Hallo Allemaal
Na jaren van niet meer vliegen vond ik mijn oude Easystar1 op zolder en begint het weer te kriebelen om af en toe weer eens met de easystar de gaan vliegen. Hij is een beetje beschadigd (staart afgebroken), maar dat is wel te fixen met lijm en prikkers. Hij was uigerust met nicad batterijen maar die zijn foetsie.
Specs:
Easystar1
35 mhz R700. Graupner mx12
Motor, Ik denk de originele brushed motor.
Conrad NANO-40F BEC/Brake 6-12V / 5-10 Cells
Daarnaast heb ik nog een arttech P51 zwaar gehandhaafd en dat ding vloog ook altijd ruk. Ding mag eigenlijk wel de prullenbak in maar misschien heb ik nog wat aan de onderdelen? De lipo's zijn weg.
Specs:
Arttech P51D mustang
2.4ghz
Buitenboordmotor
EESCB1 18A 003 Arttech Electronic speed controller brushless motors
Nu zit ik te twijfelen of ik eerst de easystar zal repareren en vliegwaardig te maken zodat ik weer een beetje kan inkomen. Volgens mij kan er dan geen 3S lipo in wat eigenlijk dan weer zonde is van de 2s lipo.
Of ik koop gewoon een nieuwe easystar of chinese variant (bixler?) compleet. Vraag me wel af of de bixler net zo fijn vliegt.
Of ik kan nog een brushless 3s lipo set kopen voor de easystar1 die ik later kan overzetten in een nieuwe easystar 3?
Wat zouden jullie doen in mijn geval? Graag jullie mening.
Na jaren van niet meer vliegen vond ik mijn oude Easystar1 op zolder en begint het weer te kriebelen om af en toe weer eens met de easystar de gaan vliegen. Hij is een beetje beschadigd (staart afgebroken), maar dat is wel te fixen met lijm en prikkers. Hij was uigerust met nicad batterijen maar die zijn foetsie.
Specs:
Easystar1
35 mhz R700. Graupner mx12
Motor, Ik denk de originele brushed motor.
Conrad NANO-40F BEC/Brake 6-12V / 5-10 Cells
Daarnaast heb ik nog een arttech P51 zwaar gehandhaafd en dat ding vloog ook altijd ruk. Ding mag eigenlijk wel de prullenbak in maar misschien heb ik nog wat aan de onderdelen? De lipo's zijn weg.
Specs:
Arttech P51D mustang
2.4ghz
Buitenboordmotor
EESCB1 18A 003 Arttech Electronic speed controller brushless motors
Nu zit ik te twijfelen of ik eerst de easystar zal repareren en vliegwaardig te maken zodat ik weer een beetje kan inkomen. Volgens mij kan er dan geen 3S lipo in wat eigenlijk dan weer zonde is van de 2s lipo.
Of ik koop gewoon een nieuwe easystar of chinese variant (bixler?) compleet. Vraag me wel af of de bixler net zo fijn vliegt.
Of ik kan nog een brushless 3s lipo set kopen voor de easystar1 die ik later kan overzetten in een nieuwe easystar 3?
Wat zouden jullie doen in mijn geval? Graag jullie mening.