Een goed 1:10, F1 reglement??

Inderdaad, is zeker interessant.

Michel,
Als je zaterdag aanwezig bent zal ik ook mijn f1 meenemen. Ik zal dan met een 23t of 19t brushed rijden maar kunnen we meteen wat testen:mrgreen:.

Moet alleen nog even kijken hoe ik de 2s erin krijg.:rolleyes:

Hoi Alexander,

Zippy's passen prima in de F104. Ook de nieuwe LRP stickpack lipo's passen. Packs welke groter zijn passen helaas niet (maar dat had jij zelf ook al gemerkt waarschijnlijk).

Groeten Niels

Dat zou kunnen maar het heeft weinig nut. Het feit blijft dat een Pro10 velg in diameter groter is dus je kan een lager profiel rijden. Ook omdat de op de Pro10 gebaseerde F1's beter in hoogte te stellen zijn kan je een veel breder scala aan roll-outs rijden. Er zijn meer shores te krijgen in dit type band en dus zullen deze auto's veel beter liggen dan de andere F1's. Of je het wiel nu smaller maakt of niet, dat maakt dus niet uit. En dan heb ik het nog niet eens over de uitgebreidere afstellingen die er aan deze auto's gedaan kunnen worden. Een F1 op Pro10 gebaseerd is gewoon (auto-technisch) in het voordeel.

De rijder moet er allemaal natuurlijk ook kaas van gegeten hebben anders is al dat voordeel ongebruikt... ;)

leuk topic !!! in Tynaarlo rijden nu ook lekker veel F1 je.s. en ik ben het met je eens dat het grote voordeel is de hoeveelheid banden keuzes en de afstelling is .ik sleutel me rot om de F 103 goed te krijgen het gaat wel lukken. maar de banden vind ik echt het grote probleem.ik heb nog een koffer vol pro ten banden en een doos corally onderdelen dus die corally achteras kan ik er wel in krijgen. dan nog de stuurblokken.en ja dan heb je een echte auto.maar het leuke van de tamiya is er dan af.
en ik vind het niet eerlijk tegen over de anderen die met een originele versie rijden met een beperkte banden keus. het is dan meer een modified klasse.
breng je het naar een stock klasse zullen de voordelen kleiner worden met een luxe auto. ik vind dat je de charme van de tamiya/ HPI enz zo moet laten. anders twee klasse.s. maar daar zijn er niet genoeg van denk ik.in Groningen niet in elk geval.

Laatst bewerkt:
…….laten we maar eerst kijken hoeveel F1's er straks aan de start staan voordat het dood gediscusieerd wordt mbt regels etc……

Was het maar zo simpel, voorlopig zijn er alleen maar toezeggingen van rijders, die hier wel in zouden willen stappen, mits, mits mits!!! Oftewel, zonder reglement krijgen we zeker geen goed startveld. De 1 komt niet als er brede banden toegestaan worden, de ander niet als de er geen handout motor komt, de volgende komt alleen maar als “alles” vrijgegeven wordt, enz, enz. Momenteel probeer ik hier een oplossing voor bij elkaar te scharrelen, waarmee iedereen met een beetje goede wil zich thuis zal voelen, anders is er misschien helemaal geen F1 2010 op de HFCC, zeker niet als iedereen bij zijn standpunt blijft.

Helaas neemt iedereen nog een afwachtende houding aan, en koopt dus vooralsnog geen F1, wanneer we nog een maand ofzo wachten, dan heeft iedereen zijn budget al samengesteld voor de TC, en dan is er geen ruimte meer voor een F1 modelauto. Zo gaat dat nu eenmaal tegenwoordig.

Nu duidelijkheid is een voedingsbodem voor in de toekomst, tenminste wbt de F1 op de HFCC, voor vele.

Ja da's een bekend probleem... Dat zag ik ook in de Pro10. Mijn insteek is dan dat je gewoon moet gaan rijden met de F1's. Mensen hebben nu eenmaal een afwachtende houding maar als ze eenmaal een paar van die auto's rondjes zien maken dan komen ze vanzelf. Het enige wat je nodig hebt zijn een paar enthausiaste rijders die de koppen bij elkaar durven te steken en het "gewoon doen" (ja Frans, gewoon DOEN!). De rest volgt vanzelf wel op het moment dat ze zien hoeveel lol er beleeft wordt...

