ze naar jou stuur via de mail. moet je wel aeventjes je mailadres geven.
mvg

foto's kun je bijvoorbeeld op Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket zetten.
Je kunt hierop een eigen fotoboek online samenstellen.
Je moet wel even lid worden van Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket
Bij deze foto's zijn een aantal links geplaatst.
Als je nu de link van de foto (speciaal voor forums) tussen

zet.
Dan is je foto hier zichtbaar net als in een antwoord hierboven.

succes

Ik hoop je foto's binnenkort te zien.

Hoi,

Ik zit me nu te orienteren op een lama v3, maar ik zie dat je nergens een losse set kan kopen met alleen de heli bijv. Want de rest heb ik allemaal al... Nu zit ik op miracle mart te kijken en daar kan je elk onderdeel van de lama kopen, is het niet goedkoper om alles samen te stellen? Dus meteen een extreme onderstel, rotors, staart, aluminium onderdelen, motoren, tandwielen enz.?

Groet,

Freek

lama v3 xtreme

Ik heb ook al eens zitten rekenen, de onderdelen die je van de lama v3 nodig hebt om hem te bouwen zijn los veel duurder dan dat een volledige lama v3 momenteel kost.
Het duurste is de 4 in 1 controller.
Als je die nou niet nodig hebt, of je gebruikt een 4 in 1 controller van een ander merk dan is het voordeliger om losse onderdelen te gaan kopen.

Ben vandaag ook maar eens aan het rekenen geslagen, de lama set is idd goedkoper.
Het is wel een verschil zeg, de lama V3 bij miracle mart of bij een nederlandse winkel! Het lijkt me een leuk ding om in de tuin mee te vliegen. Ik denk dat ik eerst de de extreme onderdelen koop, en daarna pas de alu. onderdelen.

Freek

Ik krijg dit morgen binnen:

Miracle-mart
Screw set for Lama / Robins .
Motor Carbon Brush for Xtreme 180 motor.
Motor Silver Brush for Xtreme 180 motor.
Xtreme Li-Po 7.4v 850mah, 18C-20C High current rate.
Xtreme SE180 Bearing motor (A) for Esky Coaxials, Blade CX.
Xtreme SE180 Bearing motor (B) for Esky Coaxials, Blade CX.

Johnhobby
2 xTowerPro 9g servo
Options5,52€11,05€1 xSuper Hero 2-cell 900mAh Li-polymer battery 7.4v
Options5,00€5,01€1 xEsky Ball link for Lama V3
Options1,88€1,89€1 xEsky mounting accessories & allen key
Options1,43€1,43€1 xEsky Aluminum Swashplat
Options7,93€7,93€1 xEsky Aluminum Bottom Central Holder set
Options

Heb sinds kort ook een V3 xtreme, heb echter één klein probleempje. Hij is redelijk stabiel, alleen met vooruit en achteruit vliegen trekt hij opzij. Naar voren iets naar links en naar achteren naar rechts.
Alles wat erop zit is xtreme en nieuw. Heb gisteren the buitenas vervangen, en de binnenas met een nieuwe xtreme. The flybar is ook nieuw van xtreme met de ledjes erin.
Voor deze update trok hj ook al opzij, heb van alles geprobeerd maar krijg dit er niet uit.
Is dit normaal?, of hoort hij gewoon netjes recht vooruit en achteruit te vliegen.

Ik zal vanavond wat foto's uploaden van mijn spullen.
Heb overigens mijn nieuwe SE 180 motor erop gezet kwam er alleen niet uit aan welke kant het draadje moest?

Heb hem volgens mij nu verkeerd geplaatst want het draadje komt tegen me servo/swashplate aan. En denk dat het niet zo hoort :p.

Maar goed zal me bericht straks editte ;).

Ps: Zoveel upgrades gekocht na december maar heb nog steeds niet me heli zien vliegen na me crash van 24 november.

Ben het nu al aardig zat. En wil me heli weer is zien vliegen.
Vnix had verkeerde spullen gestuurd dus dit kan nog wel eventje duren.:sleepy::roll:

Heb sinds kort ook een V3 xtreme, heb echter één klein probleempje. Hij is redelijk stabiel, alleen met vooruit en achteruit vliegen trekt hij opzij. Naar voren iets naar links en naar achteren naar rechts.
Alles wat erop zit is xtreme en nieuw. Heb gisteren the buitenas vervangen, en de binnenas met een nieuwe xtreme. The flybar is ook nieuw van xtreme met de ledjes erin.
Voor deze update trok hj ook al opzij, heb van alles geprobeerd maar krijg dit er niet uit.
Is dit normaal?, of hoort hij gewoon netjes recht vooruit en achteruit te vliegen.

Denk dat jij de ballinkjes bij je servo moet verstellen. Gewoon los maken en dan even draaien.

Dus...
-Zet je heli enz. aan.
-Ballinkjes los maken
-En dan moet je hem zover draaien tot dat je swashplate straks horizontaal staat.

Succes.

Denk dat jij de ballinkjes bij je servo moet verstellen. Gewoon los maken en dan even draaien.

Dus...
-Zet je heli enz. aan.
-Ballinkjes los maken
-En dan moet je hem zover draaien tot dat je swashplate straks horizontaal staat.

Succes.
Tja, dat zit wel goed, de heli hangt netjes stil in de lucht zonder naar voren, achteren, links of rechts te gaan. Het is pas met vooruit sturen dat hij niet helemaal recht gaat maar iets naar links trekt.. en naar achteren andersom.

ja hier nog iemand uit marienberg die met een extreme v4 vliegt

ben jij nog een beetje actief RONW.

groet skippie

Ben meer bezig met mijn andere rc hobby,,,, bigscale fg monsterbeetle pro.
Ik heb er al een tijd niet meer mee gevlogen, moet nog een paar kleine onderdeeltjes bestellen.

Laat anders eens foto's zien hier in dit topic...........

zal binnenkort een paar fotos maken en posten.
ik heb ook een 1:8 buggy.
hebben jullie ook een baan in de buurt dan.

grt skippie

Back