Waarmee ga je de ruimte tussen de spanten opvulen ? EPS of PU schuim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik bedoel het kielvlak..
Gewijzigd.
Het stabilo zal afneembaar worden, is ook bij het origineel zo.
Kielvlak word ook later als apart onderdeel bevestigd.
De bovenkant zit nu op de zijlijn verlijmd.
Later op de dag gaat de onderkant erop en dan kunnen de spanten afgetekend worden.
Bekijk bijlage 480764
Gisteravond nog even een discussie met de amerikanen.
Ik zei dat ik het metrisch wilde omdat het US system niet werkt.
Antwoord: Yeah yeah millimeters because you have 10 fingers…. But does your measuring stick have a mark for half of a half of a half of a centimeter??
Ik krijg voor eind van de week de volledige bouwtekening maar ik moet eerst een verklaring tekenen dat ik het niet commercieel ga gebruiken en het intellectueel recht niet doorverkoop.
Denk dat als ik er 1 of 2 zou bouwen en dan zou verkopen voor kostprijs het niet als commercieel gezien word.
GJ
Waarmee ga je de ruimte tussen de spanten opvulen ? EPS of PU schuim
ow sorry..... ik was te snel .... ik zal mn vragen/commentaar voor me houden en gewoon toekijkenRichard, je gaat de clou weggeven...
Dat wilde ik later behandelen.
Maar OK... wat foto's van het origineel.
Ik heb gisteren XPS schuim gehaald.
GJ
ow sorry..... ik was te snel .... ik zal mn vragen/commentaar voor me houden en gewoon toekijken
wel erg leuk om toe te kijken hoe iemand anders mijn oude vakgebied uitvoert .....brengt weer mooie herinneringen naar boven.... prachtig
heb je al bedacht hoe je de plug straks gaat afwerken alvorens de mal te trekken ?
Ja, alles is al bedacht en heb ik ook al een keer gedaan.
Spullen als glas en hars zijn ook in huis.
GJ
Ja, alles is al bedacht en heb ik ook al een keer gedaan.
Spullen als glas en hars zijn ook in huis.
GJ
zou ook wel wat zijn als je zo makkelijk hun aerodynamische geheimen kan ontfutselenDe onderkant ligt te drogen, straks wat foto's.
Ook heb ik op advies van de bouwer de cockpit eraf gezaagd.
Dat schijnt makkelijker te zijn met bouwen.
En aangezien ze hem net zo bouwen als een modelvliegtuig doe ik dat ook maar.
Ook het hele gedoe wat betreft invalshoek en instelhoekverschil doen ze zoals ik dat doe.
Gewoon vliegen en dan langzaam alles perfectioneren.
Dus zo gek ben ik dus niet, ik ben niet van de theorie maar van de praktijk.
Ik snap al die berekeningen die sommigen allemaal maken voor een ontwerp niet, ik ga van mijn ervaring en parktijkkennis uit.
Nog even een foto van de motor die in het origineel zit,
Continental O-200 motor.
Bekijk bijlage 480797