Als met de Corallies nu eens een prototype klasse (groep C) klasse gestart wordt dan verkoop ik mijn ziel aan iets/iemand om ook zo'n auto aan te kunnen schaffen. Dan een x uurs race en het feest is compleet. Ook makkelijk in te delen, alles unlimited met een bepaalde body, rijhoogte en banden binnen de body en evt een handout motor om de kosten nog binnen de perken te houden, voor de rest is de fantasie de beperkende factor.

(sorry, ik sla door :wink:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom bestaat op Gouda deze klasse al jaren, en hebben die rijders er reuze plezier in, zonder al te veel regels, en met verschillende auto's en merken? En gaan we nu op andere clubs al weer proberen een zo strikt mogelijk reglement op te zetten. Omdat mensen bang zijn te verliezen van een professionelere auto. Was er hier niet op het forum nog een ander topic waarover vele pagina's gepraat werd over het regelement van het NK.... Het is en blijft de rijder... Dan kun je nog de meest technische Corally, met de grootste zachste banden hebben, de rijder moet hem rond het circuit krijgen. Waarom zou je in een al reeds magere klasse, mensen gaan "wijgeren" wegens een andere auto. Zijn de reglement makers bang om te verliezen, of hebben ze wel degelijk sterke punten???

Groet Robert

Laatst bewerkt:
Hoi Alexander,

Zippy's passen prima in de F104. Ook de nieuwe LRP stickpack lipo's passen. Packs welke groter zijn passen helaas niet (maar dat had jij zelf ook al gemerkt waarschijnlijk).

Groeten Niels

Niels,
Ik was van plan om met de oude corally F1 te rijden en deze heeft in ieder geval geen plaats in de lengte richting ivm een koolstof brace achterop die een U vorm heeft. De oude Sub C cellen kunnen net tussen de U vorm (volgens mij de nieuwere sub c cellen ook al niet vanwege de dikte en grote) maar een rechthoekig blok niet. Moet ik nog wat op verzinnen maar waarschijnlijk is het enigste methode om het saddlepack gewijs aan te brengen. Moet ik een cradle maken waar de saddlepack in valt. Of mischien de lipo's vastzetten met klitteband en tape :mrgreen:

Niels,
Ik was van plan om met de oude corally F1 te rijden en deze heeft in ieder geval geen plaats in de lengte richting ivm een koolstof brace achterop die een U vorm heeft. De oude Sub C cellen kunnen net tussen de U vorm (volgens mij de nieuwere sub c cellen ook al niet vanwege de dikte en grote) maar een rechthoekig blok niet. Moet ik nog wat op verzinnen maar waarschijnlijk is het enigste methode om het saddlepack gewijs aan te brengen. Moet ik een cradle maken waar de saddlepack in valt. Of mischien de lipo's vastzetten met klitteband en tape :mrgreen:

aha, ik dacht dat je het over een Tamiya had. Sorry.

Was het maar zo simpel, voorlopig zijn er alleen maar toezeggingen van rijders, die hier wel in zouden willen stappen, mits, mits mits!!! Oftewel, zonder reglement krijgen we zeker geen goed startveld. De 1 komt niet als er brede banden toegestaan worden, de ander niet als de er geen handout motor komt, de volgende komt alleen maar als “alles” vrijgegeven wordt, enz, enz. Momenteel probeer ik hier een oplossing voor bij elkaar te scharrelen, waarmee iedereen met een beetje goede wil zich thuis zal voelen, anders is er misschien helemaal geen F1 2010 op de HFCC, zeker niet als iedereen bij zijn standpunt blijft.

Helaas neemt iedereen nog een afwachtende houding aan, en koopt dus vooralsnog geen F1, wanneer we nog een maand ofzo wachten, dan heeft iedereen zijn budget al samengesteld voor de TC, en dan is er geen ruimte meer voor een F1 modelauto. Zo gaat dat nu eenmaal tegenwoordig.

Nu duidelijkheid is een voedingsbodem voor in de toekomst, tenminste wbt de F1 op de HFCC, voor vele.

Hoi Per,

Het lastigste is om het iedereen naar de zin te maken. Geloof mij: dat gaat je niet lukken. Hoe graag je ook zou willen, je doet het nooit voor iedereen goed.

Ik zou je willen adviseren om e.e.a. op papier te gaan zetten en dit te verspreiden onder jouw potentiële F1 rijders. Wanneer je een eerste opzet hebt kun je met de betreffende rijders in klein comité dit (proberen) af te tikken per onderdeel. Probeer zoveel mogelijk onderdelen uit het reglement te vinden waar jullie het al wel over eens zijn, dan worden de zaken die nog ter discussie staan overzichtelijker en mogelijk eenvoudiger om af te kaarten.

Hoe leuk het ook is om deze discussie hier via het forum te voeren: hier ga je er niet uit komen. Doe het direct met 'jouw' rijders van de HFCC. Ik denk dat je hier inmiddels wel genoeg meningen en id'n hebt gezien om een goede opzet te kunnen maken.

Succes en ik hoor graag wat er uit komt.

Niels, het is ook de bedoeling om straks met een clubje “F1 bezitters” om de tafel te gaan zitten, voorlopig wordt er nog niemand uitgesloten aangezien er nog geen “Corally bezitters“ zich aangemeld hebben. De potentiële rijders hebben nog geen F1 auto (laat staan een Corally), dus worden ze “helemaal niet uitgesloten”, alleen hun keuze wordt hooguit beperkt tot de nieuwe lichting van F1 modellen, tjee dat is erg, de wereld vergaat. Het vreemde is dat er een minimaal aan regels worden opgesteld, en dat is nog teveel voor sommige, omdat ze niet kunnen kopen wat ze graag zouden willen hebben om een ander te overdonderen, en aan de andere kant dat misschien ook wel nooit gaan doen, de vraag is alleen, of wij daar rekening mee gaan houden.

Sowieso wordt er geen enkel merk uitgesloten als men een maximale breedte van een bandenmaat stelt, die meer overeenkomt met de realistische banden maat van de huidige (1:1) F1. Wanneer iemand aan kan tonen dat dit echt “onmogelijk” is bij zijn model, dan kijken we wel weer verder.

Hierbij doe ik een oproep aan alle “F1 model bezitters” die willen rijden op de HFCC, om zich te melden bij Ted of bij mij, zodat we eens goed kunnen inventariseren, wie wat heeft! Het heeft geen zin om een reglement in elkaar te knutselen, voor een model wat toch niemand rijdt, wel is het de bedoeling om het zo breed mogelijk te houden/maken.

Waarom bestaat op Gouda deze klasse al jaren, en hebben die rijders er reuze plezier in, zonder al te veel regels, en met verschillende auto's en merken? En gaan we nu op andere clubs al weer proberen een zo strikt mogelijk reglement op te zetten. Omdat mensen bang zijn te verliezen van een professionelere auto………Waarom zou je in een al reeds magere klasse, mensen gaan "weigeren" wegens een andere auto. Zijn de reglement makers bang om te verliezen, of hebben ze wel degelijk sterke punten???......Groet Robert

Sorry Robert, hier kan ik echt niets mee. Ik open hier een topic om alle problemen te inventariseren, zodat er zoveel mogelijk verschillende modellen mee kunnen doen in een “eerlijk reglement”, waar iedereen zich in kan schikken. Als ik een “bange reglement maker” had geweest, dan had ik het reglement pas op tafel gegooid tijdens de ledenvergadering, en dan had het stikken of slikken geweest.

Het vreemde is dat er een minimaal aan regels worden opgesteld, en dat is nog teveel voor sommige, omdat ze niet kunnen kopen wat ze graag zouden willen hebben om een ander te overdonderen, en aan de andere kant dat misschien ook wel nooit gaan doen, de vraag is alleen, of wij daar rekening mee gaan houden.

Daarom is het ook beter om gewoon te gaan rijden eerst met een groepje waar je alleen een motor vast zet, verder niks. Geen band-breedte of wat dan ook. Zorg eerst dat je de auto's bekend maakt op de baan. Geen regels stellen, dan komen de rijders vanzelf...

Het heeft geen zin om een reglement in elkaar te knutselen, voor een model wat toch niemand rijdt, wel is het de bedoeling om het zo breed mogelijk te houden/maken.

Als je het zo breed mogelijk wil houden zal je eerst een breed veld moeten hebben voordat je überhaupt een regelement in elkaar kan knutselen. Als je dit jaar een veld bij elkaar kan krijgen van 7 - 10 rijders, dan kan je erna bijvoorbeeld om de tafel gaan zitten en een regelement in elkaar zetten met de info die je dán hebt. Omdat je dán pas weet wat er rijd en wat niet. Dat kun je zonder een rijdersveld niet zeggen. Als je eerst gaat zeggen wat wel en niet mag dan komen er idd minder rijders. Zet gewoon alleen een motor vast en laat de rest voor wat het is en ga dan na een seizoen kijken wat het geworden is.

Dit soort klasses moeten groeien en kan je niet zo 123 uit de grond stampen... Trust me! ;)

Joost ik begrijp maar al te goed wat je probeer te zeggen dat je 123 geen startveld vol krijgt. Voorlopig nam niemand initiatief om een F1 op te zetten bij de HFCC (kennelijk had niemand daar behoeften aan) omdat men niet gelooft om een vol deelnemers veld te krijgen. Hierop heb ik als eerste aanzet gegeven om een F1 model aan te schaffen, in de hoop dat andere dit ook zouden doen. Nu wordt eindelijk de gok genomen door andere rijders om hierin ook te gaan investeren op basis van dit voorlopig reglement.

Wanneer we afgaan wijken van de “huidige bandenmaat” creëren we zelf een bandenoorlog, want dan probeer men op de nieuwe F1 modellen, meenemers te monteren voor de vrije banden en velg maat, en dan is het geen “low budget” meer, en dat probeer ik te voorkomen. Ik ben niet van plan om de risiconemers in de rug te schieten, door potentiële rijders die op het “laatste moment een super professionele auto” op de baan willen gaan zetten, met een mogelijke run (volgend seizoen) op dit model als gevolg, oftewel geen “low budget” meer, met de kans dat het binnen 1 jaar dood gebloed is, sorry hiervoor ben ik niet als F1 touwtrekker in de weer

Het is een keuze die je maak, en een risico wat je/ik neem, voorlopig bewandel ik deze weg, de andere “vrije weg” leverde tot nu toe geen serieus deelnemers veld op. Met vage beloften kan ik niets mee, rijders die inmiddels een “F1 model op de plank hebben staan” (ook die buiten dit reglement valt) en daarmee wel een wedstrijd willen rijden op de HFCC, wel!! (op basis daarvan zal uiteindelijk een goed reglement uit de bus moeten rollen) "Ik doe uitsluitend mee als ik een Corally F1 mag aanschaffen, is de omgekeerde wereld" hiermee chanteer je de rijders die nu hun nek uitsteken.

Interesse, mail naar mij onebhp@hotmail.com of naar Ted info@tedsrcshop.nl vermeld daarbij het F1 model wat je “in bezit heb”, evt accu’s enz.

Laatst bewerkt:
Okee maar nu suggereer je dus eigenlijk dat de F103 een "low-budget" auto maar binnen die reeks valt bijv. ook de 15th Anniversary onder en dat is zeker géén budget auto aangezien deze bijna TRF specs heeft. Een simpele F103 kan in no time omgezet worden naar een High-Budget auto en duurder uitvallen dan een Corally F1. Je blijft echter wel steeds terugvallen op de banden en dat die van een bepaalde breedte zouden moeten zijn. Hiermee sluit je auto's en dus mensen uit.

Ga nu eerst gewoon eens rijden met een aantal F1's zonder dat er naar banden of wat dan ook gekeken wordt. Mensen willen uitnodigen voor een klasse is prima maar als je meteen met een regelement aan komt zetten werkt gewoon weg niet. Dat heb ik zelf meegemaakt met de Pro10 op de MACH. Ik was ook de eerste die er weer mee ging rijden en gaandeweg kwamen er meer. Daar hadden we in het begin ook helemaal geen regelementen ofzo, puur op vrij rijden avonden rijden met een paar Pro10's. Pas later toen er genoeg mensen waren kwam er een regelement en hebben we dingen vast gelegd.

Ik begrijp jou wel maar ik denk dat je iets te snel wilt. Duidelijke afspraken is prima maar je zal toch echt eerst mensen moeten hebben die rijden voordat je er afspraken mee kan maken.

Ik kan wel begrijpen dat mensen persé een Corally F1 willen kopen áls ze mee gaan doen. De kwaliteit is misschien gewoon iets hoger van deze auto's en de onderdelen zijn beter te leveren. Als je bij voorbaat al aankomt met een (banden)regelement die deze auto's niet toe laat of wel mits er andere banden op zitten dan verlies je al weer een paar rijders toch? Daarom blijf ik er op hameren dat je alles toe moet laten dat F1 is. Tamiya, HPI, Corally... Boeit allemaal niet, lekker rijden zou op één moeten staan ongeacht het merk. Als er dan meer mensen rijden kan je dingen gelijk trekken d.m.v. een regelement.

