Easy Star aanschaffen

niels steigenga zei:
Ik wil het zelf proberen ik kan al vliegen alleen met andere toestellen: de jamara magister bijv.

groeten,

niels
:? :? :? :? huh op msn was het nog een of ander butterfly geval..... :? :? :? :?

Ook maar die was niet van mij. Ik heb zelf alleen een jamara skyw@ve. En die andere zijn van mijn buurman daar vlieg ik mee. Butterfly en magister

groeten,

niels

Maar heeft er iemand nog tips over het vliegen zelf als je gaat vliegen en nee geen club :roll: :evil: :roll: :evil: :roll: :evil: :roll: :evil:

gr,

niels

ga eens naar je buurman als je het toestel heb gemaakt. Vraag of hij het eens controleert en wil opsteken voor de 1ste keer. Voor de rest niet echt veel tips, de easystar vliegt zo een beetje zichzelf. Ik heb wel de uistlagen een beetje moeten vergroten omdat bij mijn eerste vlucht ik veel te weinig controle had ===> treehug.

Veel succes

William

Ik heb 2 keer gevlogen maar daarbij was het ongeveer 3min. vliegen waarvan 2min. met de neus in de grond. :lol: Het was om te proberen maar het ging wel redelijk (vond ik zelf) Maar ik hoorde dat de ez zo makkelijk vliegt dus wil ik het gewoon proberen

gr,

niels

Dag Niels,

als je 3 minuten vliegt waarvan 2 minuten in de grond, dan is dat NIET redelijk. Het blijft dus een beetje klungelen. :?
Eens te meer een reden om bij een club te gaan!!
Doe dat nou, dan bespaart je dat een hoop ellende. Je zult zien dat je veel meer plezier krijgt met je toestellen. :D

Succes van Frank

.... zucht.... hoe vaak moeten we het nog vertellen.... zucht :cry:

Niels, zoek op dit forum eens naar de term wildvliegen en bekijk dan of het nog interesant is voor je om niet bij een club te gaan.

Hoi hoi,

gewoon doorzetten hoor, ondanks de ontmoedigingen... Niet dat ik je wil aanzetten om te gaan wildvliegen, toch heb je mijn steun en respect.

even een reactie op een reactie 8O :?:

wiebe zei:
niels steigenga zei:
nee dat niet !!!!

heeft er iemand nog tips want ik wil niet naar een club

gr,

niels

ja koop een hoop lijm en plakband
groeten wiebe
ps of meerdere kisten kopen

Zeg Wiebe??? heb jij niet net als Niels leren vliegen, met een multiplex beginnerstoestel en hulp van een buurman??... (wildvliegend) En wilde jij ook niet eerst lid worden van een vliegclub?? Volgens mij is met jou vliegen ook alles goedgekomen.

Wiebe is één van de mij bekende zelfaangeleerde wildvliegers, en dat zijn er veele, ook ondergetekent.

Dus als je, net als ik, een einzelganger bent, en het liever zelf doet (dan maar met meer schade), dan heb je echt groot gelijk (zolang je het maar veilig doet en je verstand gebruikt). Je hebt tenslotte ook nog DIT forum voor hulp. :wink:

Groeten Aldert

En voor een ieder nu op het puntje van zijn stoel gaat zitten om over wild-vliegen verder te gaan.
:ontopic:
:wink:

En koop een simulator met dummy-zender (of zender-pc interface natuurlijk). :!:
Easyfly met dummyzender kost nog geen 50 euro en is weliswaar niet super realistisch, maar zal je zeker goed helpen bij het onder de knie krijgen van de stuurfuncties. :)

Gerry zei:
Vliegen doen we niet (en ik bedoel NIET) op 40MHz maar op 35MHz. Laat je eerst eens goed informeren bij een modelbouwwinkel voordat je brokken maakt.

Groet,

ik vlieg wel op 40 Mhz (das wel in belgie)

El barto

Igwe Aneke zei:
En koop een simulator met dummy-zender (of zender-pc interface natuurlijk). :!:
Easyfly met dummyzender kost nog geen 50 euro en is weliswaar niet super realistisch, maar zal je zeker goed helpen bij het onder de knie krijgen van de stuurfuncties. :)

Gewoon de gratis FMS nemen en op de site van Multiplex de diverse modellen hiervoor downloaden of de easystar erbij zit weet ik helaas niet zeker.

@aalie .het gaat hier niet over het vliegen ,al dan niet wild .
hij heeft geen hulp die hem het leert .en zijn model nakijkt of alle,s ok werkt .
de ez krijgt daardoor een beetje een slechte naam .
dus niels steigenga zoek even hulp ergens er woont vast wel een modelvlieger in de buurt die je wil helpen .
en vliegen met meer man is ook veel leuker.
we hebben er nu 3 op de club .eazy star
groeten wiebe

hallo, ik vlieg met 8 cellen 1050mah en daar vlieg ik ongeveer 15 tot 20 minuten mee, zweeftijd bijgerekent natuurlijk.

EASY STAR ON ICE poging mislukt.
afb19099.jpg

afb19100.jpg

afb19101.jpg

Back