lijkt mij een beetje een topic van''wij hebben een bagger auto'',en daarom mogen er geen corally auto's meerijden………..Dit terwijl er legio mensen zijn met een corally f1 op de plank………Brede banden hebben niet altijd een voordeel,denk daar maar eens goed over na……
Ik vindt jou reactie een beetje in “het wilde weg schieten”, aangezien ik duidelijk in mijn topicstart heb aangegeven, dat wij op de HFCC proberen ook alle F1 modellen (oa Corally F1) hierin vertegenwoordigd willen zien. Het zeer lage eigen gewicht van de Corally en het brede loopvlak van de band maakt het een “oneerlijke strijd” tegenover de andere participanten met oa een “niet Pro model”.
Wij sluiten de Corally F1 niet bij voorbaat uit, wanneer jij je creativiteit zo aan kan wenden dat hij binnen het banden reglement terecht komt, mag hij meedoen. Hiervoor heb “ik op persoonlijke titel” dit topic voor geopend, omdat “ik” een visie nastreef waarin niemand bij voorbaat is uitgesloten. Een negatieve reactie als het Uwe zorgt er alleen voor dat ik mijn streven laat voor wat het is, en dan komt er een voorstel zoals men bij de Mach van plan is. Zie het zo, bij de Mach lezen ze ook dit topic, misschien kunnen we tot elkaar komen, dan herzien zij mogelijk ook hun standpunt.
Zet de zaag in je velg, of probeer je meenemers aan te passen zodat je wel een evt conforme bandenmaat kan monteren, of de maximale spoorbreedte na kan leven.
Inderdaad het is zoals je zelf al aangeef: “…….Brede banden hebben niet altijd een voordeel,denk daar maar eens goed over na……”, "precies", je kan er nl op uitgesloten worden bij een evt nieuw F1 reglement.
Bij de HFCC is de baan niet zo groot, met een klein goedkoop sealed brushed motortje kan je heel goed rondkomen, bijna iedereen heeft nog een brushed regelaar, dus is het enkel een investering van 10euro ipv 100euro of meer voor een brusless set. Veel rijders rijden de F1 mogelijk naast de TC voor “de leuk”, dat willen we graag zo houden.