Er zijn trouwens zag ik laatst voor de F103 modellen ook een hoop verschillende banden te koop buiten de Tamiya banden dus dat is eigenlijk ook geen issue meer. Het mooiste is toch een veld vol auto's? Dat bereik je alleen maar door in het begin zoveel mogelijk vrij te laten...

Een tip :teacher:

1. Schaf 1/12 donuts aan.

2. Doe dubbelzijdige tape op de tamiya velg behalve 1 -2mm van de randen .

3. Strijk de velg dmv een kwastje in met terpentine.

4. Met een kegelvormige voorwerp die je tegen de velg aanhoud kun je de donut over de velg trekken. (moet je even goed rondkijken wat eventueel daarvoor geschikt is)

5. Zorg dat je de terpentine tussen het wiel en de velg er uit drukt en druk de foam goed tegen de velg en laat de banden drogen.

6. De randen die je vrij hebt gelaten aan de binnenzijde en buitenzijde moet je dan na het drogen met secondenlijm vastlijmen aan de velg. (rand optillen en secondelijm ertussen doen)

7. Draai de banden af. Dit omdat de foam in het midden niet dezelfde hoogte heeft als de buitenkant (de diameter van de donut is net iets kleiner dan de velg waardoor het foam een andere vorm krijgt als het op de velg zit)

En voila, heb je net zoveel keuze kwa shores als de corally's :thumbsup::mrgreen:

Dank je.

Ik heb een aantal vragen hierover:

Trekt de terpentine niet in de banden?
Die kegels kun je toch zo kopen?
Wat kost een draaibankje ongeveer?

- Nee, dat vervliegt weer en blijft niet in de band achter...
- Sommige merken hebben idd dat soort kegels, zo'n kegel is echter niet noodzakelijk...
- Een draaibank voor banden moet je ongeveer rekenen rond de 200eu in NL. Er zijn verschillende merken en verschillende prijzen zowel in NL als online. Hudy heeft de duurste geloof ik. Adapters zitten er over het algemeen niet bij...

Ok, bedankt.

Da's best aan de prijs maar goed is eenmalig.

Dan hoop ik dat in ieder geval de handout gehandhaaft blijft want dan hoeft er geen motordraaibankje te komen of past een rotor in een bandendraaibank? (of stel ik nu een stomme vraag?)
Is een tweak board voor deze vorm/niveau noodzakelijk?

(ben me aan het oriënteren, weet nog niet of ik ga deelnemen, dan moet sowieso de Slash er eerst uit, vind de HPI erg betaalbaar en mooi (echter niet zo natuurgetrouw als een Tamiya) maar die is weer 3mm te lang voor de rc-lemans series)

Ga nu eerst gewoon eens rijden met een aantal F1's zonder dat er naar banden of wat dan ook gekeken wordt. Mensen willen uitnodigen voor een klasse is prima maar als je meteen met een reglement aan komt zetten werkt gewoon weg niet……Ik begrijp jou wel maar ik denk dat je iets te snel wilt. Duidelijke afspraken is prima maar je zal toch echt eerst mensen moeten hebben die rijden voordat je er afspraken mee kan maken………Ik kan wel begrijpen dat mensen persé een Corally F1 willen kopen áls ze mee gaan doen. De kwaliteit is misschien gewoon iets hoger van deze auto's en de onderdelen zijn beter te leveren……….dat bereik je alleen maar door in het begin zoveel mogelijk vrij te laten...

Zoals ik al eerder vermeld heb, er is geen basis om het allemaal vrij te geven, de rijders die mee willen doen zitten daar niet op te wachten, en die zijn momenteel een vast gegeven, dus daar ga ik momenteel vanuit! Je kan geen reglement opstellen op basis van wat er (nog) niet is. Geloof mij, exclusieve modellen worden niet aangeschaft op basis van alleen: onderdelen beter verkrijgbaar, betere kwaliteit, enz, je zou hier ook tegenover kunnen zetten dat het een investering is, in "gebrek aan zelfvertrouwen": lichter dan een ander, betere kwaliteit dan een ander, meer opties dan een ander, het uitkwalificeren van een ander op basis van budget, enz. Persoonlijk lig ik daar niet zo over wakker als ik daarmee iemand uitreglementeer, maar dat is hier niet aan de orde aangezien er nog genoeg andere evt ook dure mogelijkheden zijn, zoals jezelf al opperde.

