e-zilla of e-maxx?

ja idd er gaat altijd wel eens iet kapot aan een RC. soms is het meer knutselen dan rijden maar dat hoort er gewoon bij. als je dat niet leuk vindt zou ik een andere hobby zoeken

lol, eigelijk wel noob ja
knutselen is ook leuk, maar misschien met een grotere bumper dat er minder schade valt,
maarja, als niemand het weet.. dan eh.... dan weet niemand het!
en die wheeliebar...? ik blijf er over doorzeuren he? :P

kan je niet zelf een weelie bar maken? en als je gewoon oplet heb je eigelijk geen bumper nodig.
anders koop je hem gewoon en dan zie je later wel of je een bumper nodig hebt.

Ik zie in je sig dat je al 2 auto's hebt. Dan weet je toch wel hoe het allemaal zti eigenlijk

qua passen van de bumper en de weeliebar van de ezilla natuurlijk niet daarom vraag ik het maar ik krijg steeds van die rare reacties..waardoor ik geen antwoord krijg op mijn vragen
heel irritant. voorala die ene die zei dat het 6 paags vol onzin over een bumper is:@

Goed, voortaan eerst even googlen he :wink:

E-Zilla bumper zit in een geheel met de skidplaat

Bij de Savage bestaat dat uit losse delen
Het lijkt me dus dat dit niet gaat passen

Ik volg dit topic al vanaf het begin en verbaas me over de (onzinnige en eindeloze) reacties hier en daar. De E-Savage is GEEN Savage op nitro maar dan met elektromotortjes. De aandrijflijn is totaal anders met schuifstukken op de centrale assen. Ook de hele wielophanging is anders. Beetje appels met peren vergelijken. En nee, de skid plates met bumper van de nitro Savage passen NIET op de E-Savage.

En goedkope accu's met veel capaciteit van een goede kwaliteit is net als bij Kroymans vragen om Hummer voor de prijs van een Lada. Kom op, wordt wakker en denk na... w00tende n00b

ja daar kom ik nou ook achter, maar dan moet je eerst 6 paginas vol onzin scxhrijven voordat je het weet.
nu alleen de wheeliebar nog:P
laat die accus maar zitten

lord ultranoob zei:
ja daar kom ik nou ook achter, maar dan moet je eerst 6 paginas vol onzin scxhrijven voordat je het weet.
nu alleen de wheeliebar nog:P
laat die accus maar zitten
Met wat meer zelfbeheersing heb je geen wheeliebar nodig. Gewoon niet vol gas blijven rijden maar iets gas terugnemen. Ik heb op mijn Savage nooit een wheeliebar gehad en ook niet nodig gehad. Is hetzelfde verhaal als over op/tegen dingen knallen. Iets minder gas en eerst eens leren sturen en de auto beheersen. Daarna gaan stunten, dan kun je makkelijk ingrijpen als het mis dreigt te gaan. :wink:

kijk, dit wil ik denk ik:
ezilla
2x extra accu, veel capaciteit, dan tel ik er maar wat voor neer
wheeliebar, als ie erop past
alu chubs
misschien weet iemand nog wat leuks)

maargoed, dan moet ik ff weten of die bar erop past. nog steeds:D

lord ultranoob zei:
kijk, dit wil ik denk ik:
ezilla
2x extra accu, veel capaciteit, dan tel ik er maar wat voor neer
wheeliebar, als ie erop past
alu chubs
misschien weet iemand nog wat leuks)

maargoed, dan moet ik ff weten of die bar erop past. nog steeds:D
ik zou gwoon de wheeliebar er afhalen van je lijst en
er ander mooie dingen voor je ezilla kopen

mvg mike

Ik zou eerst leren rijden met de auto, daarna kun je kijken wat beter kan. Tunen kan altijd nog.. Toch?

Ruskenhunter zei:
Ik zou eerst leren rijden met de auto, daarna kun je kijken wat beter kan. Tunen kan altijd nog.. Toch?
Wat je zegt. Mijn dochter van 6 is nu al een aantal weken bezig met mijn M18MT in de tuin. Eerst met een 9T pinion en standaard 300 motortje, ondertussen met een 12T pinion en 370 motortje. Het rechtdoor, vooruit bochten maken op hoge snelheid en springen is nu aardig onder de knie, alleen nog het achteruit en tegemoet rijden is wat moeilijker (onlogisch voor iemand van 6 jaar). De E-Savage staat nu glimmend te wachten tot ze zelf besluit hiermee te gaan rijden. Zelf zegt ze dit weekend als ik mij weer uit ga leven in de grote zandbak met mijn Ravage en Baja.

Dus eerst leren rijden, dan pas gek doen. Wees wijs, bespaar jezelf een hoop kosten. En vervang pas dingen als ze stuk of versleten zijn in plaats van onzinnige dingen vervangen waarvan een paar mensen op de duizenden verkochte auto's problemen met hebben (en meestal hebben die ook nog problemen met het sleutelen :?).

Back