Hey,
Vandaag eventjes wezen proefvaren met de ontvangeraccu en de ontvanger op een andere plek. het was echt ideaal weer, lekker warm, zonnetje en een kabbeled watertje (totdat er een wit bootje overheen scheurde en vervolgens nog is een varende kettingzaag rondjankte).
De boot lag tegen mijn verwachtingen in recht met de nieuwe gewichtsverdeling, een goed begin. Het varen ging erg snel, ook de nieuwe roeruitslag bracht wat meer funfactor met zich mee, ik kon nu kiezen tussen mooie bocht en spinnen
nu het gewicht laag en verder achterin lag was het vaargedrag echt een stuk opgeknapt. het gewicht ligt nogsteeds wel te ver naar voren maar er is verbetering. ik wil het gewicht nog een stuk naar achteren gaan halen door een fatsoenlijke regelaar te kopen (iemand had misschien nog wel een regelaartje liggen die ik kon overnemen maar hij moest eventjes kijken of hij hem nog had. heeft iemand anders hier nog een leuke (waterdichte) regelaar liggen voor mij?) en die achter in mijn boot neer te leggen. daarna wil ik (als het dan nog nodig is) misschien gaan kijken naar accu's splitsen maar ik wil dat nu nog eventjes laten rusten.(BTW: nog zeer bedankt voor de super goede en duidelijke informatie)
helaas was na een paar rondjes alweer het plasticje van mijn schroefas losgekomen, heeft er iemand een idee hoe ik deze goed kan vastmaken? ik zelf zat te denken aan loctite maar dat spul is zo ****** duur.
gelukkig heb ik wel lang genoeg kunnen varen voor wat foto's en een kort filmpje:
De laatste controle
Rustig wegvaren
en volgas, echt een geweldige spray
Bochtje
De andere kant op, toch nog redelijk schroefwater
Gassen
Dit vind ik de mooiste foto omdat hij hier netjes draait en een ongelofelijk hoge en verre spray heeft(vind ik dan)
Lekker schroefwater.
en natuurlijk nog een:
Filmpje
Voor meer en grotere foto's: Ep racing Boat omgebouwt
Dat was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het verbinden van het plasticje aan de motor.
groetjes,
Jelmer
Vandaag eventjes wezen proefvaren met de ontvangeraccu en de ontvanger op een andere plek. het was echt ideaal weer, lekker warm, zonnetje en een kabbeled watertje (totdat er een wit bootje overheen scheurde en vervolgens nog is een varende kettingzaag rondjankte).
De boot lag tegen mijn verwachtingen in recht met de nieuwe gewichtsverdeling, een goed begin. Het varen ging erg snel, ook de nieuwe roeruitslag bracht wat meer funfactor met zich mee, ik kon nu kiezen tussen mooie bocht en spinnen

helaas was na een paar rondjes alweer het plasticje van mijn schroefas losgekomen, heeft er iemand een idee hoe ik deze goed kan vastmaken? ik zelf zat te denken aan loctite maar dat spul is zo ****** duur.
gelukkig heb ik wel lang genoeg kunnen varen voor wat foto's en een kort filmpje:

De laatste controle

Rustig wegvaren

en volgas, echt een geweldige spray

Bochtje

De andere kant op, toch nog redelijk schroefwater

Gassen

Dit vind ik de mooiste foto omdat hij hier netjes draait en een ongelofelijk hoge en verre spray heeft(vind ik dan)

Lekker schroefwater.
en natuurlijk nog een:

Voor meer en grotere foto's: Ep racing Boat omgebouwt
Dat was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het verbinden van het plasticje aan de motor.
groetjes,
Jelmer
Laatst bewerkt: