Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met wat meer zelfbeheersing heb je geen wheeliebar nodig. Gewoon niet vol gas blijven rijden maar iets gas terugnemen. Ik heb op mijn Savage nooit een wheeliebar gehad en ook niet nodig gehad. Is hetzelfde verhaal als over op/tegen dingen knallen. Iets minder gas en eerst eens leren sturen en de auto beheersen. Daarna gaan stunten, dan kun je makkelijk ingrijpen als het mis dreigt te gaan. :wink:lord ultranoob zei:ja daar kom ik nou ook achter, maar dan moet je eerst 6 paginas vol onzin scxhrijven voordat je het weet.
nu alleen de wheeliebar nog
laat die accus maar zitten
ik zou gwoon de wheeliebar er afhalen van je lijst enlord ultranoob zei:kijk, dit wil ik denk ik:
ezilla
2x extra accu, veel capaciteit, dan tel ik er maar wat voor neer
wheeliebar, als ie erop past
alu chubs
misschien weet iemand nog wat leuks)
maargoed, dan moet ik ff weten of die bar erop past. nog steeds![]()
Wat je zegt. Mijn dochter van 6 is nu al een aantal weken bezig met mijn M18MT in de tuin. Eerst met een 9T pinion en standaard 300 motortje, ondertussen met een 12T pinion en 370 motortje. Het rechtdoor, vooruit bochten maken op hoge snelheid en springen is nu aardig onder de knie, alleen nog het achteruit en tegemoet rijden is wat moeilijker (onlogisch voor iemand van 6 jaar). De E-Savage staat nu glimmend te wachten tot ze zelf besluit hiermee te gaan rijden. Zelf zegt ze dit weekend als ik mij weer uit ga leven in de grote zandbak met mijn Ravage en Baja.Ruskenhunter zei:Ik zou eerst leren rijden met de auto, daarna kun je kijken wat beter kan. Tunen kan altijd nog.. Toch?