Eachine Wizard X220 Racer Ervaringen tips&tricks and mods

Tot nu toe nog geen problemen, maar ik vlieg ook maar op 3S tot nu toe, dus maken de motoren minder toeren, en hebben de lagers minder te verduren. En ik denk dat de lagers ook flink te lijden zullen hebben als er schade aan de props ontstaat, door crashes, en er daarna wordt doorgevlogen, omdat de props nog wel goed genoeg lijken daarvoor.

Zo min mogelijk crashen ermee is eigenlijk wel het sleutelwoord en als je crasht wat we allemaal doen, doe dat dan boven gras.
Heb zelf verschillende mini Quads met motoren van Banggood, maar tot op heden geen gedonder mee gehad.
Ik vlieg frequent genoeg maar ook veelal op 3S Lipo.
Crashen doe ik niet zoveel, dus die combinatie zal een rol spelen.
Succes met je toestel straks.
Het zal heerlijk vliegen.
Vr Gr

kan voor zelfs minder als je de clearance sales op BangGood, GearBest en aanverwante sites in de gaten houd.
heb alles losse spulletjes voor een Aurora 100 onderweg. als set kost hij iets meer dan 100 euro.
nachtje internet zoeken en nu heb ik alles voor €73. :) (wel zonder vtx/cam, want heb wat setjes onderweg voor een review, dus als het toch gratis is, ga ik niet nog eens hetzelfde kopen. ;) )

Van dat filmpje hier boven , staat wel bij z,n omschrijving lisam ls 210 standaard en upgrade incl boodschappen lijstje bij banggood .
Ben nog niet zo bekend , met al die onderdelen en mini moederbordjes

Op zijn lijstje staat een Naze flight controller. Daar kan BF op, maar dan moet je wel wat instellingen laag houden, geen hoge gyro en pid frequentie mogelijk, dan gaat de cpu load over de 100%. Ik meen dat bij recente BF versies er automatisch rekening mee wordt gehouden, en je die instellingen niet eens hoger kan zetten dan het bordje aan moet kunnen.

Let wel, het kan nog steeds erg strak vliegen met lagere gyro update settings, ik heb ook de Naze32 versie van de X220 gevlogen, en dat ging ook als de brandweer. Maar met een F3 generatie flight controller heb je meer mogelijkheden.

Als ik t goed heb heeft hij bij de upgrade een F3 bordje gebruikt , wat kan je me daar bij aanraden voor software te gebruiken . Weet je ook zo een youtube filmpje , waar dat instellen van een f3 duidelijk word weer gegeven ?

Als ik t goed heb heeft hij bij de upgrade een F3 bordje gebruikt , wat kan je me daar bij aanraden voor software te gebruiken . Weet je ook zo een youtube filmpje , waar dat instellen van een f3 duidelijk word weer gegeven ?

google en YouTube worden je beste vriend!! :banana:

Dat is zo m&n:worship::bier:

Ik lees en kijk elke dag wel op youtube en google en hier , als je op youtube kijkt naar wizard x220 en een taranis zender is er genoeg te vinden... Van de lisam ls 210 ook wel , maar geen BF of hoe je je taranis x9d plus moet instellen enz

Laatst bewerkt:
lipo's zou ik gewoon uit het eu warehouse van HK halen. binnen 3 dagen in huis (meestal twee) en de C waardes zijn correct. BG en aliexpress lipo's is altijd maar een gok. ik heb zeer goede ervaringen hiermee maar ook slechte.

meteen een berg props bestellen als je wizard besteld, zodat je niet zonder zit. ;)

ik ben van plan om er ook een te kopen, nu leek het me ook een goed idee om gelijk wat meer accu's bij te regelen via hobbyking, welke accu's heb jij aangeschaft bij hobbyking?

Wat is jullie ervaring met de camera op de wizard? Gelijk maar een andere camera meebestellen zoals bijvoorbeeld de runcam2 waarvan de ombouw in een filmpje eerder in het topic is gepost?

Laatst bewerkt:
Camera kan bij sommige lichtcondities even erg donker worden. Er is mee te werken, maar het vliegt prettiger met een betere camera. Bij zo'n goedkope quad moet er wel ergens op bezuinigd worden, in dit geval vooral de camera.

Hallo iedereen ik ben jasper en ik heb zojuist een wizard x220 gekocht op BG. Het leek me leuk om een keer een race drone te kopen. Alleen ik weet helemaal niks van de setup etc. Ik heb hem los gekocht en een apparte i6 transmitter en een lipo en een charcher. Aleen zou iemand me kunnen helpen met de setup want ik ben niet echt een drone kenner om eerlijk te zijn. Alvast bedankt

Back