Iedere wedstrijd serie heeft een basis reglement daar ontkom je niet aan, nu is het zover dat er iemand opstaat die niet schreeuwt maar doet, en meteen voelt men zich uitgereglementeerd op basis van wat men niet eens heeft, vreemd??? Een beetje duidelijkheid wat een evt lijn gaat worden, kan echt geen kwaad en ook daar trek je deelnemers mee!

Zoals al eerder is aangegeven in een eerdere post, mail mij wat voor model je heb (dus ook een Corally) vandaar uit wordt een richtlijn gesteld, zo simpel is het, we gaan eerst inventariseren daarna komt er pas een reglement.

Daarnaast staat het iedereen vrij om zelf iets anders op touw te zetten, klagen achteraf omdat het niet naar je zin is vindt ik te gemakkelijk. Zoals ik ook al eerder heb geschreven ik doe dit op “eigen titel” dus niet namens de HFCC, wel krijg ik steun uit die hoek.

.....Waarom zou je in een al reeds magere klasse, mensen gaan "wijgeren" wegens een andere auto. Zijn de reglement makers bang om te verliezen, of hebben ze wel degelijk sterke punten???

Groet Robert

Even alle kritiek ten spijt, over 1 ding kunnen we duidelijk wezen, het zijn de “nieuwe generatie F1 modellen met de nieuwe spec’s” die de F1 weer in de spotlights heeft geplaatst, het zijn niet de “oude met de oude spec’s die de F1 hebben doen “herleven” nadat het “dood gebloed was”. Mijn ouders hadden vroeger een kwekerij, en mijn vader vertelde mij altijd dat er op “dood hout” niks kon groeien, kennelijk zijn de fabrikanten ook deze mening toegedaan, en hebben een “nieuwe generatie met ander afmetingen gelanceerd” wat kennelijk/schijnbaar weer “nieuw leven” bevat.

De nieuwe generatie F1 modellen terug brengen naar de spec’s van de oude F1, is op die basis geen optie, ik ben voorlopig nog niet van plan om hier mijn vingers aan te branden.

Zoals ik al eerder heb vermeld, we inventariseren eerst met de rijders die al een F1 model (welk model dan ook) hebben. Het zou heel onverstandig wezen om nu nog een oud spec model, “nieuw aan te schaffen” om reden die ik al aangegeven heb.

Laatst bewerkt:
  • Tamiya mini voor starters? Is de mini een korter motor (minder koppel)?
  • Handout ben ik voor
  • Corally banden terugdraaien naar HPI/Tamiya breedte incl. velg als dit laatste mogelijk is?
  • Verder autobreedte toelaten zoals uit de doos/kit anders lastige/dure ingrepen nodig

Corally F1 auto

Op de foto is te zien dat de verhoudingen van de Corally gewoon goed/mooi zijn. Bij mijn F103 waren de foambanden smaller dan de velg waardoor de velg aan de binnenzijde uitstak, helemaal niet storend dus bij de Corallies kunnen de banden gewoon smaller gedraaid worden en aan de buitenzijde geplakt worden. Niets aan de hand.

De mensen die met een Tamiya of HPI ook op foam willen staan kunnen dat ook, er is eerder in dit topic omschreven hoe dat te doen. HPI heeft nu ook foam velgen trouwens.

Om schaalredenen ben ik persoonlijk voor rubberbanden (je moet het maar doen met de grip die je hebt, als iedere deelnemer dat moet komt het weer op de rijder aan, daar gaat het om) maar dat is niet reeel omdat er denk ik meer mensen zijn die performance boven looks/schaal stellen dan omgekeerd en dan hebben de Corallies denk ik ook een probleem met het monteren van rubber banden.

Zou er anders iemand met contacten bij bijv. PK-racing een middagje mogen passen tussen de verschillende merken om te kijken of er een universele standaard cupoplossing te vinden is?

Kun je met een F201 ook 2wd rijden? Ik ben zelf voor 2wd maar je sluit anders wel een groep uit die zo ....... :mrgreen: geweest is een 4wd F1 :rolleyes: te kopen. Toch sneu lijkt me als je wedstrijd wilt rijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back