moeilijker? nou misschien wel in onderhoud maar het rijdt toch echt heel anders. Ik rij nu een tijd al een 1/16 summit/revo en kreeg een keer een rustler (voor een paar min.). Ik kan je vertellen dat dat echt niet makkelijker is. De hoeveelheid grip was echt een heel stuk minder, hij kan ze kracht minder kwijt en als je dan op snelheid bent dan moet je ook nog gaan remmen. Ik zal niet zeggen dat het niet kan, maar 4wd is toch iets bestuurbaarder en kan op meer tereinen makkelijk overweg met zn vermogen.
Het probleem, even terug naar de eerste auto, staat eigenlijk al in de titel. Brushless, dat gaat niet samen met 160 euro. Dan is er ergens iets wat niet goed zit. het alu kan bv. van lage kwaliteit zijn, geen kapje over de ontvanger enz. Vervolgens ga je hard en crash je op een paaltje, en wat dan? Je hebt een velg met band kapot, nog geen probleem, je kan zo een andere nemen. Je ophanging is verbrijzelt, wel een probleem, geen nieuwe te krijgen, net als je verbogen shocks en je aandrijfassen samen met je toelinks. Je servo is kaal en je door de klap is er een bumper kapot (worst case scenario). Kortom, die kan je weggooien. Bij traxxas had het je ook wat gekost maar kan je alles nog krijgen, net zoals bij hpi en nog een aantal andere merken. O ja en hij begint niet te piepen en kraken als hij op zn topsnelheid komt.
Maurice