Beste
Hier wou ik even mijn nieuwe project voorstellen.
Het wordt een EC-135 van hirobo in de kleuren van de KLPD
Maar de staartnummer enz moeten nog bepaald worden.
Ik wil hier een zeer gedetailleerde beschrijving neerzetten en ik wil deze keer voor een zo goed mogelijke schaal detaillering gaan, en niet gelijk mijn andere heli's dat ik zelf mijn fantasie gebruik en zo een heli maak.
Nu wil ik één bouwen waar ik in belgië schaalwedstrijden mee kan doen.
Ik ga voor dit bouwproject gebruik maken van Nick(blue bird) zijn bouwverslagen en die van Rob(bonechopper).
Hoe ben ik begonnen:
1) Ik moest een keuze maken welke heli ga ik bouwen?
2) Welke schaal zou deze heli moeten worden?
3) Welke uitvoering gaat hij worden?
4) Motorisatie?
1) Ik wou al een tijd een EC-135 of een MD-900 bouwen.
Motivatie: de speciale staarten fenestron of notar aangezien notar nogal ingewikkeld is heb ik gekozen voor de EC-135
2) Welke schaal? Ja nu heb ik lang zitten twijfelen tussen vario en hirobo.
Vario top merk veel optionparts, hirobo ook top maar iets kleiner en minder optionparts beschikbaar.
Motivatie: Ik heb gekozen voor de Hirobo omdat deze kleiner is.
Dat kwam goed uit voor het transport want de vario kreeg ik niet in de auto.En nu heb ik ongeveer de zelfde schaal als bonechopper zijn BO-105 dus op shows gaat dat mooi staan de ouwe en nieuwe klpd heli.(in de zelfde schaal)
3) Welke uitvoering/kleur? Ik heb gekozen voor een KLPD versie
Motivatie: Ik ben zelf volledig fan van de politie versie's en als ik dan moest kiezen ja dan koos ik voor KLPD of voor de POLIZEI.
Maar omdat Bonechopper ook KLPD heeft en we veel samen vlogen vond ik dat wel tof dus. Ik maak hem KLPD.
4) Motorisatie ? Electro
Motivatie: Ik vind een EC-135 is een turbine heli dus oftewel een echte turbine of electro in verband met het geluid.
Nu ik een turbine financieel niet zie zitten ga ik hem electro maken.
Ik hoop dat jullie gaan genieten van dit bouwverslag.
De heli is besteld en zal hier arriveren binnen ongeveer 2weken.
Hij wordt geleverd door ==> RCheliparts.nl <==
Hier wou ik even mijn nieuwe project voorstellen.
Het wordt een EC-135 van hirobo in de kleuren van de KLPD
Maar de staartnummer enz moeten nog bepaald worden.
Ik wil hier een zeer gedetailleerde beschrijving neerzetten en ik wil deze keer voor een zo goed mogelijke schaal detaillering gaan, en niet gelijk mijn andere heli's dat ik zelf mijn fantasie gebruik en zo een heli maak.
Nu wil ik één bouwen waar ik in belgië schaalwedstrijden mee kan doen.
Ik ga voor dit bouwproject gebruik maken van Nick(blue bird) zijn bouwverslagen en die van Rob(bonechopper).
Hoe ben ik begonnen:
1) Ik moest een keuze maken welke heli ga ik bouwen?
2) Welke schaal zou deze heli moeten worden?
3) Welke uitvoering gaat hij worden?
4) Motorisatie?
1) Ik wou al een tijd een EC-135 of een MD-900 bouwen.
Motivatie: de speciale staarten fenestron of notar aangezien notar nogal ingewikkeld is heb ik gekozen voor de EC-135
2) Welke schaal? Ja nu heb ik lang zitten twijfelen tussen vario en hirobo.
Vario top merk veel optionparts, hirobo ook top maar iets kleiner en minder optionparts beschikbaar.
Motivatie: Ik heb gekozen voor de Hirobo omdat deze kleiner is.
Dat kwam goed uit voor het transport want de vario kreeg ik niet in de auto.En nu heb ik ongeveer de zelfde schaal als bonechopper zijn BO-105 dus op shows gaat dat mooi staan de ouwe en nieuwe klpd heli.(in de zelfde schaal)
3) Welke uitvoering/kleur? Ik heb gekozen voor een KLPD versie
Motivatie: Ik ben zelf volledig fan van de politie versie's en als ik dan moest kiezen ja dan koos ik voor KLPD of voor de POLIZEI.
Maar omdat Bonechopper ook KLPD heeft en we veel samen vlogen vond ik dat wel tof dus. Ik maak hem KLPD.
4) Motorisatie ? Electro
Motivatie: Ik vind een EC-135 is een turbine heli dus oftewel een echte turbine of electro in verband met het geluid.
Nu ik een turbine financieel niet zie zitten ga ik hem electro maken.
Ik hoop dat jullie gaan genieten van dit bouwverslag.
De heli is besteld en zal hier arriveren binnen ongeveer 2weken.
Hij wordt geleverd door ==> RCheliparts.nl <==