D
dendirk
Guest
Henrivdl zei:Heb je dit al door gegeven bij Miracle-mart ? Als je dit door geeft is de kans groot dat je een nieuwe krijgt.
ja maar euh ik had hem op ebay gekocht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Henrivdl zei:Heb je dit al door gegeven bij Miracle-mart ? Als je dit door geeft is de kans groot dat je een nieuwe krijgt.
Ruuds zei:Nou na lange tijd dit topic te hebben gevolgd en al weer een paar maanden met een Lama V4 vlieg, werd het maar eens tijd om ook op het forum te komen.
En dan kom ik ook maar meteen met een probleem waar ik niet uit kan komen.
Vorige week vlieg ik nog leuk met de lama, drie standaard accu's en sinds een paar dagen een Xtreme accu.
De standaard accu's vloog ik ruim een kwartier mee.
Nu heb ik twee dagen geleden mijn lama naar de Xtreme versie omgebouwd en m'n gain iets verdraaid dat hij wat strakker vliegt, maar nu komt het.
Ik vlieg nu nog maar 5 min op een accu zelfs op de Xtreme, ik heb de gain weer in oorspronkelijke stand terug gezet maar ik kom niet meer boven de 5 min uit.
Dit is zowel met de standaard motoren als met de Xtreme motoren.
Voor de accu's te laden gebruik ik de standaard lader die er bij zat en een lader met balancer waar de accu's om de beurt aan gaan om te laden.
Mijn ontvanger werkt wel, maar ik begin het idee te krijgen dat er iets mis is met het gedeelte van de ontvanger wat de spanning in de gaten houdt.
als de accu na de 5 min vliegen afgekoeld is en ik hang hem dan aan de lader is hij weer zo vol (1 uur ipv 2 uur)
Hebben jullie misschien een idee wat het is of misschien ook zo'n probleem gehad.
Heb al lopen spitten op internet maar kon hier niet iets over vinden.
Het is een lang verhaal.
Voor de rest is het een leuk spele dingetje.
mvg Ruud
Riconl zei:Hoe maken jullie de inner shaft los?
Zijn dat alleen die 2 schoefjes onder het onderste tandwiel?
Nog een handige tip? Heb net die los proberen te krijgen maar zitten erg vast.
Of is het handiger de het hele onderstel los te maken?
Riconl zei:@ronw: Is die andere Esky lader die je nu hebt beter?
Zag hem ook staan bij aerotronic voor 30 euro.
Binnenas had ik er al uit gekregen.
Dacht dat deze een slag had maar was niet zo. Het tandwiel onderop zat er niet helemaal recht op.
Hoe lang duurt het voordat je die accupacks had bij die shop? En geen problemen met de douane?