:? :? :? :? huh op msn was het nog een of ander butterfly geval..... :? :? :? :?niels steigenga zei:Ik wil het zelf proberen ik kan al vliegen alleen met andere toestellen: de jamara magister bijv.
groeten,
niels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:? :? :? :? huh op msn was het nog een of ander butterfly geval..... :? :? :? :?niels steigenga zei:Ik wil het zelf proberen ik kan al vliegen alleen met andere toestellen: de jamara magister bijv.
groeten,
niels
als je kunt vliegen met die magister dan is de EZ een makkie.......andere toestellen: de jamara magister bijv.
wiebe zei:niels steigenga zei:nee dat niet !!!!
heeft er iemand nog tips want ik wil niet naar een club
gr,
niels
ja koop een hoop lijm en plakband
groeten wiebe
ps of meerdere kisten kopen
ik vlieg wel op 40 Mhz (das wel in belgie)Gerry zei:Vliegen doen we niet (en ik bedoel NIET) op 40MHz maar op 35MHz. Laat je eerst eens goed informeren bij een modelbouwwinkel voordat je brokken maakt.
Groet,
Gé
Igwe Aneke zei:En koop een simulator met dummy-zender (of zender-pc interface natuurlijk). :!:
Easyfly met dummyzender kost nog geen 50 euro en is weliswaar niet super realistisch, maar zal je zeker goed helpen bij het onder de knie krijgen van de stuurfuncties.![]()