Ik heb de mijne af en heb het ook overwogen om er borstelloos in te zetten maar net wat Pjotrrr al aangeef en ik op meerdere forums terug vind ,zelfs in de FAQ van GWS is dat je gewoon op een 3S lipo kan vliegen b.v 11.1V 1050ma alleen moet je je gas nooit helemaal vol gooien.
Ik heb me FF6 maar voor de zekerheid ff geprogrammeerd zo dat ik nooit meer dan 90% gas kan geven.
En ik ga voor een 800ma ,..die is wat kleiner en lichter.
Ik ben erg te spreken over de power nu
Maar het probleem met die GWS A-10 is dat die motoren zo zwaar zijn en de hele configuratie van het toestel er zo op is gemaakt dat er wel een zware accu in moet wil je de CG op z,n plaats krijgen en als je op lipo wil vliegen, wat natuurlijk enorm scheelt aan gewicht, moet je ,m voor vol proppen met klei :?
Daar had ik ff geen zin in en ik MOEST gewoon ,m zo krijgen dat ik met een lipo 3S 800ma hem in balance zou hebben :evil:

:idea:
Ik heb het volgende gedaan: de 2 resvo's helemaal naar voren gehaald, zo ver dat ze niet eens meer boven de vleugel zitten, idem met de main vleugel servo, die heb ik strak tegen het begin van de vleugel geplaatst.
En de regelaar en ontvanger in het originele accu behuizing geplaatst om dat de lipo zo klein is er zat ruimte voor over was en nu word de regelaar ook beter gekoeld en kan ik simpel en snel me kristal verwisselen.
Nu de lipo er in en tada ! geen toevoegingen meer nodig en durf ik te wedden dat dit ding erg makkelijk en snel gaat vliegen met de lichtere bouw zo en krachtigere accu maar ben ik het wel met een vorige spreker eens ,het is een parkflyer,..dus geen racer maar ben ik wel blij met het stukje oververmogen en gewicht winst
Nou wachten op goed weer :roll:

8)
Ik heb die airbrushresten er af af gehaald hoor van die vanbladen.
Blies me afplaksel er af met spuiten :?